[K] [ZG] Poliuretany
Moderator: Moderatorzy
Ja też nie dostałem jeszcze mojego zestawu. Z tego co kojarzę trzeba było podać dane do wysyłki albo w dokumencie albo w mailu do Olkusza? Ja wszystko napisałem w dokumencie już dawno temu i żadnego maila do Olkusza nie wysylalem a teraz czytam,że niektórzy robili tak i tak?
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 cze 2015, 17:26
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Poznań
Poco pytac na forum, skoro mozna tam zadzwonic? Pozdrawiam
- waldi
- Donator
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 lip 2015, 18:07
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
Ogólna informacja że poli doszły , jako że byłem jednym z ostatnich na liście - to chyba wszyscy już dostali .
Pasowanie w przyszłym tygodniu , także dam znac - na razie zawieszenie w piaskowaniu .
Ogólna informacja że poli doszły , jako że byłem jednym z ostatnich na liście - to chyba wszyscy już dostali .
Pasowanie w przyszłym tygodniu , także dam znac - na razie zawieszenie w piaskowaniu .
Witam.
pytanie do tych którzy już je instalowali >?< Czy piszczy wam teraz zawias >?< czy montujemy je na tym smarze z zew i z wew. strony >?<
pytanie do tych którzy już je instalowali >?< Czy piszczy wam teraz zawias >?< czy montujemy je na tym smarze z zew i z wew. strony >?<
mogę mieć auto w każdym kolorze o ile jest to kolor czarny......e39 touring
Perliście biała NB 1.8......
Perliście biała NB 1.8......
- waldi
- Donator
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 lip 2015, 18:07
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Kwietniu pisze:Witam.
pytanie do tych którzy już je instalowali >?< Czy piszczy wam teraz zawias >?< czy montujemy je na tym smarze z zew i z wew. strony >?<
Witam
Przed wyjazdem na KKD piszczała mi guma na stabilizatorze lewym , demontarz smarowanko i było git . W dniu wyjazdu na KKD z garażu coś zaczeło po prawej - mało czasu mówię trudno zanim mnie zobaczą to usłysza

Ale ciesząc się wspólnym pomykaniem po Kotlinie zapomniałem - na chwilę obecną nic nie piszczy .
Jak rozmawiałem z R.E.D. em przyczyn należy dopatrywac się w małej "porowatości " powierzchni styku poli z metalowymi elementami - dodatkowo mam lakierowane wahacze(powierzchnia gładka ) .
Wymieniałem wszystko w zawieszeniu - także dość "sztywno " się zrobiło. Dramatu nie ma - w jakiś luźniejszy dzień przeglądnę ze stetoskopem tulejki .

Smarowałem i zewnętrzne i wewnętrzne otrzymanym i zakupionym smarem silikonowym .Zamontowałem też "smarowniczki" wszędzie gdzie się dało - bardziej dla zabezpieczenia aby piach nie dostawał się prze te otwory do tulei .
Orginalne jak są wciśnięte to "wypełniają" te małe "otworki".
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
waldi pisze:Zamontowałem też "smarowniczki" wszędzie gdzie się dało - bardziej dla zabezpieczenia aby piach nie dostawał się prze te otwory do tulei .
mógłbys opisać szerzej jak to zrobiłeś
- waldi
- Donator
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 lip 2015, 18:07
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
O tak jak na foto po- po lewej .Po wyczyszczeniu i wypczhnieciu starych tulei okazało się że są tam otwory " technologiczne" które w przypadku OEM owych tulei są wypełnione po brzegi , po założeniu Poli w szczególności tych dwuczęściowych które nie do końca się"schodzą" ( na wymontowanym wahaczu - myślę że po skręceniu to ulega zmianie) przez otworek widać było metalową wewnętrzna tulejka Poli . Użyłem twardej śruby i biedronkowego gwintownika
, wiertła.Natomiast przy całych tulejach już zamontowanych zrobiłem mniejszym wiertlem otwory , większym " frez" aby smarowniczka wkręcona miała miejsce .Jak wspomniałem celem było bardziej zabezpieczenie przeciw dostawaniu się ,piachu- itd .W pierwszej wersji chciałem wkręcić tam krótkie śruby,w drugiej zakleić jakimś klejem dwuskładnikowym,zaspawać - ale już .pomalowane
.Szukałem po forum i pojawiło się kilka wzmianek że Poliolkusz czasami piszczą - padło na smarowniczki


Bankowo trzeba szlifować tuleje tylnych górnych wahaczy. Nie pamiętam czy jeszcze coś.
Bez szlifowania też sie da upchnąć tylko później tuleja sie osksztalca.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Bez szlifowania też sie da upchnąć tylko później tuleja sie osksztalca.


Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Już nie długo 
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Nic nowego w temacie? Mam rozjechaną geometrię, wózki i wahacze zdecydowanie do piachu i proszku czy innego malowania. Raczej na pewno komp.et śrub nastawnych i raczej nowe gumy. Zdecydowanie komplecik by się mi przydał. Nie ruszę wózków dopóki nie będę miał tych gum i śrub a nowych opon nie chcę zjechać złymi nastawami...
+50 Smiles per galon
kammich pisze:Bankowo trzeba szlifować tuleje tylnych górnych wahaczy. Nie pamiętam czy jeszcze coś.
Bez szlifowania też sie da upchnąć tylko później tuleja sie osksztalca.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
ale to tuleja poli jest za krótka w stosunku do wahacza? czy jak? problem dotyczy tylko tylnego wahacza górnego ?
jaki rabat dali na poprzednim ZG?
Tuleja poli za szeroka i nie mieści sie do sanek.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
ubek pisze:Takie pytanie czy klub ma jakąś zniżkę w Olkuszu? Potrzebuje zamówić wieszaki wydechu?
uniwersalne mają czy dedykowane do mx5?
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
czy ktoś się orientuje jak aktualnie wygląda sytuacja z tulejami tylnych górnych wahaczy? czy tuleje z ostatniego zamówienia wchodziły bez szlifowania czy wszyscy musieli cos przerabiać??
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
mutra pisze:czy ktoś się orientuje jak aktualnie wygląda sytuacja z tulejami tylnych górnych wahaczy? czy tuleje z ostatniego zamówienia wchodziły bez szlifowania czy wszyscy musieli cos przerabiać??
napisałem do olkusza: odpisali że znaja problem i tuleje zostały poprawione cytuje "mieliśmy już wcześniej info na temat kołnierzy w tylnym górnym wahaczu, kołnierze zostały skrócone po 1mm z każdej strony"