
[K] [ZG] Poliuretany
Moderator: Moderatorzy
Ja jutro po widoku pomierzę i dam znać. Teraz Torunie i wiecie, te sprawy 

Przepraszam was za brak kontaktu, ale do końca tygodnia jestem na wakacjach za granicą i mam dosyć ograniczony dostęp do internetu i komputera.
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
Mam nadzieje, ze z tyłu mam 11mm, nie 12. "Standardowy" 93 rocznik. Ktoś może potwierdzić?
nie bardzo mam mozlowosc sprawdzenia..
Dzięki!
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
Mam nadzieje, ze z tyłu mam 11mm, nie 12. "Standardowy" 93 rocznik. Ktoś może potwierdzić?

Dzięki!
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
To jeszcze pytanie natury technicznej - w zestawie są też poliuretany/tuleje do dolnego mocowania amortyzatorów? I czy Olkusz ma ich wersję pasującą pod B6 z NA?
(jeśli nie, to chciałbym zestaw bez nich, zerkopol mi tam niedawno wsadził jakieś gumy).
(jeśli nie, to chciałbym zestaw bez nich, zerkopol mi tam niedawno wsadził jakieś gumy).
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Wczoraj wysłałem do Olkusza maila z przypomnieniem, gdyż od 17tego nie otrzymałem od nich żadnej wiadomości..
Jakie było dziś moje zdziwienie, gdy rano odpisali mi, że zamówienie (a wysłałem im przecież jedynie końcowe zapytanie), poszło do realizacji..
Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej sprawa wygląda tak:
- zestawy zgodne z naszymi preferencjami produkują się,
- czas realizacji ok. 20 dni jeszcze (jedne będą wcześniej, inne trochę później),
- wysyłka za darmo, ceny z rabatem 20% potwierdzone,
- każdy dostanie oddzielny paragon, na jego podstawie darmowy zwrot/wymiana gdyby coś się nie zgadzało,
Cenowo wygląda to tak:
5 kompletów: 5x 720 pln
2 komplety bez tulei dyfra: 2x640 pln
1 komplet tylny bez tulei dyfra: 1x400 pln
Koszt całego zamówienia to 5280 pln.
Proponuję rozpocząć zbieranie pieniędzy. Ceny za poszczególne zestawy tak jak wyżej. Dane do przelewu macie przesłane na PW.
pozdrawiam
Jakie było dziś moje zdziwienie, gdy rano odpisali mi, że zamówienie (a wysłałem im przecież jedynie końcowe zapytanie), poszło do realizacji..

Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej sprawa wygląda tak:
- zestawy zgodne z naszymi preferencjami produkują się,
- czas realizacji ok. 20 dni jeszcze (jedne będą wcześniej, inne trochę później),
- wysyłka za darmo, ceny z rabatem 20% potwierdzone,
- każdy dostanie oddzielny paragon, na jego podstawie darmowy zwrot/wymiana gdyby coś się nie zgadzało,
Cenowo wygląda to tak:
5 kompletów: 5x 720 pln
2 komplety bez tulei dyfra: 2x640 pln
1 komplet tylny bez tulei dyfra: 1x400 pln
Koszt całego zamówienia to 5280 pln.
Proponuję rozpocząć zbieranie pieniędzy. Ceny za poszczególne zestawy tak jak wyżej. Dane do przelewu macie przesłane na PW.
pozdrawiam
- Domel
- Donator
- Posty: 371
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
Zpider, zdążę się dopisać? zastanawiałem się jak zwykle za długo, a tu już po ptakach...
Jeśli coś możesz jeszcze zmienić w zamówieniu, to proszę o dopisanie i PW w sprawie przelewu :
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
Jeśli coś możesz jeszcze zmienić w zamówieniu, to proszę o dopisanie i PW w sprawie przelewu :
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
1.8 NB LSD A3F była..
Panowie
Jak to jest z tymi poli z Olkusza? Po necie (jak i również tym forum) krążą przeróżne opinie. Gdzieś np. wyczytałem, że potrafią zrobić za luźne... Rozumiem, że z MX-em mają już jakieś doświadczenie, bo to kolejny zakup?
Kasę będę miał dopiero w sierpniu i zastanawiam się, czy jest sens zapożyczać się na te poliuretany (jeżeli bym zdążył wbić się w zamówienie).
Byłbym bardzo wdzięczny za opinie
Jak to jest z tymi poli z Olkusza? Po necie (jak i również tym forum) krążą przeróżne opinie. Gdzieś np. wyczytałem, że potrafią zrobić za luźne... Rozumiem, że z MX-em mają już jakieś doświadczenie, bo to kolejny zakup?
Kasę będę miał dopiero w sierpniu i zastanawiam się, czy jest sens zapożyczać się na te poliuretany (jeżeli bym zdążył wbić się w zamówienie).
Byłbym bardzo wdzięczny za opinie

