jakoś tydzień temu pisałem, ale bez odp. Może ktoś w tym czasie oglądał ?
Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
Rozmawiałem jakieś 2mies temu z wlascicielem tej czarnej NBFL. Spotkalem go przypadkiem w Krakowie a ze auto wygląda mega to zagadalem. Facet niby handluje autami, ale tym jeździł jakiś czas.
Ogólnie nie wiem za wiele, chyba wszystko jest w opisie. Jednak jeśli chodzi o stan to aito sobie obejrzałem bo wlasciciel mówił że będzie je sprzedawał. Bo szuka s2000.
Moja ocena: Auto jest w świetnym stanie. Jeśli ktoś ma taką kasę to polecam. Zero rdzy, bardzo zadbane, wnętrze jak nowe. Chyba kiera była trochę przytarta, ale nie jestem tego pewien na 100%. Piękne koła. Wersja tez fajna bo miała pełne wyposażenie + dodatki sportive.
Silnik chodził bardzo ładnie.
Ogólnie nie wiem za wiele, chyba wszystko jest w opisie. Jednak jeśli chodzi o stan to aito sobie obejrzałem bo wlasciciel mówił że będzie je sprzedawał. Bo szuka s2000.
Moja ocena: Auto jest w świetnym stanie. Jeśli ktoś ma taką kasę to polecam. Zero rdzy, bardzo zadbane, wnętrze jak nowe. Chyba kiera była trochę przytarta, ale nie jestem tego pewien na 100%. Piękne koła. Wersja tez fajna bo miała pełne wyposażenie + dodatki sportive.
Silnik chodził bardzo ładnie.
- Ziomek
- Donator
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 gru 2014, 15:29
- Model: NA
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
Kojarzycie to auto właściciel piszę w ogłoszeniu że jego początki można znaleźć na forum.
opis wydaję się szczery i konkretny, nie widać żeby właściciel chciałby coś ukryć. Widać ze przy aucie trzeba jeszcze posiedzieć aby doprowadzić je do perfekcji, ale za to cena wydaje się przystępna.
opis wydaję się szczery i konkretny, nie widać żeby właściciel chciałby coś ukryć. Widać ze przy aucie trzeba jeszcze posiedzieć aby doprowadzić je do perfekcji, ale za to cena wydaje się przystępna.
Live to Ride
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1924
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ja jedynie powiem że sprzedaje się z przerwami już chyba z rok albo i dłużej
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
Kamien pisze:skuri pisze:Może ktoś z grupy Poznańskiej kojarzy tego NC-eka ?
Ja jak dotąd ( czyli od marca ) nie miałem przyjemności poznać kolegi... ale myślę, że jak za tą cenę, to warto zobaczyć.
Z tego co widzę ma wlepę forumową, dlatego pytam.
Oglądał ktoś tę może?
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
NB za 21,500??? Na giełdzie forumowej w podobnej cenie jest piękna czarna 1.8. Ja bym tyle nie dał.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- Michael456
- Posty: 205
- Rejestracja: 14 paź 2014, 20:39
- Model: Inny
- Lokalizacja: Kraków
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Mazda- ... 31022.html
Żółte NB/FL wychodziły też w 2002r ?? Bo przecież to nie jest chyba wersja California ?
Żółte NB/FL wychodziły też w 2002r ?? Bo przecież to nie jest chyba wersja California ?
Link nie działa, ale w 2002r była żółta wersja Arizona. Odcień żółtego był inny, bardziej blady, wg mnie dużo gorszy
Wydaje mi się, że ten sam kolor był też w mazdzie 6 w tamtym czasie.

Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- Michael456
- Posty: 205
- Rejestracja: 14 paź 2014, 20:39
- Model: Inny
- Lokalizacja: Kraków
Alan pisze:Link nie działa, ale w 2002r była żółta wersja Arizona. Odcień żółtego był inny, bardziej blady, wg mnie dużo gorszyWydaje mi się, że ten sam kolor był też w mazdzie 6 w tamtym czasie.
Ehh gościu usunął ogłoszenie

Ale dzięki za odpowiedź

-
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 sie 2015, 19:30
- Model: ND
- Wersja: 2.0, Sport 2019
- Lokalizacja: Poznan
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 13:16 przez DanceM, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mówię po angielsku lepiej niż po polski, więc przepraszam z góry za możliwe nieporozumienie.
