
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- tekkenfan
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
- Model: Inny
- Wersja: 500+
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
majkel pisze:tekkenfan pisze:Dla 100kPa są 3 bary, a dla 1 bara boostu 4, czy mniej?
to by tłumaczyło dlaczego 850cc skończyło się przy niecałych 400 kucach.
Chociaż z drugiej strony bez podpiętego podciśnienia powyżej 7000rpm AFR był 12.5 a wtryski 100%, teraz z podciśnieniem wtryski idą na 92% i AFR 11.6. Chyba że bez podciśnienia nie było nawet 3 barów?
Byłby ktoś tak uprzejmy i sprawdził to u siebie? Bo ja do auta dostanę się dopiero za 2 tygodnie, a tak mógłbym już sobie ogarnąć jakiś regulator

www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
tekkenfan pisze:a tak mógłbym już sobie ogarnąć jakiś regulator.
Zmień stelarz pompy na NBfl z regulatorem w zbiorniku i listwę na bezpowrotową też z NBfl. Będzie stałe 3,9-4bar niezależne od podciśnień i wiatru na Słońcu, i z bani

chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- tekkenfan
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
- Model: Inny
- Wersja: 500+
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Tyle że ja nie mam MXa tylko stare 323f
i bez wielkiej rzeźby to raczej nie podejdzie.
Listwa z NBfl pasuje pod głowę BP4W? Bo listwa z BP05 nie podchodzi.

Listwa z NBfl pasuje pod głowę BP4W? Bo listwa z BP05 nie podchodzi.
www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
- flatline
- Donator
- Posty: 2278
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Ja bym zmierzył dla pewnościPRYMUS_BMW pisze:czester_ pisze:270 przód, 275 tył
hmm z tego co wiem od poprzedniego właściciela z przodu mam big z tyłu mid wiec musze kupić na przód 270 a tył 255 ???
gdzieś w wawie taki komplet dostane od ręki (coś porządnej jakości ???) ?

"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
No dobra, a ma ktoś jakiś patent aby dokładnie zmierzyć tarcze bez zdejmowania koła (wiem leniwy jestem ale mam w garażu w tej chwili 35 stopni...)
Na ok wygląda na to że z przodu mam 270 a z tyłu 250 albo 255...
A jakie były z tyłu OEM tarcze w NBFL ???
Na ok wygląda na to że z przodu mam 270 a z tyłu 250 albo 255...
A jakie były z tyłu OEM tarcze w NBFL ???
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
Lexx pisze:Sowniarka.
ni mam

- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
flatline pisze:Ja bym zmierzył dla pewnościPRYMUS_BMW pisze:czester_ pisze:270 przód, 275 tył
hmm z tego co wiem od poprzedniego właściciela z przodu mam big z tyłu mid wiec musze kupić na przód 270 a tył 255 ???
gdzieś w wawie taki komplet dostane od ręki (coś porządnej jakości ???) ?Tarcze i tak kupujesz na oś - zagadaj do czestera, miał coś ogarniać w hamulcesklep.pl
Mamy tam stały rabat.
Odzywaj się do Adam - Lewian <adam@lewian.pl>
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- tekkenfan
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
- Model: Inny
- Wersja: 500+
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
albo weź gibką miarkę, zmierz obwód i podziel go przez 3,14 i będziesz miał średnicę 

www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
czester_ pisze:luksik pisze:Od jakiegoś czasu (nie wiem maks miesiąca) odczuwam w bagażniku zapach prawdopodobnie benzyny. Nie jest intensywny... Czy w bagażniku są uszczelki zbiornika? Lub ktoś ten temat przerabiał?
Pierwsze co mi przychodzi do głowy to odkręć schowek po lewej stronie i sprawdź czy rurka która odprowadza rozlane paliwo z korka nie wypadła albo pękła. Jak już tam będziesz to odkręć również metalową osłonę po lewej stronie i sprawdź rurę wlewową paliwa.
Wczoraj rozebrałem osłonę w bagażniku i gumowe węże są dobre... Nie zauważyłem żadnej nieszczelności...
PRYMUS_BMW pisze:No dobra, a ma ktoś jakiś patent aby dokładnie zmierzyć tarcze bez zdejmowania koła (wiem leniwy jestem ale mam w garażu w tej chwili 35 stopni...)
Na ok wygląda na to że z przodu mam 270 a z tyłu 250 albo 255...
A jakie były z tyłu OEM tarcze w NBFL ???
Na rancir tarczy zwykle jest wybite.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
luksik pisze:czester_ pisze:luksik pisze:Od jakiegoś czasu (nie wiem maks miesiąca) odczuwam w bagażniku zapach prawdopodobnie benzyny. Nie jest intensywny... Czy w bagażniku są uszczelki zbiornika? Lub ktoś ten temat przerabiał?
Pierwsze co mi przychodzi do głowy to odkręć schowek po lewej stronie i sprawdź czy rurka która odprowadza rozlane paliwo z korka nie wypadła albo pękła. Jak już tam będziesz to odkręć również metalową osłonę po lewej stronie i sprawdź rurę wlewową paliwa.
Wczoraj rozebrałem osłonę w bagażniku i gumowe węże są dobre... Nie zauważyłem żadnej nieszczelności...
A tą rurkę odprowadzająca nadmiar sprawdzałeś?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Masz spotive wiec big break
W mikodzie nie robią tarcz do sportiva
A znów zimmermany mają wiele złych opinii np w mocnych bmw, w szybkich oplach
Sam zmieniłem niepotrzebnie w sumie na zimmermany w ZG na forum bo tarcze i klocki
Miałem zużyte w 20%
Nie mam czasu zrobić zdjęcia bo musze wystawić tarcze i klocki p+t
Do big break ów
W mikodzie nie robią tarcz do sportiva
A znów zimmermany mają wiele złych opinii np w mocnych bmw, w szybkich oplach
Sam zmieniłem niepotrzebnie w sumie na zimmermany w ZG na forum bo tarcze i klocki
Miałem zużyte w 20%
Nie mam czasu zrobić zdjęcia bo musze wystawić tarcze i klocki p+t
Do big break ów
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Złego słowa nie powiem na zimmermanny. Upalam na torze i na codzień, nie mam się do czego przyczepić.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

