MX5KPTA Time Attack
bez profesjonalizmu ale z napinką ;)
Moderator: Moderatorzy
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
MX5KPTA MX5 Klub Polska Time Attack
polega na biciu czasów przejazdów na torach z ustalonymi trasami
Czasy sektorów i tras trafiają do rankingów
Przejazdy są rejestrowane
Realizacja
Uczestnik powinien posiadać ustalony program do rejestrowania czasów przejazdów
Uczestnik sam decyduje o wysłaniu swoich rezultatów do rankingu
Do zrobienia
Wybór programu
Race Chrono wygląda nieźle ale parę spraw będzie trzeba ustalić:
- czy da się go używać nie kupując wersji PRO?
- import / export danych
- minimalizacja oszustw (zapewne nie da się ich wyeliminować)
Ustalenie sektorów
- każda trasa musi być podzielona na sektory.
Strona z rezultatami
- gdzie, w jakiej formie?
- zarządzanie stroną
polega na biciu czasów przejazdów na torach z ustalonymi trasami
Czasy sektorów i tras trafiają do rankingów
Przejazdy są rejestrowane
Realizacja
Uczestnik powinien posiadać ustalony program do rejestrowania czasów przejazdów
Uczestnik sam decyduje o wysłaniu swoich rezultatów do rankingu
Do zrobienia
Wybór programu
Race Chrono wygląda nieźle ale parę spraw będzie trzeba ustalić:
- czy da się go używać nie kupując wersji PRO?
- import / export danych
- minimalizacja oszustw (zapewne nie da się ich wyeliminować)
Ustalenie sektorów
- każda trasa musi być podzielona na sektory.
Strona z rezultatami
- gdzie, w jakiej formie?
- zarządzanie stroną
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Zapraszam do dyskusji
Najpierw uwagi do założeń:
Może być problem z programem do pomiarów.
Program działa na Androidach, telefony salonowe i kupione przez pomyłkę odpadają.
Program musi spełniać podane minimalne wymogi czyli rejestracja przejazdu i sektorów.
Czy stać nas na wybór płatnego softu?
Jeśli do wymagań dorzucilibyśmy dodatkową kamerę to nie byłby konieczny zakup softu, no ale co z kosztem dodatkowej kamery - ktoś powie. Takie nagranie przejazdu i ekranu aplikacji pomiarowej wydaje się akceptowalne.
Podział toru na sektory należy zrobić sensownie, czyli tak aby mapowały pewne sekcje toru a podziały powinny być na szybkich odcinkach aby interpolacja pomiaru niosła jak najmniejsze błędy. Podział mógłby być również przy charakterystycznych miejscach, tak aby posiadający inne programy mogli łatwo zmapować sektory do własnego oprogramowania.
Umieszczanie wyników, najlepiej w jakieś zorganizowanej formie z możliwością "jakiś tam" porównań. Do przejazdów należałoby dodać model auta, modyfikacje, opony, ciśnienie, datę przejazdu, temperaturę otoczenia, i co tam jeszcze?
Wideo z przejazdu na jakiegoś youtuba i podlinkowanie. Opis filmika mógłby być jakoś łatwo indeksowany coś w stylu MX5KPTA Mazda MX-5 Klub Polska Time Attack ...
Co do idei
