
Mianowicie, czemu tłumik końcowy jest tu taką wielką "wędzarnią"




ABC początkującego użytkownika NC
Moderator: Moderatorzy
Dżunior pisze:Z moich obserwacji (porównanie do NBfl):
-nadwozie aż tak nie gnije, tzn. nie ma problemu "lecących" progów (bo i sam próg jest inaczej rozwiązany - posiada plastikową nakładkę), korozja nie panoszy się aż tak na przednich podłużnicach
-korozja analogicznie do NB/NBfl potrafi trawić klapę bagażnika
-pas przedni potrafi zostać zaatakowany w dolnej części, ale nadal nie jest to nawet w 30% tak zaawansowany stan, w jakim potrafi znajdować się komora NB/NBfl
-podwozie potrafi być najbardziej dotknięte korozją, i tu lista korodujących elementów jest najdłuższa; lecąc z pamięci: osłony tarcz hamulcowych, wydech, obudowa dyferencjału, "rama" tylnego zawieszenia, tylne wahacze, półosie, stabilizatory, belka pod tylnym zderzakiem, kratownica łącząca skrzynię z dyfrem
No to chyba najlepsza opcja. Tym bardziej, że na forum wyczaiłem to:pudel pisze:Jak chcesz mieć LPG to nie przejmuj się większym spalaniem i bierz 2.0, przynajmniej po jakimś czasie nie będziesz żałował i mówił że mogłeś kupić mocniejszy silnik. Także wg mnie opcja "B".
jqb pisze:Dla mnie 1.8 zupełnie nie jedzie i nigdy bym się nie zdecydował na ten silnik. Chyba że tylko do powolnego cruisingu.
Alex pisze:O tym ze 1.8 w nc nie jedzie moze swiadczyc wynik Śluby na ostatnim Ułężu
MikeyMike pisze:A ja mam jeszcze takie zapytanie do NC:
Czy to prawda, że do wersji PRHT nie pasują wszystkie bagażniki na klapę? Tak gdzieś mi się na forum zagramanicznym rzuciło w oczy....
irekJ pisze:MikeyMike pisze:A ja mam jeszcze takie zapytanie do NC:
Czy to prawda, że do wersji PRHT nie pasują wszystkie bagażniki na klapę? Tak gdzieś mi się na forum zagramanicznym rzuciło w oczy....
Strzelam, że ta klapa/spojler od PRHT przy otwieraniu może haczyć (a sama klapa jest taka sama). A już na pewno jak cos na tym bagazniku będziesz miał.