Dzisiaj zabrałem się za wymianę filtra paliwa. Jak wszystko w moim MX'ie filtr był wiekowy, pordzewiały, ale o dziwo czysty w środku. Złączki made by Mazda mnie nie zdziwiły (miałem takie w 626), zdziwiło mnie natomiast to, że nie dało się ich ściągnąć z filtra. Po prostu nie dało, rdza uniemożliwiła odpięcie.
Chcę przejść na standardowe węże paliwowe i metalowe klamry na końcach, ktoś już tak robił? Może jakieś inne rozwiązanie?
Wymiana filtra paliwa
Problematyczne złączki
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jeżeli mówisz o takich plastikowych to u mnie też nie chciały zejść. filtr nie był zardzewiały. Kupiłem nowe (około 6-7 złotych za sztuke) i założyłem na nowy filtr. Stare złączki poszły do kosza razem ze starym filtrem
- PuszekOkruszek
- Posty: 104
- Rejestracja: 16 mar 2017, 1:27
- Model: NB
- Wersja: Stock
Dzisiaj wymieniłem węże na 8mm paliwowe, do tego opaski i śmiga aż miło 

-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
wahacz pisze:Gdzie kupowales zlaczki? Jakies uniwersalne czy mazdy?
jeżeli o mnie chodzi to kupowałem oryginalne mazdy. Nowe założyłem na nowy filtr, stary filtr odpiąłem i wpiąłem nowy.
- PuszekOkruszek
- Posty: 104
- Rejestracja: 16 mar 2017, 1:27
- Model: NB
- Wersja: Stock
Już daaaawno założyłem zwykłe przewody paliwowe - jeździ jak ta lala 
