Odpowietrzanie po wymianie uszczelki tłoczka

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Luki78
Posty: 126
Rejestracja: 26 cze 2016, 20:12
Model: NC
Wersja: 1.8i Option Pack

14 wrz 2016, 16:46

Hej.

Uznajcie mnie za ignoranta, ale nigdy tego nie robiłem w aucie z ABS. :?
Muszę wymienić uszczelkę tłoczka z tyłu.
Czy mógby mi ktoś podpowiedzieć jak dobrze potem odpowietrzyć układ z ABS ?
Tak łopatologicznie, krok po kroku ? :?

ps. z tego co się orientuję to tylko tył muszę odpowietrzyć nie ? A może tylko 1 koło to z zaciskiem robionym ?
Im więcej czytam tym mniej wiem :roll:
bashub
Posty: 114
Rejestracja: 18 mar 2016, 6:56
Model: NA
Wersja: eunos r-limited
Lokalizacja: Kraków

14 wrz 2016, 17:04

Zaciśnij sobie przewód elastyczny regulowanymi żabkami - jeśli takowe posiadasz lub specjalnymi zaciskami do przewodów , nie za mocno żeby nie uszkodzić przewodu. Wymień co trzeba, i popsuć odpowietrznik wyczyść, montuj i odpowietrzaj dokładnie tak samo jak bez absu beZ zapłonu , na zgaszonym silniku , jak będzie czysto to runda mocno pohamować aż abs sie wlacZy , jak jest ok no to ok, jak hamulec niski i słaby to powtórzyć procedurę i tak do skutku ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Luki78
Posty: 126
Rejestracja: 26 cze 2016, 20:12
Model: NC
Wersja: 1.8i Option Pack

14 wrz 2016, 17:07

Yy..... no ale różnie czytam z tym ABS :cry:
Awatar użytkownika
Luki78
Posty: 126
Rejestracja: 26 cze 2016, 20:12
Model: NC
Wersja: 1.8i Option Pack

14 wrz 2016, 17:08

No a trzeba cały układ odpowietrzyć czy tylko to 1 koło ? Ten zacisk, który będzie robiony ?
bashub
Posty: 114
Rejestracja: 18 mar 2016, 6:56
Model: NA
Wersja: eunos r-limited
Lokalizacja: Kraków

14 wrz 2016, 22:34

Jeśli nie spłynie Ci płyn z przewodu to tylko ten jeden


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Luki78
Posty: 126
Rejestracja: 26 cze 2016, 20:12
Model: NC
Wersja: 1.8i Option Pack

19 wrz 2016, 20:43

No i zrobiłem starym sposobem.
Nic włączałem zapłonu. Normalnie pompowałem z pomocą drugiej osoby popuszczałem zaworek. I śmiga elegancko.
W opiniach znalazłem też, że jeśli nie dopuści się do opróżnienia zbiorniczka i pompa nie złapie powietrza, to nie potrzeby jej odpowietrzać.
Tak czy siak. Jest wszystko OK.
ODPOWIEDZ