Yogi pisze:I leci chłodne powietrze, a ciepłe jest tylko na ustawieniu maksymalnym czerwonego zakresu.
Zdejmij cięgno, ustaw pozycję ręką i zobacz jakie powietrze wtedy leci. Potem je załóż i zobacz jak się zachowuje przy regulacji pokrętłem ewentualnie skoryguj położenie cięgna.
Yogi pisze:Co jest takiego charakterystycznego w płynie który posiada dolany "uszczelniacz"?
Płyn w układzie ma być przejrzysty. Jak pływa w nim brud, plastelina albo inne błoto to oznacza że układ jest niesprawny.
Yogi pisze:Węże są gorące te na gorze i na dole z tyłu silnika też,
Uruchom silnik na zimno i w miarę nagrzewania sprawdź czy równo z nagrzewaniem się silnika rośnie temperatura dopływu do nagrzewnicy. Jeśli nie to jest niedrożna. Jednocześnie górna rura od chłodnicy powinna pozostać kompletnie zimna aż do pełnego nagrzania się silnika. Jak puszcza ciepły płyn wcześniej to znaczy że termostat się nie domyka. Można też podłaczyć OBD podczas jazdy i sprawdzić temperaturę. Jak spada poniżej 90 stopni (ewentualnie poniżej 80 przy "zimnym" termostacie) to jak wyżej, nie domyka się i do wymiany.
Zakładam, że nie masz LPG i wklejonego w obieg nagrzewnicy podgrzewania reduktora gazu, bo w takim przypadku mogą być jeszcze inne powody...
Yogi pisze:Albo zastosowanie plukanki układu chłodzenia
To akurat jeszcze nikomu nie zaszkodziło, bo większość emiksów ma układ chłodzenia w bardziej lub mniej opłakanym stanie. Tyle że to operacja trochę nie na obecne warunki pogodowe

Dżunior pisze:Nie wiem jak rozwiązana jest regulacja linek przy panelu sterującym, ale od tego miejsca zacząłbym poszukiwanie, skoro ciepłe powietrze pojawia się dopiero przy skrajnym położeniu pokrętła i niejako "brakuje skali".
Przy panelu z tego co pamiętam nie ma żadnej regulacji. Wyregulować można od strony nagrzewnicy pancerz linki jest do niej mocowany za pomocą sprężystej "łapki", wsadzić go można właściwie w dowolnej pozycji, bliżej lub dalej co przenosi się bezpośrednio na zakres przesuwania się końcówki linki.
Po
eM