czester_ pisze:luksik pisze:czester_ pisze:luksik pisze:Od jakiegoś czasu (nie wiem maks miesiąca) odczuwam w bagażniku zapach prawdopodobnie benzyny. Nie jest intensywny... Czy w bagażniku są uszczelki zbiornika? Lub ktoś ten temat przerabiał?
Pierwsze co mi przychodzi do głowy to odkręć schowek po lewej stronie i sprawdź czy rurka która odprowadza rozlane paliwo z korka nie wypadła albo pękła. Jak już tam będziesz to odkręć również metalową osłonę po lewej stronie i sprawdź rurę wlewową paliwa.
Wczoraj rozebrałem osłonę w bagażniku i gumowe węże są dobre... Nie zauważyłem żadnej nieszczelności...
A tą rurkę odprowadzająca nadmiar sprawdzałeś?
Tak... Nie widać żadnych otarc ani pęknięć... Zapach w bagażniku nie jest na tyle intensywny wiec mocno się nie leje...
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
Próbuję zamonotować kieorwnicę nardi, ale niesety klakson jest za mały i wypada z otworu. Poszukałem w necie i brakuje mi "spacera" który wchodzi pomiędzy kierownicę a nabę i ma otwór mniejszy niż naba. Pytanie jak to się po polsku nazywa i jak to kupić? 



#miatarri
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
Koledzy, potrzebuje szybkie info,
zwalił mi się w czołgu (Chevrolet Trailblazer) gwint którym przykrecony jest "-" do aku... stoje w centrum jakoś to lekko skręciłem + przypiąłem awaryjnie trytytką i zastanawiam się czy próbować wracać tak do domu czy jednak dzwonić po lawete... ?
Czy będe miał nagly blackout jak podczas jazdy kabel odpadnie ?
edit.
aaa no i sorry z OT
zwalił mi się w czołgu (Chevrolet Trailblazer) gwint którym przykrecony jest "-" do aku... stoje w centrum jakoś to lekko skręciłem + przypiąłem awaryjnie trytytką i zastanawiam się czy próbować wracać tak do domu czy jednak dzwonić po lawete... ?
Czy będe miał nagly blackout jak podczas jazdy kabel odpadnie ?
edit.
aaa no i sorry z OT
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
Wolf pisze:Jak klemy trzymają to spróbuj go oblozyc czyms do okola zeby sie nie przechylał lub nie przesuwał i delikatnie można jechać
z tym żę w tym hamerykańcu nie ma klasycznych klem tylko kabel z płytką trzyma śruba wkręcana bezpośrednio w aku... nie bardzo jak jest to zabezpieczyć choćby prowizorycznie... pewnie jakos powoli się dotoczę tylko boję się żeby czego wiecej nie rozpitolić jakiś regulatorów napięcia albo mechanizmów napędu... ponadto to automat z dołączanym napędem na przód i nie wiem jak to się wszystko zachowa w przypadku blackout'u (może na "N" się toczyć ???)
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Panowie, dwa pytania jedno pilne drugie mniej, mianowicie :
Odelzenie kola zamachowego, plusy i minusy. Bylem przekonany w 100% do tego zabiegu u Otczaka(chyba tak sie nazywa, kazdy go poleca) ale znajomy mechanik powiedzial ze moga byc problemy z obrotami. Ile w tym prawdy ? Miata 1.6 NA 90km
2. Czy to wszystko aby skrecic ten amor ? Nie brakuje zadnych czesci ?
I jeszcze jedno pytanie, podkladka idzie w takiej kolejnosci jak na zdj czy miedzy nakretke a gorne mocowanie ?
Odelzenie kola zamachowego, plusy i minusy. Bylem przekonany w 100% do tego zabiegu u Otczaka(chyba tak sie nazywa, kazdy go poleca) ale znajomy mechanik powiedzial ze moga byc problemy z obrotami. Ile w tym prawdy ? Miata 1.6 NA 90km
2. Czy to wszystko aby skrecic ten amor ? Nie brakuje zadnych czesci ?
I jeszcze jedno pytanie, podkladka idzie w takiej kolejnosci jak na zdj czy miedzy nakretke a gorne mocowanie ?
