Gwint z Rx8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam. Temat już się kiedyś przewinął, bodaj ktoś montował Teina do NC-eka o ile mnie pamięć nie myli. Raz jeszcze. Czy gwint z Rexa podejdzie ? Co trzeba przerobić, czy różni się tylko twardością samych sprężyn czy czymś jeszcze ? Czy gwinty od Rexa niezależnie od marki mają taka samą budowę kolumny I analogicznie do NC-eka są takie same(pomijam parametry techniczne). Prosiłbym tylko o konkrety, dzięki.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Pisałem to w którymś temacie już, ale sam nigdy nie jeździłem, ani nie widziałem czegoś takiego:
Gwint z RX-8 podchodzi do NC, tył z tego co czytałem jest trochę wyżej, front jest jak seria. Inną sprawą jest, jak będzie się to zachowywać, z racji tego, że jest dostosowany do cięższego samochodu. Brian Goodwin z Good-win-racing zakładał takie u siebie:
http://www.mazdatalkforum.com/viewtopic.php?f=10&t=2043
Gwint z RX-8 podchodzi do NC, tył z tego co czytałem jest trochę wyżej, front jest jak seria. Inną sprawą jest, jak będzie się to zachowywać, z racji tego, że jest dostosowany do cięższego samochodu. Brian Goodwin z Good-win-racing zakładał takie u siebie:
http://www.mazdatalkforum.com/viewtopic.php?f=10&t=2043
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
unaimed1337 pisze:Pisałem to w którymś temacie już, ale sam nigdy nie jeździłem, ani nie widziałem czegoś takiego:
Gwint z RX-8 podchodzi do NC, tył z tego co czytałem jest trochę wyżej, front jest jak seria. Inną sprawą jest, jak będzie się to zachowywać, z racji tego, że jest dostosowany do cięższego samochodu. Brian Goodwin z Good-win-racing zakładał takie u siebie:
http://www.mazdatalkforum.com/viewtopic.php?f=10&t=2043
Dokładnie Rex, jest cięższy dlatego ma twardsze sprężyny w gwincie. Mówisz iż tył <jest trochę wyżej> tj, wyżej w położeniu gwintu w pozycji 0 czy na maksymalnym skręceniu w dół niż seryjny zawias.(czyli tył maksymalnie w dół to ile cm w dół w porównaniu powiedzmy do B6+ pro kit).?
-
- Donator
- Posty: 873
- Rejestracja: 07 lip 2012, 8:44
- Model: NC
- Wersja: NCEC_R
- Lokalizacja: Szczecin
skuri pisze:Witam. Temat już się kiedyś przewinął, bodaj ktoś montował Teina do NC-eka o ile mnie pamięć nie myli. Raz jeszcze. Czy gwint z Rexa podejdzie ? Co trzeba przerobić, czy różni się tylko twardością samych sprężyn czy czymś jeszcze ? Czy gwinty od Rexa niezależnie od marki mają taka samą budowę kolumny I analogicznie do NC-eka są takie same(pomijam parametry techniczne). Prosiłbym tylko o konkrety, dzięki.
Hej,
Ja miałem u siebie TEIN'a z RX8, jeździło się spoko, zero przerabiania...wszystko podchodzi p&p


adino1 pisze:skuri pisze:Witam. Temat już się kiedyś przewinął, bodaj ktoś montował Teina do NC-eka o ile mnie pamięć nie myli. Raz jeszcze. Czy gwint z Rexa podejdzie ? Co trzeba przerobić, czy różni się tylko twardością samych sprężyn czy czymś jeszcze ? Czy gwinty od Rexa niezależnie od marki mają taka samą budowę kolumny I analogicznie do NC-eka są takie same(pomijam parametry techniczne). Prosiłbym tylko o konkrety, dzięki.
Hej,
Ja miałem u siebie TEIN'a z RX8, jeździło się spoko, zero przerabiania...wszystko podchodzi p&p
Dzięki. Jaki miałeś model tego TEIN'a? Podstawowy czyli: Tein Street Basis Z Coilover Kit można już spokojnie dostać poniżej 2tyś złotych co jest ceną nad wyraz atrakcyjną stąd drąże temat.