[Warszawa / okolice] Dobry mechanik
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 22 cze 2014, 12:11
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa
Gdzie warto serwisowac MX5 w Warszawie i ewentualnie okolicy nie za dalekiej?
„Zdaję sobie sprawę, że ci spośród was, którzy mają owłosione klatki piersiowe, będą drwić i cmokać z niezadowoleniem. Powiedzą, że to „samochód dla bab”, że jest „gejowski” i tak dalej.
Możecie trwonić pieniądze na Mustangi i Ferrari. Jednak jeśli chcecie sportowego samochodu, MX-5 nada się idealnie. Żaden inny pojazd nie oferuje lepszego stosunku ceny do wartości. Żaden nie da wam też tyle radości. Mazdzie przyznaję pięć gwiazdek tylko dlatego, że nie mogę dać jej czternastu.” ~Jeremy Clarkson
Możecie trwonić pieniądze na Mustangi i Ferrari. Jednak jeśli chcecie sportowego samochodu, MX-5 nada się idealnie. Żaden inny pojazd nie oferuje lepszego stosunku ceny do wartości. Żaden nie da wam też tyle radości. Mazdzie przyznaję pięć gwiazdek tylko dlatego, że nie mogę dać jej czternastu.” ~Jeremy Clarkson
U Jarka w okolicy MCD na Radzyminskiej jak okolica odpowiada to daj cynj na pw namiar podrzucę
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 22 cze 2014, 12:11
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa
Dzieki, poczekam jeszcze moze bedzie cos troche blizej mnie. Mieszkam w okolicy Izabelina (blisko jest Bemowo).
„Zdaję sobie sprawę, że ci spośród was, którzy mają owłosione klatki piersiowe, będą drwić i cmokać z niezadowoleniem. Powiedzą, że to „samochód dla bab”, że jest „gejowski” i tak dalej.
Możecie trwonić pieniądze na Mustangi i Ferrari. Jednak jeśli chcecie sportowego samochodu, MX-5 nada się idealnie. Żaden inny pojazd nie oferuje lepszego stosunku ceny do wartości. Żaden nie da wam też tyle radości. Mazdzie przyznaję pięć gwiazdek tylko dlatego, że nie mogę dać jej czternastu.” ~Jeremy Clarkson
Możecie trwonić pieniądze na Mustangi i Ferrari. Jednak jeśli chcecie sportowego samochodu, MX-5 nada się idealnie. Żaden inny pojazd nie oferuje lepszego stosunku ceny do wartości. Żaden nie da wam też tyle radości. Mazdzie przyznaję pięć gwiazdek tylko dlatego, że nie mogę dać jej czternastu.” ~Jeremy Clarkson
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 22 cze 2014, 12:11
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa
Podaj namiar do Sluby prosze
„Zdaję sobie sprawę, że ci spośród was, którzy mają owłosione klatki piersiowe, będą drwić i cmokać z niezadowoleniem. Powiedzą, że to „samochód dla bab”, że jest „gejowski” i tak dalej.
Możecie trwonić pieniądze na Mustangi i Ferrari. Jednak jeśli chcecie sportowego samochodu, MX-5 nada się idealnie. Żaden inny pojazd nie oferuje lepszego stosunku ceny do wartości. Żaden nie da wam też tyle radości. Mazdzie przyznaję pięć gwiazdek tylko dlatego, że nie mogę dać jej czternastu.” ~Jeremy Clarkson
Możecie trwonić pieniądze na Mustangi i Ferrari. Jednak jeśli chcecie sportowego samochodu, MX-5 nada się idealnie. Żaden inny pojazd nie oferuje lepszego stosunku ceny do wartości. Żaden nie da wam też tyle radości. Mazdzie przyznaję pięć gwiazdek tylko dlatego, że nie mogę dać jej czternastu.” ~Jeremy Clarkson
Najlepiej sam napisz na forum
Śluba = Dr. Kokon

"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
ostatnio moja madzia zawitała na duży przegląd do Śluby
baaaaaardzo gorąco polecam! właściwy człowiek na właściwym miejscu
baaaaaardzo gorąco polecam! właściwy człowiek na właściwym miejscu
- danielski
- Donator
- Posty: 330
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Też się podłączę 
Pilnie poszukuję dobrego warszatatu na Ursnyowie ew Mokotowie. Koniecznie w tej okolicy...
Poleci ktoś coś? Najlepiej czynny dłużej niż do 18..

Pilnie poszukuję dobrego warszatatu na Ursnyowie ew Mokotowie. Koniecznie w tej okolicy...
Poleci ktoś coś? Najlepiej czynny dłużej niż do 18..
Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
Hej, odświeżam temat bo wiosna blisko i trzeba zadziałać
Poszukuję sensownego warsztatu Ursynów / Mokotów. Do ogarnięcia mam b.drobny wyciek pomiędzy skrzynią a silnikiem + wymiana oleju, filtra. Polecicie coś w tej okolicy?