forma imprezy jest próbą odpowiedzi na MMC, uzupełnieniem MMC, możliwością uczestniczenia w rywalizacji gdzie nie jest ważna lokalizacja, termin, liczba zgłoszeń, że ktoś jest lepszejszy, dłużej dłubał w garażu, że ktoś zna więcej człeków z GTW (Grupy Trzymającej Władzę).
Ale i może nie być uzupełnieniem bo profeska nie zaakceptuje rywalizacji bazującej na pomiarach z GPS-u.
Jednak impreza MMC nie jest w konflikcie z MX5KPTA
W tej imprezie powinna być dopuszczalna #napinka. Tu chodzi o bicie rekordów nie tylko swoich. To, że ktoś w wątku imprezy napisze, że
"@Xxxx, zrobię wszystko aby następnym razem Cię pokonać!"
Będziemy musieli to jak najbardziej zaakceptować
Oczywiście we wszystkim należy się umiar. Musimy znaleźć złoty środek, a jak wiemy nie każdemu leży on w tym samym miejscu.
Ważne i oczywiste stwierdzenie
Nie kreuję się na uzurpatora. Nie ja tu rządzę. GTW ma głos. Jeśli GTW zbanuje, jeśli forumowicze powiedzą NIE, życie się nie skończy
A, i darujcie tu sobie uwagi typu a co on tam wie, dużo takich wątków na forum, można poczytać, ale w innym miejscu, proszę.
Najpierw uwagi do założeń:
Może być problem z programem do pomiarów.
Program działa na Androidach, telefony salonowe i kupione przez pomyłkę odpadają.
Program musi spełniać podane minimalne wymogi czyli rejestracja przejazdu i sektorów.
Czy stać nas na wybór płatnego softu?
Jeśli do wymagań dorzucilibyśmy dodatkową kamerę to nie byłby konieczny zakup softu, no ale co z kosztem dodatkowej kamery - ktoś powie. Takie nagranie przejazdu i ekranu aplikacji pomiarowej wydaje się akceptowalne.
Podział toru na sektory należy zrobić sensownie, czyli tak aby mapowały pewne sekcje toru a podziały powinny być na szybkich odcinkach aby interpolacja pomiaru niosła jak najmniejsze błędy. Podział mógłby być również przy charakterystycznych miejscach, tak aby posiadający inne programy mogli łatwo zmapować sektory do własnego oprogramowania.
Umieszczanie wyników, najlepiej w jakieś zorganizowanej formie z możliwością "jakiś tam" porównań. Do przejazdów należałoby dodać model auta, modyfikacje, opony, ciśnienie, datę przejazdu, temperaturę otoczenia, i co tam jeszcze?
Wideo z przejazdu na jakiegoś youtuba i podlinkowanie. Opis filmika mógłby być jakoś łatwo indeksowany coś w stylu MX5KPTA Mazda MX-5 Klub Polska Time Attack ...
Co do idei
forma imprezy jest próbą odpowiedzi na MMC, uzupełnieniem MMC, możliwością uczestniczenia w rywalizacji gdzie nie jest ważna lokalizacja, termin, liczba zgłoszeń, że ktoś jest lepszejszy, dłużej dłubał w garażu, że ktoś zna więcej człeków z GTW (Grupy Trzymającej Władzę).
Ale i może nie być uzupełnieniem bo profeska nie zaakceptuje rywalizacji bazującej na pomiarach z GPS-u.
Jednak impreza MMC nie jest w konflikcie z MX5KPTA
W tej imprezie powinna być dopuszczalna #napinka. Tu chodzi o bicie rekordów nie tylko swoich. To, że ktoś w wątku imprezy napisze, że
"@Xxxx, zrobię wszystko aby następnym razem Cię pokonać!"
Będziemy musieli to jak najbardziej zaakceptować

