przemasi pisze:To za szybko zdecydowanie...100 do 120km/h maks jak dla mnie to może jechać rozsądnie
Gdybym nie pamiętał naszego wyjazdu na zlot do Poznania, byłbym gotowy uwierzyć...


czy wystarczająco mocny?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
przemasi pisze:To za szybko zdecydowanie...100 do 120km/h maks jak dla mnie to może jechać rozsądnie
Wroniasty pisze:może i bezwypadkowe, ale kto powiedział, że nigdy nie były uderzone przodem?
Wroniasty pisze: jakoś nie chce mi się wierzyć żeby w NB maska ani drgnęła a w NBfl latała na wietrze i groziła otwarciem. Przecież w NB i NBfl maska jest dokładnie taka sama... tak być nie może - coś jest ewidentnie spieprzone tylko trzeba znaleźć co.
Junior pisze:maska przez chwilę nie drgnęła.
R.E.D. pisze:Junior pisze:maska przez chwilę nie drgnęła.
nawet o pol centa sie nie podniosla?
...
Junior pisze:..., to nie można tego najzwyczajniej w świecie olać?
Junior pisze:Skoro problem występuje wyłącznie w NBfl
jaceko pisze:Mi się wydaje że to nie jest problem jakis luzów i szpar, pomiędzy maska a błotnikiem tylko powietrze które wchodzi dołem żle gdzies wykręca i wywala maskę od dołu...
pozdro
R.E.D. pisze:ja nie mam oslony![]()
jesli jest jakies powietrze to wlatuje przed chlodnica - mozna sie pokuzic o doszczelnienie tego miejsca (w sumie to sklepy sprzedaja jakies blaszki, ktore maja sie tym zajac, ale mozna zrobic tez samemu wzorem five`a)
Junior pisze:R.E.D., a może zdemontuj na chwilę przednią tablicę wraz z ramką montażową i zobacz co się będzie działo. Bo mam wrażenie, że przy obecnym ustawieniu tablica przepięknie "zgarnia" strugę powietrza kierując ją bezpośrednio na spód maski...
R.E.D. pisze:jaceko, moze jakies zdjecie/a? jestem ciekaw jak to wyglada
Junior pisze:Sposób montaży tablicy rejestracyjnej chyba odpada - Majkel jej nie posiada, a maska mimo wszystko w drgania wpada.
Wroniasty pisze:jak położysz silikon na blachę to będzie rdzewieć...
irakleo pisze:Maska każdego auta ma kilka punktów podparcia - zawiasy na podszybiu