
Podłużnice - czy warto naprawiać?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1924
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
widze że cytryn i gumiak zagranico też naprawiajo 

https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
White NA BP'95
- andred
- Donator
- Posty: 217
- Rejestracja: 18 paź 2016, 20:01
- Model: NB FL
- Wersja: Memories
- Lokalizacja: Łódź
adam504d pisze:Witam
Robiłem u siebie podłużnice jak i tył nadkola i końce progów .
Można to dobrze zrobić ale tanio nie jest.
mam foty jak by kogoś to interesowało .
pozdr
Wszystkich interesuje

Wrzucaj foty

Mam nagrany film i nie potrafię go tu wrzucić( może podpowiedz jak to zrobić)
taki znajomy blacharz woził 4300zł za ( nie wiem czy to cena dla mnie czy dla wszystkich)
- wstawki błotników nawet cynowane porobione odpływy
- podłużnice dogięte z blachy wygląda jak oryginał i juz nie zgnije
- nawet rozginali doły drzwi piaskowali punktowo
taki znajomy blacharz woził 4300zł za ( nie wiem czy to cena dla mnie czy dla wszystkich)
- wstawki błotników nawet cynowane porobione odpływy
- podłużnice dogięte z blachy wygląda jak oryginał i juz nie zgnije
- nawet rozginali doły drzwi piaskowali punktowo
adam504d pisze:Mam nagrany film i nie potrafię go tu wrzucić( może podpowiedz jak to zrobić)
taki znajomy blacharz woził 4300zł za ( nie wiem czy to cena dla mnie czy dla wszystkich)
- wstawki błotników nawet cynowane porobione odpływy
- podłużnice dogięte z blachy wygląda jak oryginał i juz nie zgnije
- nawet rozginali doły drzwi piaskowali punktowo
gdzie taki fachura?
adam504d pisze:Mam nagrany film i nie potrafię go tu wrzucić( może podpowiedz jak to zrobić)
taki znajomy blacharz woził 4300zł za ( nie wiem czy to cena dla mnie czy dla wszystkich)
- wstawki błotników nawet cynowane porobione odpływy
- podłużnice dogięte z blachy wygląda jak oryginał i juz nie zgnije
- nawet rozginali doły drzwi piaskowali punktowo
Na Youtube wrzuć
White NA BP'95
- meewosh
- Posty: 1147
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
adam504d pisze:https://youtu.be/P8mT1U93bWs
nie ma niestety nic przed naprawą
Musisz zaznaczyć przy publikowaniu żeby film był "niepubliczny" lub "publiczny". W tej chwili jest prywatny i możesz obejrzeć Ty.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- meewosh
- Posty: 1147
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Robił ktoś w NB piodłużnice na południu i poratuje namiarem i ceną? Wsadziłem ostatnio telefon pod spód i widzę że mnie to nie ominie. Wiosną rozszlifuję co się da na końcówkąch progów i gdzie tylko "dojdę" zeby ocenić straty 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
Pozwolę sobie (niestety) odświeżyć temat, robił ktoś w Warszawie podłużnice i pochwali się ile zapłacił i w jakim były stanie? Zdaje sobie sprawę, że co auto to koszta inne ale chce się mniej więcej zorientować na co się szykować..
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1924
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
p. Lech z Otwocka robi z tego (ten specjslista od mx5) koszt ok 1200-1300
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
Cześć,
Postanowiłem w końcu przeprowadzić inwentaryzację rudej w swojej maździe i troszkę tego jest tu i tam.
Mianowicie po zdjęciu przedniego błotnika, nadkoli i boczków/błotników sytuacja jest taka:
-Blachy nadkoli są trochę przybrązowione od środka i zjechany jest lakier w dolnej warstwie. Lewa blacha jest w gorszym stanie, zgromadziła się tam kupa śmieci w postaci liści itd co wzmagało korozję. (najprawdopodobniej z odpływu pod przednią szybą)
-progi w miejscu łączenia z blachami nadkoli podobnie, lewy gorszy, prawy troszkę rdzy.
-Podłużnice wyglądają jako tako, sporo tam brązu.
Pytanie jest takie, czy mogę śmiało i bezpiecznie samemu rozszlifować te elementy i jak będzie ok (tj brak dziur itp.) to prysnąć odpowiednio lakierem (oczywko najpierw podkład itd.)?
Najbardziej boję się podłużnic i progów - że powychodzą z tego jakieś dziury i przewalone. Ale może lepiej próbować działać samemu co się da, a jak wyjdzie coś grubszego, to wtedy przejmować się blacharzem?
@henorek
Czytałem u Ciebie w wątku, że zrobiłeś podłużnice za ok 400 zł, to cena za sztukę, czy całość? Co było robione i jak odniósł byś ówczesny stan swoich do moich?
Dodaję zdjęcia poglądowe:
Postanowiłem w końcu przeprowadzić inwentaryzację rudej w swojej maździe i troszkę tego jest tu i tam.
Mianowicie po zdjęciu przedniego błotnika, nadkoli i boczków/błotników sytuacja jest taka:
-Blachy nadkoli są trochę przybrązowione od środka i zjechany jest lakier w dolnej warstwie. Lewa blacha jest w gorszym stanie, zgromadziła się tam kupa śmieci w postaci liści itd co wzmagało korozję. (najprawdopodobniej z odpływu pod przednią szybą)
-progi w miejscu łączenia z blachami nadkoli podobnie, lewy gorszy, prawy troszkę rdzy.
-Podłużnice wyglądają jako tako, sporo tam brązu.
Pytanie jest takie, czy mogę śmiało i bezpiecznie samemu rozszlifować te elementy i jak będzie ok (tj brak dziur itp.) to prysnąć odpowiednio lakierem (oczywko najpierw podkład itd.)?
Najbardziej boję się podłużnic i progów - że powychodzą z tego jakieś dziury i przewalone. Ale może lepiej próbować działać samemu co się da, a jak wyjdzie coś grubszego, to wtedy przejmować się blacharzem?
@henorek
Czytałem u Ciebie w wątku, że zrobiłeś podłużnice za ok 400 zł, to cena za sztukę, czy całość? Co było robione i jak odniósł byś ówczesny stan swoich do moich?

