No to w sumie w praktyce nic sie nie zmienia. Pewnie i tak większość bedzie brała kasę na końcu zeby nie tracić klientów jak by co.
Zreszta w przypadku porobionych miat, wydaje mi sie, ze warto zapytać wcześniej czy bedą robić problemy. Bo o zawias czy hamulce to sie raczej nie martwię..
Badania techniczne nowe przepisy
Moderator: Moderatorzy
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3593
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
turbo pchała pisze:Szczerze to nie wiem czy taki roll bar nawet jest legalny z prawnego punktu widzenia.
A jak te samochody przechodzą przeglądy teraz? Później będzie dokładnie tak samo - przepisy dotyczące obowiązujących przepisów (znaczy dopuszczenia samochodu) się chyba nie zmieniają

- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Tak ale ja co roku mam problem. A to za niskie, to kierownica nie ta, to nie wierzą że zapinam się w zwykłe pasy itp. Teraz trafię na takiego który powie ok a potem że nie dopuści i dupa. Sezon na załączniki nadchodzi.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

tomasz01 pisze:turbo pchała pisze:Szczerze to nie wiem czy taki roll bar nawet jest legalny z prawnego punktu widzenia.
A jak te samochody przechodzą przeglądy teraz? Później będzie dokładnie tak samo - przepisy dotyczące obowiązujących przepisów (znaczy dopuszczenia samochodu) się chyba nie zmieniają
Mi raz nie chcieli zrobić przeglądu przez roll, ale przynajmniej diagnosta powiedział przed badaniem, że on tego nie podbije i kazał jechać gdzie indziej.
Roll jest nielegalny, bo jest ingerencją w konstrukcję samochodu
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Poważnie taki problem jest z rollbarami? To teraz będę się zastanawiał czy montować do siebie...
Bo z kwestiami typu zawias, fotele czy kierownica ja nigdy problemu nie miałem, wydech też może być wydumany tak długo jak nie urywa głowy i trzyma emisje.
Rada dla Was - kupić NA, zaresjestrować na żółte i po kłopocie
Bo z kwestiami typu zawias, fotele czy kierownica ja nigdy problemu nie miałem, wydech też może być wydumany tak długo jak nie urywa głowy i trzyma emisje.
Rada dla Was - kupić NA, zaresjestrować na żółte i po kłopocie

W jaki sposób zarejestrowanie na żółte ma rozwiązać problem? To dopiero stwarza problem przy jeździe autem po torze, a seryjne i tak przejdzie przegląd.
IMO typowa zmiana pod publiczkę, która nic nie zmieni. Co najwyżej pojawi się opcja wstępnego sprawdzenia stanu auta za przykładowo 30pln. Bądźmy szczerzy - stacja diagnostyczna, która uwala za pierdoły za chwilę będzie musiała zwinąć biznes, bo nikt tam nie będzie jeździć. Takie informacje szybko się rozchodzą.
IMO typowa zmiana pod publiczkę, która nic nie zmieni. Co najwyżej pojawi się opcja wstępnego sprawdzenia stanu auta za przykładowo 30pln. Bądźmy szczerzy - stacja diagnostyczna, która uwala za pierdoły za chwilę będzie musiała zwinąć biznes, bo nikt tam nie będzie jeździć. Takie informacje szybko się rozchodzą.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1664
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)