
[K] [ZG] Poliuretany
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za ogarnięcie tematu.
Czyli co - +2 osoby i zamawiamy? Ew. + Kurak i ktoś komplet?
Czyli co - +2 osoby i zamawiamy? Ew. + Kurak i ktoś komplet?
1.8 NB LSD A3F była..
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
ozzcar pisze:Mnie się bardzo nie spieszy, więc też jestem za tym, żeby chwilę poczekać na więcej chętnych. Tylko, żeby nikt w tym czasie się nie wypisał z obecnej listy
żeby tak było trzeba ustalić jakiś konkretny termin graniczny na decyzje - proponuję połowę czerwca, np. ja dłużej czekać już nie mogę;
w międzyczasie spróbuję podpytać o jakim rabacie mowa po przekroczeniu tych 5 000 PLN, żebyśmy potem zawiedzeni nie byli..
Robert pisze:Czyli co - +2 osoby i zamawiamy? Ew. + Kurak i ktoś komplet?
Kurak by był zainteresowany dowiedzeniem sie o cenę setu na tył bez dyfra i bez dwoch zewnetrznych tulei wahacza gornego - czyli bez 2 x P970 bo akurat tak los się złożył że mam takie.
U nich na stronie cena za komplet to 900 a za tył 600 i widzę że ta zależność jest mocno nieliniowa, stąd bym się chciał dowiedzieć. Wychodzi na to że poduszki dyfra są mocno drogie a tych nie chcę.
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Kurak pisze:Wychodzi na to że poduszki dyfra są mocno drogie a tych nie chcę.
Słuszna uwaga, jeżeli mamy możliwość zakup setu bez tulei dyferencjału to byłaby to dobra opcja.
Pewnie skorzystalibyśmy bardziej niż z tym

1.8 NB LSD A3F była..
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Mam odpowiedź z Olkusza:
- rabat przy zamówieniu przekraczającym 5 tyś. PLN: - 20 %;
- rezygnacja z tulei dyferencjału: - 100 PLN.
W kwestii dostawy, każda przesyłka płatna 17 PLN, ewentualnie jedna duża do max. 30 kg.
teraz czekam na feedback z Waszej strony:)
- rabat przy zamówieniu przekraczającym 5 tyś. PLN: - 20 %;
- rezygnacja z tulei dyferencjału: - 100 PLN.
W kwestii dostawy, każda przesyłka płatna 17 PLN, ewentualnie jedna duża do max. 30 kg.
teraz czekam na feedback z Waszej strony:)
Ja mogę płacić i zamawiać w każdej chwili nawet jak będzie 10% rabatu, tylko jeszcze ze dwie osoby żeby się dopisały to było by korzystniej troche... piszcie po znajomych 
1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA

1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Torpeda pisze:Śledzę wątek z zainteresowaniem ale raczej za pare miesięcy.
Ania dawaj - kupisz teraz i wmontujesz za parę miesięcy

1.8 NB LSD A3F była..
Jak ostatnio z nimi rozmawiałem to im się zawieruszyły wzory, ale może coś sięzmieniło... zapisałbym się na polybusze stabów rx8 przód+tył. @zpider jak masz z nimi dobry kontakt i ustalisz że mają to ja bym wziął!
gzy
Ja wchodzę w zestaw na tył bez dyfra (i ew bez tych dwóch innych tulejów) jeśli rabat osiągnie 20%.
Czyli podsumowując:
1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
To już chyba nas jest wystarczająco na rabat 20%
1. zpider NA
2. ols NA
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
To już chyba nas jest wystarczająco na rabat 20%
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Pogadajcie o stałym rabacie dla nas. Może się uda.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
przeklejam treść maila z Olkusza:
6 x pełen komplet - 5400
2 x komplet bez dyra - 1600
paczka gratis
całość -20 % - 5600
termin zależny od średnic stabilizatorów i twardości tulei.
Proponuje składać zamówienie w następujący sposób:
Zamawiam na adres:
Następujące zestawy:
1) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
2) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
3) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
4) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
5) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
6) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
7) MMX5KPL1 (komplet bez tulei dyfra) - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
8) MMX5KPL1 (komplet bez.tulei dyfra) - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA[/i]
- Tak więc jeśli wszyscy zainteresowani potwierdzą zakup to mamy rabat 20%. Jeśli dobrze liczę to:
cena za komplet wynosi: 720 PLN,
cena za komplet bez tulei dyfra: 640 PLN.
Czekam na Wasze potwierdzenie i propozycje odnośnie do terminu składki. Trzeba jeszcze będzie dokonać wyborów co do twardości i podać dane dot. średnic drążków staba (info. w tym zakresie jest gdzieś wcześniej w wątku).
Pozdrawiam
6 x pełen komplet - 5400
2 x komplet bez dyra - 1600
paczka gratis
całość -20 % - 5600
termin zależny od średnic stabilizatorów i twardości tulei.
Proponuje składać zamówienie w następujący sposób:
Zamawiam na adres:
Następujące zestawy:
1) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
2) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
3) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
4) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
5) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
6) MMX5KPL1 - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
7) MMX5KPL1 (komplet bez tulei dyfra) - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA
8) MMX5KPL1 (komplet bez.tulei dyfra) - średnica drążka stabilizatora przedniego - xx mm.; średnica drążka stabilizatora tylnego - xx mm. ; twardość - xx ShA[/i]
- Tak więc jeśli wszyscy zainteresowani potwierdzą zakup to mamy rabat 20%. Jeśli dobrze liczę to:
cena za komplet wynosi: 720 PLN,
cena za komplet bez tulei dyfra: 640 PLN.
Czekam na Wasze potwierdzenie i propozycje odnośnie do terminu składki. Trzeba jeszcze będzie dokonać wyborów co do twardości i podać dane dot. średnic drążków staba (info. w tym zakresie jest gdzieś wcześniej w wątku).
Pozdrawiam
Okej, to co do terminu dopasuję się do reszty (i tak będę je zakładał to po sezonie).
Dodaję twardość i rozmiary stabów:
1. zpider NA
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
Dodaję twardość i rozmiary stabów:
1. zpider NA
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Ja w temacie nieco zielony, także nie bijcie mocno - 2 pytania pomocnicze:
1) Ten sam set do NA i NB?
2) Jak sprawdzić te stabilizatory nie mierząć? Czy może wystarczy info, że "standard" jeżeli nic nie wymieniane było nigdy?
1) Ten sam set do NA i NB?
2) Jak sprawdzić te stabilizatory nie mierząć? Czy może wystarczy info, że "standard" jeżeli nic nie wymieniane było nigdy?
1.8 NB LSD A3F była..
Ostatnio troszkę poczytałem o stabach
I podobno:
NA przód 19mm, tył 11mm (początkowe roczniki 12mm)
- wszystkie wersje NB miały przedniego staba 22mm
- różnice są tylko w tylnych stabach:
* tylko NB z zawieszeniem HARD S oraz 10AE miały 12mm
* reszta NB miały 11mm
MSM przód 23mm, tył 14mm