Dodaję zdjęcia poglądowe:
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
ipodluznice wygladaja nie najgorzej. Nadkole moze byc juz dziurawe-zeszlifuj i zobaczPedi pisze:Cześć,
Postanowiłem w końcu przeprowadzić inwentaryzację rudej w swojej maździe i troszkę tego jest tu i tam.
Mianowicie po zdjęciu przedniego błotnika, nadkoli i boczków/błotników sytuacja jest taka:
-Blachy nadkoli są trochę przybrązowione od środka i zjechany jest lakier w dolnej warstwie. Lewa blacha jest w gorszym stanie, zgromadziła się tam kupa śmieci w postaci liści itd co wzmagało korozję. (najprawdopodobniej z odpływu pod przednią szybą)
-progi w miejscu łączenia z blachami nadkoli podobnie, lewy gorszy, prawy troszkę rdzy.
-Podłużnice wyglądają jako tako, sporo tam brązu.
Pytanie jest takie, czy mogę śmiało i bezpiecznie samemu rozszlifować te elementy i jak będzie ok (tj brak dziur itp.) to prysnąć odpowiednio lakierem (oczywko najpierw podkład itd.)?
Najbardziej boję się podłużnic i progów - że powychodzą z tego jakieś dziury i przewalone. Ale może lepiej próbować działać samemu co się da, a jak wyjdzie coś grubszego, to wtedy przejmować się blacharzem?
@henorek
Czytałem u Ciebie w wątku, że zrobiłeś podłużnice za ok 400 zł, to cena za sztukę, czy całość? Co było robione i jak odniósł byś ówczesny stan swoich do moich?
Dodaję zdjęcia poglądowe: