PuszekOkruszek pisze:Panowie, pytanie warte być może nowego tematu, ale nie chcę śmiecić.
Jak kwestia podciśnienia przy turbo?
Podciśnienie jest używane jak nam wiadomo do kilku celów min:
-"wentylowania" pokrywy zaworów
-serwa hamulca (chyba najważniejsze)
-regulatora ciśnienia paliwa
-filtra węglowego
Jak poradzić sobie ze sporym zapotrzebowaniem na podciśnienie kiedy cały kolektor najczęściej pracował będzie na nadciśnieniu?
Wentylowanie pokrywy opisal Mayk w poście:
viewtopic.php?t=6116
i jest to spoko rozwiązanie, chociaż wolę chyba połączyć to jak w oryginale czyli prawą część pokrywy za filtr, a przed turbo no i dołożyć OCC żeby nie zawalić turba niepotrzebnym olejem.
Jak z serwem hamulca i resztą?
I czy filtr węglowy nie powinien raczej trafić na listę "do usunięcia"?
Filtr węglowy do wywalenia. Pamiętaj że podciśnienie wraca (nabija serwo) przy każdym odpuszczenie gazu. Serwo nabite to około 2 hamowania. Tak więc jedyny problem jest jak będziesz non stop hamował lewa noga z butem w podłodze. Z tego co pamiętam regulator paliwa nie robił nikomu problemów. Co do podciśnienia to chyba jedyna osoba, która to testowała (pomiary) i miała dobre efekty to Autopaga i jego niebieska. Poczytaj o jego patecie.
Oczywiście są pompy podciśnienia dodatkowe, ale nie jest to niezbędne.