Oczywiście we wszystkim należy się umiar. Musimy znaleźć złoty środek, a jak wiemy nie każdemu leży on w tym samym miejscu.
Ważne i oczywiste stwierdzenie
Nie kreuję się na uzurpatora. Nie ja tu rządzę. GTW ma głos. Jeśli GTW zbanuje, jeśli forumowicze powiedzą NIE, życie się nie skończy

A, i darujcie tu sobie uwagi typu a co on tam wie, dużo takich wątków na forum, można poczytać, ale w innym miejscu, proszę.
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1. Nie jest to temat poświęcony MMC, więc jutro wyleci do Ogólnego.
2. Jeśli masz kolego jakikolwiek problem z organizatorami MMC, których nazywasz GTW, to zachęcam do wyrażania się jaśniej, niż półsłówkami.
2. Jeśli masz kolego jakikolwiek problem z organizatorami MMC, których nazywasz GTW, to zachęcam do wyrażania się jaśniej, niż półsłówkami.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Abstrahując od MMC, pomysł o tyle nie do końca, bo:
- danego dnia są określone warunki atmosferyczne (temperatura powietrza, asfaltu, ciśnienie, wilgotność, deszcz/sucho). Można się bawić w Top Gearowe Celebrity in a reasonable priced car, ale na co dzień wiemy, że każdy z tych czynników ma wpływ na wynik.
- z mojego skromnego doświadczenia - trasy są często różnie poukładane - mam na myśli impry typu trackday.
- Racechrono w wersji podstawowej jest git - wersja Pro umożliwia nagrywanie filmów, podłączenie OBDII, external GPS (chyba, nie pamiętam, może jest to też w wersji podstawowej). Mnie na Ułężu zawiodło w ustawieniu start/finish - ale jednak dało pewne odniesienie do okrążeń.
Ale tak, czy inaczej IMHO większy sens ma dedykowana liga simracing.
Ale to tylko moje 3 grosze.
P.S.
- danego dnia są określone warunki atmosferyczne (temperatura powietrza, asfaltu, ciśnienie, wilgotność, deszcz/sucho). Można się bawić w Top Gearowe Celebrity in a reasonable priced car, ale na co dzień wiemy, że każdy z tych czynników ma wpływ na wynik.
- z mojego skromnego doświadczenia - trasy są często różnie poukładane - mam na myśli impry typu trackday.
- Racechrono w wersji podstawowej jest git - wersja Pro umożliwia nagrywanie filmów, podłączenie OBDII, external GPS (chyba, nie pamiętam, może jest to też w wersji podstawowej). Mnie na Ułężu zawiodło w ustawieniu start/finish - ale jednak dało pewne odniesienie do okrążeń.
Ale tak, czy inaczej IMHO większy sens ma dedykowana liga simracing.
Ale to tylko moje 3 grosze.
P.S.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
ciupas pisze:Mnie na Ułężu zawiodło w ustawieniu start/finish - ale jednak dało pewne odniesienie do okrążeń.
Mi podczas jazdy też się nie udało ale jak z palca ustawiłem tę strzałkę i obróciłem linię start stop to chwytało bardzo dobrze.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Dokładnie. Najlepsze jest to, że wystarczy włączyć Race Chrono i zostawić telefon w schowku na cały dzień. Po wszystkim jeszcze raz ustawiasz dowolnie linię startu, mety i sektory, a program przelicza wszystko ponownie. Appka po prostu zapamiętuje cały dzień i można się tym bawić, przeliczać, poprawiać itd. ile razy ma się ochotęKinio pisze:ciupas pisze:Mnie na Ułężu zawiodło w ustawieniu start/finish - ale jednak dało pewne odniesienie do okrążeń.
Mi podczas jazdy też się nie udało ale jak z palca ustawiłem tę strzałkę i obróciłem linię start stop to chwytało bardzo dobrze.

- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Temat dotyczy rywalizacji tak jak MMC.
Rezultaty z ustalonej aplikacji akceptujmy.
Jeśli w grę weszły by nagrody rzeczowe zamiast zwykłego tytułu zwycięzcy to pomiar mógłby być problemem.
Dyskusje co do idei i realizacji kontynuujmy.
Aplikacje-kandydatki testujemy.
Rezultaty z ustalonej aplikacji akceptujmy.
Jeśli w grę weszły by nagrody rzeczowe zamiast zwykłego tytułu zwycięzcy to pomiar mógłby być problemem.
Dyskusje co do idei i realizacji kontynuujmy.
Aplikacje-kandydatki testujemy.
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Obecnie testuję Race Chrono PRO.
Jeszcze tego nie obczajam a i w aucie brak ODBII
Jeśli ktoś chce dołączyć do testowania Race Chrono PRO, proszę o info na priva.
Aby nie czekać długo na plik wynikowy, nagrałem filmik w niskiej jakości, ale widać to co widać.
Jeszcze tego nie obczajam a i w aucie brak ODBII

