Powiekszanie skrętu naszej mazdy

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

jimmunio
Posty: 466
Rejestracja: 28 sty 2012, 16:28
Model: NA
Wersja: szczur
Lokalizacja: Olsztyn/NowyDworMaz

11 lip 2015, 12:03

Witam, jakie znacie sposoby na powiększenie skretu w mazdzie? Interesuja mnie konkretne i sprawdzone mody jakie moge przeprowadzic. Do czego? Do driftu oczywiście.

W swojej obecnej mazdzie (NA) mam przesuniete mocowanie drazka kierowniczego w zwrotnicy, w planach - podkładki pod drążki kierownicze.
Ktoś coś?
Ostatnio zmieniony 11 lip 2015, 15:09 przez jimmunio, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

11 lip 2015, 12:19

W Grinchu litwin przespawał zwrotnice. Czy jest to dobre rozwiązanie? Niby skręt dobry, ale felga pofrafi ocierać o wahacz.
Obrazek

miatasm.com
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

11 lip 2015, 12:21

Andy coś takiego robił. Zobacz w jego wątku.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
jimmunio
Posty: 466
Rejestracja: 28 sty 2012, 16:28
Model: NA
Wersja: szczur
Lokalizacja: Olsztyn/NowyDworMaz

11 lip 2015, 15:08

Wątek Andyego znam na pamięć, a to co w Grinchu mam u siebie - rozwiązaniem problemu jest felga z malym et/dystans.

Gdzieś coś słyszałem o końcówkach drazkow z s13 - ktoś jest w stanie to potwierdzić?
Obrazek
ODPOWIEDZ