
... i nie wiedziałem, że w Warszawie tyle Subaru jest. Co skrzyżowanie jakieś mijałem - kilka nawet się zgubiło, bo krążyło po rondach i nie wiedziało, który zjazd wybrać

Lato - Stadion / Zima - Arkadia
Moderator: Moderatorzy
ACID pisze:Malkontent się znalazł![]()
Za duże, za szybkie... no nic w nich fajnego nie ma oprócz blachy
Arvinski pisze:A tak na serio: w mieście nie poruszam się szybciej niż 100/120 - w zależności od warunków i natężenia ruchu.
Dla takich jak ja 1,6 90KM jest idealne. Z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem walczysz o życie z każdym przebytym kilometrem, pot ścieka po plecach, kierownica się wyrywa, palce białe od siły nacisku, silnik wyje - myśli nie słychać, a na liczniku 54 km/h. Policja z fotoradarem patrzy się jak na debila po zrobieniu zdjęcia (i zweryfikowania prędkości), a ty walczysz dalej
Wiem, że tak w 1.5 nie będzie, ale podobno kręci się wyżej i nie skutkuje to prędkością 150 km/h - jak w NCfl 2.0 - po chwili nieuwagi.
Arvinski pisze:Dla takich jak ja 1,6 90KM jest idealne. Z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem walczysz o życie z każdym przebytym kilometrem, pot ścieka po plecach, kierownica się wyrywa, palce białe od siły nacisku, silnik wyje - myśli nie słychać, a na liczniku 54 km/h. Policja z fotoradarem patrzy się jak na debila po zrobieniu zdjęcia (i zweryfikowania prędkości), a ty walczysz dalej
Sorry za offtop
TerminatorPi pisze:W mieście zazwyczaj nie wolno więcej niż 50 (ok, czasem jest 70/80)
Alex pisze:do takich zastosowan polecam Picanto 1.0.
ACID pisze:O co kaman z tą Multiplą?
tomasz01 pisze:Widzisz Arvi - przestraszyłeś Luckiego
tomasz01 pisze:Arvi 0 Multipla pewnie przeszła bez większego echa. Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo
tomasz01 pisze:Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo
Alex pisze:Ale np. Nissana Qube czy inne Daihatsu Materia to moze i bym chcial
Alex pisze:tomasz01 pisze:Arvi 0 Multipla pewnie przeszła bez większego echa. Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo
nie martw sie Arvi, tez jestem fanem ND 1.5,