![Puszcza oko :winner:](./images/smilies/a_anim_19.gif)
moj continenetal ts860 tez sie troche uspokoil po czasie. juz tak na suchym dupa mnie nie goni jak gonila. na mokrym bardzo dobra przyczepnosc a na sniezku poki co bezroblemowo.
Ktore wybrac?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Arvinski pisze:My mamy Nokiany WR (zabij mnie - nie pamiętam czy D3 czy D4) w 4.0 V8 też w automacie... i bardzo przyzwoicie się sprawowały.
Słyszałem opinie od wielu osób, że Nokiany można brać w ciemno - tak też zrobiłem.
Arvinski pisze:Dzięki. Chyba już wiem co chcę.
Oczywiście dam znać jak nam się jeździ - za kilka set/tysięcy kilometrów
mutra pisze:na pewno wiesz? Zimową oponą sezonu jest continental wintercontact ts860 szczególnie jeżeli masz w planach jazdę po śniegu
powiedziała, że chce Micheliny (obstawiam, że wynika to z tego, iż ja rekomendowałem Nokiany
Arvi pisze:Chciałem Ci polecić CrossClimate (bardzo sobie chwalą ludzie przez to, że zachowuje się przyzwoicie w temperaturach zarówno ujemnych jak i 'około' ujemnych), ale nie ma w Twoim rozmiarze. Podobno genialna opona na daily w mieście na zimę.
GoodYearów nie znam, ale Alpiny i owszem - są rewelacyjne. Mamy na eNCeku i fenomenalnie się sprawdzają.
heretic pisze:Żona ma te GY na Fabii więc mam jakieś doświadczenie, ale nie bardzo dużo (z 500-600 km). Na suchym spoko, na mokrym i w śnieżycy bardzo dobrze - nie było właściwe żadnych problemów z przyczepnością, trakcja perfekcyjnaChciałem kupić też do swojego daily ale nie było rozmiaru więc będę pilot alpin 5 testował
"Fizyki nie sposób oszukać. Mniejsza powierzchnia styku z podłożem to większy nacisk, a więc i lepsza przyczepność". I na tym można zakończyć czytanie tego, jakże fascynującego, artykułu.piwo pisze: ↑28 paź 2018, 7:50Czy warto kupować węższe opony zimowe?
Warto.
https://autokult.pl/32358,wezsze-opony- ... a-na-jazde