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Pedi pisze:Panowie
Jak to jest z tymi poli z Olkusza? Po necie (jak i również tym forum) krążą przeróżne opinie. Gdzieś np. wyczytałem, że potrafią zrobić za luźne... Rozumiem, że z MX-em mają już jakieś doświadczenie, bo to kolejny zakup?
Kasę będę miał dopiero w sierpniu i zastanawiam się, czy jest sens zapożyczać się na te poliuretany (jeżeli bym zdążył wbić się w zamówienie).
Byłbym bardzo wdzięczny za opinie
Z dołączeniem do ZG (jeśli się zdecydujesz w miarę prędko) nie powinno być problemu raczej
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ols, Robert: potwierdzam wpływ $ od Was, wszystko jest ok:)
Do pozostałej części osób mam prośbę o wpisanie w tytule wpłaty swojego nicka z forum, to będzie mi łatwiej utrzymać porządek w naszych finansach:)
dzięki i pozdrawiam
Do pozostałej części osób mam prośbę o wpisanie w tytule wpłaty swojego nicka z forum, to będzie mi łatwiej utrzymać porządek w naszych finansach:)
dzięki i pozdrawiam
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
aktualizacja wpłat:
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Ponieważ sprzedałem swoją NB, kto ew. nie załapał się na ZG może przejąć mój zakup:
NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
Czekam na ew. kontakt.
Jeżeli nie - oczywiście dokończę zakup.
NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
Czekam na ew. kontakt.
Jeżeli nie - oczywiście dokończę zakup.
1.8 NB LSD A3F była..
Jakiś mamy już termin realizacji ? To już poszło zamówienie czy jeszcze zbierane są wpłaty ?
- flatline
- Donator
- Posty: 2272
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
Dzięki zpider
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
Dzięki zpider

"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
ralfx pisze:Jakiś mamy już termin realizacji ? To już poszło zamówienie czy jeszcze zbierane są wpłaty ?
Poszło, pisałem o tym wyżej. Przekazali je do realizacji, bez uprzedniej naszej wpłaty. Czekam jeszcze, aż 3 osoby wpłacą pieniądze i będziemy mieli pełną kwotę do przelewu dla nich. Przy okazji, w ostatnich dniach 2 kolejne osoby dołączyły do ZG, a tuleje produkują się w międzyczasie:)
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane

2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane

1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm - przelane
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
dzięki
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm - przelane
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
dzięki

-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm - przelane
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
Wygląda na to, że mamy komplet wpłat
Wieczorem usiądę na spokojnie przy komputerze i sprawdzę wszystko raz jeszcze, żebyście mieli pewność, że wszystko się nam zgadza.
O dalszych etapach ZG, w tym przede wszystkim o wyprodukowaniu naszych tulei i gotowości Olkusza do wysyłki, będę informował na bieżąco w wątku.
pozdrawiam
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
3. ozzcars NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm - przelane
6. Kurak NA (bez dyfra) - tylko zestaw na tył! 85ShA, tył 11mm - przelane
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm - przelane
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
9.Domel NBfl 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
10 flatline NA 85ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra) - przelane
Wygląda na to, że mamy komplet wpłat

O dalszych etapach ZG, w tym przede wszystkim o wyprodukowaniu naszych tulei i gotowości Olkusza do wysyłki, będę informował na bieżąco w wątku.
pozdrawiam
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy ktoś z posiadaczy polibuszy z zakupu grupowego z Olkusza ma podobne problemy, co ja? Wyczerpujący opis znajduje się w tym filmie:
W skrócie - zbyt szerokie gumy powodują opór w ruchu wahaczy. Po podniesieniu auta na podnośniku i opuszczeniu podnośnika, zawias zostaje w górze. Trzeba wręcz oprzeć się o auto od góry, żeby opadło. Mój przykład:
W skrócie - zbyt szerokie gumy powodują opór w ruchu wahaczy. Po podniesieniu auta na podnośniku i opuszczeniu podnośnika, zawias zostaje w górze. Trzeba wręcz oprzeć się o auto od góry, żeby opadło. Mój przykład:
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Przepraszam jeśli to oczywiste ale nie widzę by były one posmarowane smarem sylikonowym. On redukuje opór, a czytałem gdzieś kiedyś że trzeba je smarować na styku metalu z poli.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czester_ pisze:Przepraszam jeśli to oczywiste ale nie widzę by były one posmarowane smarem sylikonowym. On redukuje opór, a czytałem gdzieś kiedyś że trzeba je smarować na styku metalu z poli.
Smar ładujesz między tulejkę a tworzywo sztuczne, nie między tworzywo sztuczne a mocowanie wahacza na sankach. W tym wymiarze jest problem.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
autopaga pisze:Smar ładujesz gdzie sie da, ale podstawowy błąd jaki zrobiłeś to że skręciłeś zawias bez obciążenia. Wszystkie śruby trzeba dokręcić na amen jak auto będzie stało na kołach. Minimum to podlewarować piastę.
To nie jest foto z montażu polibuszy, tylko z wulkanizacji.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
autopaga pisze:To skręcałeś je pod obciążeniem?
Dobre pytanie

ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0