WItam,
Właśnie mi przywieźli MX-5 NA 1.8 z 1996 i mam pytanie o warsztat w Łodzi lub okolicach znający się na tym samochodzie.
Chcę zrobić wymianę płynów, rozrządu i wszystkiego co jest polecane przy okazji (już przekopałem ten temat).
Na ASO się chyba nie skuszę. Narazie jestem na etapie rejestracji i zamawiania części.
Pozdrawiam.
Który polecacie warsztat/mechanik w Łodzi lub okolicach?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
W Łódzkim jedyny jest Seba w Pabianicach
https://web.facebook.com/miatafamilia/?fref=ts
Potem
Wojtek w Bełchatowie, ale to nie warsztat.
No ewentualnie już na końcu ja, ale mi sie nie chce i nie jestem mechanikiem. No chyba ze miałbyś coś fajnego do modzenia lub turbo czy coś ogólnie ciekawego.
https://web.facebook.com/miatafamilia/?fref=ts
Potem
Wojtek w Bełchatowie, ale to nie warsztat.
No ewentualnie już na końcu ja, ale mi sie nie chce i nie jestem mechanikiem. No chyba ze miałbyś coś fajnego do modzenia lub turbo czy coś ogólnie ciekawego.

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
była jeszcze Zagajnikowa ktora przeniosła się teraz bodaj na Łozową
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Master&Commander
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lis 2016, 12:32
- Model: NA
Dzięki za namiary.
Najpierw uderzę do miatafamilia
bo tak po rodzinie najpierw i ode mnie tylko 14 km.
Jak narazie nie planuję tuningów wręcz przeciwnie oryginał na maxa.
1 właściciel nie tuningował na szczęście.
Na łozowej jest parę warsztatów nr 4, 10, 18 to który to ten z Zagajnikowej ?
Pozdrawiam
Najpierw uderzę do miatafamilia

Jak narazie nie planuję tuningów wręcz przeciwnie oryginał na maxa.
1 właściciel nie tuningował na szczęście.
Na łozowej jest parę warsztatów nr 4, 10, 18 to który to ten z Zagajnikowej ?
Pozdrawiam
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Master&Commander pisze:Na łozowej jest parę warsztatów nr 4, 10, 18 to który to ten z Zagajnikowej ?
niestety nie wiem, bo bylem u nich ostatnio jak jeszcze byli na Zagajnikowej. Mam wpisane w telefonie 2 numery: 506110808 i 606211017, zadzwon i daj znac jak sie sprawy maja
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Master&Commander
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lis 2016, 12:32
- Model: NA
Dzięki za namiary. Nie dzwoniłem do nich bo już się umówiłem i odstawiłem autko do Miatafamilia w Pabianicach.
Za parę dni odbieram no chyba, że coś grubszego wyjdzie
ale nie spodziewam się.
Od dilera Mazdy na Pabianickiej kupiłem tylko uszczelkę pod pokrywę zaworów i sprężynkę do paska rozrządu.
Przy okazji spytałem się o ceny serwisu ogólnego tzn olej, płyny itp oraz rozrząd to odpowiedź mnie powaliła.
Pozdrawiam
Za parę dni odbieram no chyba, że coś grubszego wyjdzie

Od dilera Mazdy na Pabianickiej kupiłem tylko uszczelkę pod pokrywę zaworów i sprężynkę do paska rozrządu.
Przy okazji spytałem się o ceny serwisu ogólnego tzn olej, płyny itp oraz rozrząd to odpowiedź mnie powaliła.
Pozdrawiam