Jeśli ktoś chce dołączyć do testowania Race Chrono PRO, proszę o info na priva.
Aby nie czekać długo na plik wynikowy, nagrałem filmik w niskiej jakości, ale widać to co widać.
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Jakiego typu odbiornika GPS używałeś? Chodzi mi o częstotliwość odczytu.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Przy odbiorniku 1Hz wyniki mają charakter mocno orientacyjnych, a wyniki "sektorów" można właściwie pominąć.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
m1k0 pisze:Dżunior pisze:Jakiego typu odbiornika GPS używałeś? Chodzi mi o częstotliwość odczytu.
Samsung Galaxy S4 GT-I9506 - 1 Hz
Przy RC częstotliwość podawania pozycji ma drugorzędne znaczenie. Aplikacja przy manewrach bardzo mocno wspiera się akcelerometrem i to tak naprawdę powoduje w miarę sensowne odwzorowanie trasy. Czy używa się GPS 1Hz, 10Hz czy nawet 20Hz jest średnio istotne, dopóki są to standardowe odbiorniki z praktyczną precyzją ustalenia pozycji rzędu kilkunastu metrów.
Dla przykładu, czysty zapis "cywilnego" tzn standardowego odbiornika dla Kowalskiego z małego, pokreconego toru w Biłgoraju nie nadawał się kompletnie do niczego, bez postprocessingu sieczka i skakanie po krzakach.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Odbiornik GPS Bluetooth BT-Q818XT 10Hz
http://allegro.pl/odbiornik-gps-qstarz-bt-q818xt-10hz-laptimer-i5263624001.html
Wiemy jak to jest z sygnałem GPS. Swego czasu był projekt (nie pamiętam nazwy, choć w nim uczestniczyłem) podczas którego można było się ścigać z prawdziwymi zawodnikami wprost zza swojej kierownicy przy kompie. Projekt upadł. Niedokładność pomiarów pewnie zaważyła.
Nagrywanie wideo dostępne w wersji PRO pozwoli na takie cóś
Potestujmy
http://allegro.pl/odbiornik-gps-qstarz-bt-q818xt-10hz-laptimer-i5263624001.html
Wiemy jak to jest z sygnałem GPS. Swego czasu był projekt (nie pamiętam nazwy, choć w nim uczestniczyłem) podczas którego można było się ścigać z prawdziwymi zawodnikami wprost zza swojej kierownicy przy kompie. Projekt upadł. Niedokładność pomiarów pewnie zaważyła.
Nagrywanie wideo dostępne w wersji PRO pozwoli na takie cóś
Potestujmy
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
m1k0 pisze:Niedokładność pomiarów pewnie zaważyła.
Nie sadzę, musiały być inne powody. Do takich zastosowań nie używa się gpsów dla przeciętnego Kowalskiego z alledrogo tylko nieco innych technik i dokładność pozycjonowania na poziomie nastu centymetrów nie jest żadnym problemem.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
majkel pisze:m1k0 pisze:Niedokładność pomiarów pewnie zaważyła.
Nie sadzę, musiały być inne powody. Do takich zastosowań nie używa się gpsów dla przeciętnego Kowalskiego z alledrogo tylko nieco innych technik i dokładność pozycjonowania na poziomie nastu centymetrów nie jest żadnym problemem.
OK, może co innego, ale podczas wyścigu auto rzeczywiste, z którym się ścigaliśmy często się teleportowało

historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
Dżunior pisze:Przy odbiorniku 1Hz wyniki mają charakter mocno orientacyjnych, a wyniki "sektorów" można właściwie pominąć.
Dokładność przy dobrze ustalonym starcie/mecie jest nie wiem w jaki sposób ale bardzo duża. W niektórych przejazdach na ułężu mam różnice o 0.02s w stosuknu do RFID a jeden czas jest identyczny co do setnych sekundy. Niestety były też przejazdy z różnicą pomiaru RC od rzeczywistego nawet o 0.3 co może nie jest dużo jeśli chodzi o trzy i pół minutową trasę ale nadal ciężko mówić o jakichkolwiek rekordach i rywalizacji przy takim błędzie.
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Nie wiedziałem że ten cwany programik wspiera się akcelerometrami. W takim razie do samokontroli i zastosowań typu "Kaja na Ułężu" będzie jak znalazł! 