Where there's a will, there's a way.
Where there's a will, there's a way.
- lufek
- Donator
- Posty: 147
- Rejestracja: 17 sie 2015, 12:33
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa
Rafalo pisze:Cześć, to mój pierwszy post tutaj, także witam wszystkich.
Czy ktoś tu miał okazję oglądać tę sztukę?
http://otomoto.pl/oferta/mazda-mx-5-mir ... y9toJ.html
Oglądałem, sprawdzałem, nie kupiłem. Gdybys chcial więcej info zapraszam na PW.
- szy
- Donator
- Posty: 747
- Rejestracja: 28 maja 2014, 9:39
- Model: ND
- Wersja: GT-S
- Lokalizacja: San Diego
lufek pisze:Rafalo pisze:Cześć, to mój pierwszy post tutaj, także witam wszystkich.
Czy ktoś tu miał okazję oglądać tę sztukę?
http://otomoto.pl/oferta/mazda-mx-5-mir ... y9toJ.html
Oglądałem, sprawdzałem, nie kupiłem. Gdybys chcial więcej info zapraszam na PW.
Wydawało mi się, że ten wątek służy do dzielenia się informacjami. Jest spora szansa, że za 3 miesiące nie będzie Was na tym forum i nie odpowiecie na PW. Jeśli możecie, to opiszcie Wasze wrażenia.lewis pisze:skuri pisze:Może ktoś z grupy Poznańskiej kojarzy tego NC-eka ?
Byłem i odpuściłem, Info na PW
Sorry jestem jeszcze nowy
Byłem mazdą z Poznania na przeglądzie i takie uzyskałem info:
Diagnostyka OK
Akumulator OK
Szczelność silnika i hamulców OK
Zawieszenie OK
Opony OK
Całe wyposażenie w pełni sprawne
pogryzione przez zwierzęta wygłuszenie silnika pod maską
Pęknięta osłona przegubu tył lewy
połamana osłona silnika
SPAWANA I NAPRAWIANA tylna podłoga bagażnika z lewej strony oraz spawana podłużnica za tylną osią z lewej strony
na słupku pasażera przy drzwiach wgniecenie mogące świadczyć o "zwichrowaniu" samochodu.
Powłoka lakiernicza:
Błotnik przedni
prawy - 72-86
lewy - 88-230
Drzwi
prawe - 12-680
lewe - 92-150
Błotnik tylni
prawy - 184-1000
lewy - 100-1500
pokrywa bagażnika - 170-520
maska
przednia część - 168-1415
tylna część - 110-134
Tyle w serwisie
Moje spostrzeżenia
Sprzedający mówił przez telefon, że miała wypadek lekki w tylną lewą stronę. Lakier jest dość matowy i ma grubą ilość szpachli miejscami. Progi są źle spasowane (możliwe że samochód jest wygięty i odstają) i dodatkowo widoczne na nich są zacieki od malowania. Mechanicznie auto był w naprawdę dobrym stanie, podczas jazdy nie zauważyłem aby nadmiernie ściągało lub uciekało z drogi. Zniechęciła mnie jakość napraw blacharniaczych oraz to wgniecenie na prawym słupku które mogło być przełamaniem. Nie miałem go wprawdzie na geometrii lecz podejrzewam, że bardziej skupił bym się na zbadaniu stałych punktów w celu wykrycia czy podłużnice są proste a nie tylko koła dobrze naciągnięte.
Dla potwierdzenie sprzedającemu zostawiłem wyciąg z przeglądu i można się dopytać czy podeśle wam oryginał.
Byłem mazdą z Poznania na przeglądzie i takie uzyskałem info:
Diagnostyka OK
Akumulator OK
Szczelność silnika i hamulców OK
Zawieszenie OK
Opony OK
Całe wyposażenie w pełni sprawne
pogryzione przez zwierzęta wygłuszenie silnika pod maską
Pęknięta osłona przegubu tył lewy
połamana osłona silnika
SPAWANA I NAPRAWIANA tylna podłoga bagażnika z lewej strony oraz spawana podłużnica za tylną osią z lewej strony
na słupku pasażera przy drzwiach wgniecenie mogące świadczyć o "zwichrowaniu" samochodu.
