[ZG] Wydech Cobalt [NA/NB]
Moderator: Moderatorzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
A dźwięk przeszkadza Ci przy zamkniętym czy otwartym dachu? Bo jak zamykasz na trasie to on jeszcze bardziej rezonuje.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
turbo pchała pisze:A dźwięk przeszkadza Ci przy zamkniętym czy otwartym dachu? Bo jak zamykasz na trasie to on jeszcze bardziej rezonuje.
większość trasy przejechałem bez dachu i, rzeczywiście, zaskoczyło mnie, że przy otwartym dachu nie jest gorzej (ale też nie było specjalnie lepiej)
Verteru pisze:Cobalt od NA podobno ciszeje i zmienia odgłos po około 1500km
na to liczyłem, ale 1500 już minęło i ciągle bez zmian...
mike_d pisze:Nie masz jakiejś nieszczelności w wydechu? w trasie Cobalt nie jest dużo głośniejszy niż seria (chyba że już ogłuchłem i przestałem zwracać uwagę
raczej nie ma nieszczelności...

dla jasności, bardzo mi pasuje ten wydech i nic w nim nie chcę zmieniać
chodzi mi tylko o łagodzenie uciążliwości w całodniowych trasach, gdzie na prawdę drze się kilka razy bardziej niż seria (mówimy o NA bez kata)... i nie jestem w tym odczuciu odosobniony, podobne relacje podawali tomasz01 i flatline
ponawiam więc pytanie: czy silencer to dobry pomysł???
- flatline
- Donator
- Posty: 2274
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Najlepszą drogą na wyciszenie jest podobno turbo 

"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Bo stoi 

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- meewosh
- Posty: 1147
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
turbo pchała pisze:Bo stoi
Auto...długo...w warsztacie...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Zapewne nie będzie problemu z wystawieniem silencera, może nawet udało by się coś dobrac z gotowych gwizdkow. Tylko na ciasno trzeba by to wpasować lub czym to ścisnąć żeby nie wypadło.
Mogę się dopisać do listy cobalt do NA jest głośniejszy od serii sporooo.
Mogę się dopisać do listy cobalt do NA jest głośniejszy od serii sporooo.
White NA BP'95
-
- Donator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Potwierdzam. Przy seryjnym wydechu naprawdę głośno słychać było stożek. Od kiedy wpadł Cobalt, stożka już nie mam
Mattia, a może takie słuchawki wyciszające, był tu wątek na forum o nich.

Pozdrawiam, Danillo
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 12 mar 2016, 21:27
- Model: Inny
- Wersja: Mazda 3 BM
- Lokalizacja: Toruń
marzdin pisze:Ciekaw jestem jak on brzmi na żywo w NC
Fajnie brzmi. Tu masz filmik z fejsowego forum, mam nadzieję, że się odpali. Polecam odsłuch na czymś lepszym niż komórka

https://www.facebook.com/marcin.jurkiewicz.5/videos/1375124209243323/
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3593
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Problem zbyt głośnego Cobalta w NA został już rozwiązany poprzez montaż tłumika środkowego przełomowego lub katalizatora. Od czasu tego odkrycia nie ma już takiego pojęcia jak "za głośny" Cobalt, które w sumie sam rozglaszalem w klubie 

- zoyjka
- Donator
- Posty: 271
- Rejestracja: 24 paź 2016, 19:32
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Legionowo/Serock
Siema, widzę że wzrasta zainteresowanie ZG Cobaltow. Przejrzałem wątek, ceny z pierwszej strony chyba troszkę spadły bo i kurs poszedł w dół. Orientuje się ktoś jaka teraz jest aktualnie cena. Napewno znajdzie się kilku chętnych żeby machnąć ZG. Pozdrawiam