Idzie wiosna. Jako, że obiecałem sobie wyjąć silnik i ogarnąć komorę (nowa farba, lepiej poukładane przewody itp.) - stwierdziłem, że dlaczego nie warto byłoby od razu zabrać się do tematu DIY. Odgrzewam kotleta
Chciałbym zrobić build-a na bazie m62 którego już mam, natomiast najwięcej problemów może sprawić kwestia dostępnosci kilku części:
a) pompa paliwa Walbro 190 l/h HP praktycznie nie do ogarnięcia w Polsce. Skąd to można złapać? Ewentualnie czy są jakieś zamienniki które warto polecić z lepszą dostępnością? Btw.255 nie wchodzi w rachubę bo nie chce robić z samochodu czołgu

b) bypass - z tego co wyczytałem, najłatwiejszy w ogarnięciu będzie
http://www.1320.co.uk/mini-cooper-s-sup ... pass-valve - natomiast tego też w polsce ni widu, ni słychu. Ktoś może sprowadzał z zza granicy?
Teraz nie problemy, ale pytania:
= Intercooler - czy ktoś może robił setup pod IC z przesuwaniem chodnicy o kilka cm. do tyłu i wciskaniem orurowania Nad i przed chłodnicę? Wydaje się to być rozsądniejsze niż pchanie rur pod spodem przez wąskie gardło

= wtryski - polecane są od rx7/8, ewentualnie widziałem, że zielone od Celica-i też mogą dać radę. Jakieś sprawdzone sugestie?
Poźniej przejdę do innych tematów, ale pierw skompletuje setup. Najgorszą częścią pewnie będzie znalezienie rzeźbiarza któremu uda się całość sensownie wystroić

Tego tematu już się sam nie dotknę, bo boję się roz_______ silnik na próbach

Wszelkie namiary/informacje na osoby które chcą się podzielić wiedzą DIY mile widziane.
Dodam, że nie chce z tego robić potwora, bardziej zależy mi na wiedzy, zaspokojeniu ciekawości i zebraniu doświadczenia (ot jestem taki dziwak, że się uczę wszystkiego co mnie interesuje).
Opcje w stylu: nie rób tego, bo sobie młotkiem obijesz palca proszę pozostawić dla siebie. Potrafię operować różnymi narzędziami i mam dobrze pracujący mózg