Powłoka lakiernicza:
Błotnik przedni
prawy - 72-86
lewy - 88-230
Drzwi
prawe - 12-680
lewe - 92-150
Błotnik tylni
prawy - 184-1000
lewy - 100-1500
pokrywa bagażnika - 170-520
maska
przednia część - 168-1415
tylna część - 110-134
Tyle w serwisie
Moje spostrzeżenia
Sprzedający mówił przez telefon, że miała wypadek lekki w tylną lewą stronę. Lakier jest dość matowy i ma grubą ilość szpachli miejscami. Progi są źle spasowane (możliwe że samochód jest wygięty i odstają) i dodatkowo widoczne na nich są zacieki od malowania. Mechanicznie auto był w naprawdę dobrym stanie, podczas jazdy nie zauważyłem aby nadmiernie ściągało lub uciekało z drogi. Zniechęciła mnie jakość napraw blacharniaczych oraz to wgniecenie na prawym słupku które mogło być przełamaniem. Nie miałem go wprawdzie na geometrii lecz podejrzewam, że bardziej skupił bym się na zbadaniu stałych punktów w celu wykrycia czy podłużnice są proste a nie tylko koła dobrze naciągnięte.
Dla potwierdzenie sprzedającemu zostawiłem wyciąg z przeglądu i można się dopytać czy podeśle wam oryginał.
- lufek
- Donator
- Posty: 147
- Rejestracja: 17 sie 2015, 12:33
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa
Ok, ja również mogę podzielić się informacjami, które uzyskałem w ASO Mazda na Puławskiej.
Samochód był malowany cały oprócz tylnej klapy, podłużnice są porysowane po całości (ponoć od wożenia na lawecie) oraz skorodowane na wysokości przednich kół (ok 10 cm - ktoś zabezpieczając podłogę po prostu te miejsca pominął), wycieki pod silnikiem oraz z tylnego mostu (diagnoza - uszczelniacze), piszczące paski na zimnym silniku, skorodowany dyfer, niedziałający (niedomykający się) prawy zaczep dachu.
Zalety: prawidłowa kompresja na wszystkich cylindrach, brak rdzy na progach i nadkolach, działająca klima i elektryczna antenka.
Z moich własnych spostrzeżeń - lakier posiada niedoskonałości, typu rysy (głownie przedni zderzak), wgniotki (niewielkie acz liczne na obu drzwiach). Jeśli ktoś jest estetą, to raczej będzie mu to przeszkadzać. Wnętrze również jest nieco podniszczone, np. wytarty lewarek skrzyni biegów, porysowany schowek. Oglądałem wcześniej bardzo zadbany wizualnie egzemplarz (auto forumowicza liczyrzepa), więc może też stąd moje wyższe wymagania.
Generalnie tę mazdę pewnie dałoby się doprowadzić do ładnego stanu, inwestując w nią parę tysięcy.
Miałem mieszane uczucia, jednak finalnie przeważyło to, że ze sprzedawcą nie dogadałem się w kwestii płatności.
Samochód był malowany cały oprócz tylnej klapy, podłużnice są porysowane po całości (ponoć od wożenia na lawecie) oraz skorodowane na wysokości przednich kół (ok 10 cm - ktoś zabezpieczając podłogę po prostu te miejsca pominął), wycieki pod silnikiem oraz z tylnego mostu (diagnoza - uszczelniacze), piszczące paski na zimnym silniku, skorodowany dyfer, niedziałający (niedomykający się) prawy zaczep dachu.
Zalety: prawidłowa kompresja na wszystkich cylindrach, brak rdzy na progach i nadkolach, działająca klima i elektryczna antenka.
Z moich własnych spostrzeżeń - lakier posiada niedoskonałości, typu rysy (głownie przedni zderzak), wgniotki (niewielkie acz liczne na obu drzwiach). Jeśli ktoś jest estetą, to raczej będzie mu to przeszkadzać. Wnętrze również jest nieco podniszczone, np. wytarty lewarek skrzyni biegów, porysowany schowek. Oglądałem wcześniej bardzo zadbany wizualnie egzemplarz (auto forumowicza liczyrzepa), więc może też stąd moje wyższe wymagania.
Generalnie tę mazdę pewnie dałoby się doprowadzić do ładnego stanu, inwestując w nią parę tysięcy.
Miałem mieszane uczucia, jednak finalnie przeważyło to, że ze sprzedawcą nie dogadałem się w kwestii płatności.