była NA 1.8 -> crash 
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

potem NB 1.8

potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Ten b. drobny wyciek to niestety zwykle dość kosztowna sprawa, bo wymiana uszczelniacza wymaga zrzucenia skrzyni biegów (3-4 stówki na start + części). Jak już to będziesz robił, najlepiej zleć też wymianę drugiego uszczelniacza i obu łożysk. Cena części jest relatywnie niska, więc lepiej dorzucić te "kilkadziesiąt zł" i zrobić to za jednym razem, zamiast znów za pół roku płacić za zrzucanie skrzyni.
- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
nickesh v2.0, niestety mam tego świadomość i kalkuluję, że min. 600 - 700 pln może na całość pójść. Dzięki za cenną wskazówkę odnośnie drugiego uszczelniacza i łożysk - jeśli robic to kompleksowo 

była NA 1.8 -> crash 
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

potem NB 1.8

potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
a tak wracając jeszcze do tematu, możesz polecić jakiś warsztat? Czytając opinie forumowe skłaniam się ku AMIX Adam Szymański na Wawrze ale wolałbym coś bliżej.
była NA 1.8 -> crash 
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

potem NB 1.8

potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja był od razu zamach odelżył;)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Chyba każdy na tym forum poleci Adama z czystym sumieniem. Nie słyszałem jeszcze negatywnej opinii. Spytaj Ślubę, czy ma czas. Tylko, że on trochę daleko od Ciebie "urzęduje". W podobnej odległości masz też roadstery.pl. Wymieniali mi to w Kropce dwa lata temu. Do dzisiaj wszystko jest w porządku.
- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
nickesh v2.0 pisze:Chyba każdy na tym forum poleci Adama z czystym sumieniem. Nie słyszałem jeszcze negatywnej opinii. Spytaj Ślubę, czy ma czas. Tylko, że on trochę daleko od Ciebie "urzęduje". W podobnej odległości masz też roadstery.pl. Wymieniali mi to w Kropce dwa lata temu. Do dzisiaj wszystko jest w porządku.
nickesh v2.0, ile ta usługa kosztowała w roadsterach (robocizna + części)? Może być w przybliżeniu jeśli tajemnica handlowa

była NA 1.8 -> crash 
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

potem NB 1.8

potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Ja to w roadsterach robiłem jeszcze jakby w ramach umowy zakupu auta, więc nie znam ceny za samą usługę. Zadzwoń, spytaj 
A jeśli chodzi o zamach to legendy o zwiększeniu osiągów raczej można włożyć między bajki. Za to w użytkowaniu cały układ napędowy pracuje lżej. Ja po czasie bardzo dobrze oceniam tego moda. Z początku nie bardzo wiedziałem, co o tym myśleć, ale po wiosennym powrocie do Kropki (z seryjnym zamachem), czuję ogromną różnicę przy zmianie biegów, szczególnie przy redukcji. Na odelżonym zamachu silnik ma lepszą reakcję na gaz - szybciej wkręca się i spada z obrotów. Oczywiście nie przy przyspieszaniu, tylko przy zmianach biegów, wysprzęglaniu, międzygazie, podbijaniu obrotów przed wrzuceniem biegu itd.
Redukcja do dwójki przy odelżonym kole nie sprawia żadnych problemów. Nawet, jak się pomylisz o tysiąc obrotów, od razu wyrównają się do prędkości, bez większych konsekwencji. Na seryjnym zamachu takiej sytuacji towarzyszyło zwykle mocne szarpnięcie, a w zakręcie od razu tył odklejał się od drogi.

A jeśli chodzi o zamach to legendy o zwiększeniu osiągów raczej można włożyć między bajki. Za to w użytkowaniu cały układ napędowy pracuje lżej. Ja po czasie bardzo dobrze oceniam tego moda. Z początku nie bardzo wiedziałem, co o tym myśleć, ale po wiosennym powrocie do Kropki (z seryjnym zamachem), czuję ogromną różnicę przy zmianie biegów, szczególnie przy redukcji. Na odelżonym zamachu silnik ma lepszą reakcję na gaz - szybciej wkręca się i spada z obrotów. Oczywiście nie przy przyspieszaniu, tylko przy zmianach biegów, wysprzęglaniu, międzygazie, podbijaniu obrotów przed wrzuceniem biegu itd.
Redukcja do dwójki przy odelżonym kole nie sprawia żadnych problemów. Nawet, jak się pomylisz o tysiąc obrotów, od razu wyrównają się do prędkości, bez większych konsekwencji. Na seryjnym zamachu takiej sytuacji towarzyszyło zwykle mocne szarpnięcie, a w zakręcie od razu tył odklejał się od drogi.
-
- Donator
- Posty: 361
- Rejestracja: 12 lut 2015, 10:55
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
Przy wymianie uszczelniacza obudowy grzechem by było nie odciążyć zamachu
. Nie jest to relatywnie droga inwestycja przy tej wymianie, a lepszej okazji do tego nie będzie (oby!)
i tak będą musieli zamach zdjąć 



Moja 10th Anniversary
OT !
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- PJ9
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 mar 2011, 22:59
- Model: NB FL
- Wersja: ND 2.0 RF Machine
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za porady Panowie, BACAR-a sprawdzę, co do zamachu to rozważę temat bo jeśli miałbym kupić nowe (a pewnie tak) to cena na kmparts to ca. 1200 zł a typowo tuningowe pewnie jeszcze więcej czyli relatywnie tanio nie będzie 

była NA 1.8 -> crash 
potem NB 1.8
potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

potem NB 1.8

potem NBFL 1.6 Silver Blues
niedawno NBFL 1.6
teraz 2.0 ND RF

- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Tu masz cały temat o tym: viewtopic.php?f=26&t=4048
W tej sprawie olej kmparts. "Jedyna słuszna" opcja to wysłać zamach do Otockiego (http://allegro.pl/show_user.php?search_ ... h=otoczak7). Koszt to chyba coś koło stówki.
W tej sprawie olej kmparts. "Jedyna słuszna" opcja to wysłać zamach do Otockiego (http://allegro.pl/show_user.php?search_ ... h=otoczak7). Koszt to chyba coś koło stówki.