NA przód 19mm, tył 11mm (początkowe roczniki 12mm)
- wszystkie wersje NB miały przedniego staba 22mm
- różnice są tylko w tylnych stabach:
* tylko NB z zawieszeniem HARD S oraz 10AE miały 12mm
* reszta NB miały 11mm
MSM przód 23mm, tył 14mm
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB
8.Tony NA (bez dyfra)
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA (bez dyfra)
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Snabb pisze:Ostatnio troszkę poczytałem o stabachI podobno:
NA przód 19mm, tył 11mm (początkowe roczniki 12mm)
- wszystkie wersje NB miały przedniego staba 22mm
- różnice są tylko w tylnych stabach:
* tylko NB z zawieszeniem HARD S oraz 10AE miały 12mm
* reszta NB miały 11mm
MSM przód 23mm, tył 14mm
Dzięki za pomoc. Czyli mam pewnie 22/11mm tak ja myślałem.
Kolejne pytanie o twardość - rozumiem, że im większa wartość tym twardszy polimer.
Co byście polecili na standardowy-seryjny zawias Sport S bez rozpórek/ 75tki?
(Jazda codzienna - raczej nie torowa.)
1.8 NB LSD A3F była..
Szanowni Państwo,
połowa czerwca jest osiągnęliśmy punkt graniczny. To co zbiorka pieniędzy ? zpider działaj już może dawaj jakieś dane do przelewu. Czas do końca tygodnia i w poniedziałek 22 proponuję wysyłać zamówienie fabryki
połowa czerwca jest osiągnęliśmy punkt graniczny. To co zbiorka pieniędzy ? zpider działaj już może dawaj jakieś dane do przelewu. Czas do końca tygodnia i w poniedziałek 22 proponuję wysyłać zamówienie fabryki

-
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2015, 1:28
- Model: NA
- Wersja: Classic
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
przywołany do tablicy
muszę zauważyć, że:
5/8 osób potwierdziło chęć zamówienia podając dane dot. twardości i średnic, co oznacza, że czekamy na 3 osoby..
ale widzę, że Robert zastanawia się jedynie nad twardością,
więc pozostają: Kurak i ozzcars -halo??
dane do przelewu wyślę Wam na PW jutro, wstrzymajcie się jednak z przerzucaniem kasy, aż uzyskamy pewność, że robimy zakup tak jak mamy wycenę przygotowaną (czyli w te 8 osób)

5/8 osób potwierdziło chęć zamówienia podając dane dot. twardości i średnic, co oznacza, że czekamy na 3 osoby..
ale widzę, że Robert zastanawia się jedynie nad twardością,
więc pozostają: Kurak i ozzcars -halo??
dane do przelewu wyślę Wam na PW jutro, wstrzymajcie się jednak z przerzucaniem kasy, aż uzyskamy pewność, że robimy zakup tak jak mamy wycenę przygotowaną (czyli w te 8 osób)
-
- Posty: 890
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
1. zpider NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
2. ols NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
3. ozzcars NA
4. Robert NB 75ShA, przód 22mm, tył 11mm (bez dyfra)
5. Ralfx NA - 75ShA, przód 19mm, tył 11mm
6. Kurak NA (bez dyfra)
7. Witek NB - 85ShA, przód 22mm, tył 11mm
8.Tony NA 75ShA, przód 19mm, tył 11mm (bez dyfra)
1.8 NB LSD A3F była..