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
@Dżunior, czy znasz trasę jaka będzie?
Podpytuję, bo należałoby pociąć trasę tak aby były jak najmniejsze błędy.
Czyli start i finish nie powinny być w miejscach zatrzymania auta.
Dodatkowo podział na sektory.
Podpytuję, bo należałoby pociąć trasę tak aby były jak najmniejsze błędy.
Czyli start i finish nie powinny być w miejscach zatrzymania auta.
Dodatkowo podział na sektory.
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Mi w Samsungu S2 rozjazdy z czasami Driveartu, Kaji i bodaj Jastrżebiu w 2013 wychodziły rzędu 0,2- 0,3. Na Sony Xperia Z2 wyszła nawet sekunda z hakiem, ale patrząc na to co wyświetla mi Zetka, mam wrażenie że jej GPS ma większy rozrzut niż SGS2.
Testowałem GPS 10Hz i dawał większą precyzję podawanej prędkości, ale rozrzut też miał spory (test na krótkiej pętli od swiateł do świateł, zawsze ten sam tor jazdy - rozrzut kilku metrów)
Różnice 0,2 0,3 jeszcze jakoś ujdą, ale 1,5 sekundy (w większości przypadków miałem lepsze czasy na RC) to już jest słabo. W sumie myślę, że może złożyło się na to 1Hz plus linia start/meta w miejscu gwałtownego przyspieszania (start) i dohamowania (meta). No ale Kinio miał lepsze spasowanie.
Testowałem GPS 10Hz i dawał większą precyzję podawanej prędkości, ale rozrzut też miał spory (test na krótkiej pętli od swiateł do świateł, zawsze ten sam tor jazdy - rozrzut kilku metrów)
Różnice 0,2 0,3 jeszcze jakoś ujdą, ale 1,5 sekundy (w większości przypadków miałem lepsze czasy na RC) to już jest słabo. W sumie myślę, że może złożyło się na to 1Hz plus linia start/meta w miejscu gwałtownego przyspieszania (start) i dohamowania (meta). No ale Kinio miał lepsze spasowanie.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
m1k0 pisze:@Dżunior, czy znasz trasę jaka będzie?
Podpytuję, bo należałoby pociąć trasę tak aby były jak najmniejsze błędy.
Czyli start i finish nie powinny być w miejscach zatrzymania auta.
Dodatkowo podział na sektory.
Nie znam. Nie byłem na treningu Kai już ze dwa lata. Póki co nie mam nawet zaciągniętej apki - będę działał w locie.

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Zgraliśmy dwie sesje na Torze Jastrząb.
Data: 2015-04-25
Temperatura powietrza: 20 stopni, słonecznie
Kierowca: webim
Samochód: NC 2.0 Sport
Amortyzatory: BILSTEIN B6
Opony: Federal 595RS-R
Ciśnienie 2.6 Bar - mierzone po sesji
@webim - popraw specyfikację jeśli namotałem z niepamięci
Test nr 1:
Czas: 1.15.01
Okrążenie nr 4
Test nr 2:
Czas: 1.14.08
Okrążenie nr 4
Data: 2015-04-25
Temperatura powietrza: 20 stopni, słonecznie
Kierowca: webim
Samochód: NC 2.0 Sport
Amortyzatory: BILSTEIN B6
Opony: Federal 595RS-R
Ciśnienie 2.6 Bar - mierzone po sesji
@webim - popraw specyfikację jeśli namotałem z niepamięci

Test nr 1:
Czas: 1.15.01
Okrążenie nr 4
Test nr 2:
Czas: 1.14.08
Okrążenie nr 4
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
No ale tak bezczelnie Nissana dojechać? 

Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
webim pisze:powiedz czy jak zepne ten program z obd to parametry jazdy wezmie z kompa zamias z gps chodzi o predkosc
wezmiesz.
Wtedy wszytko wezmiesz, tylko im wiecej paramtrow tym mniejsza czestotliwosc odswiezania. Przynajmniej tak bylo z moją NA. ja brałem jednak prędkość z GPS, a z OBD - obroty i pozycje przepustnicy. Pokazywalo Jak depczesz i co z tego wychodzi

Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/