Biogówno :/
Moderator: Moderatorzy
Necro pisze:
Za ten tekst powinni go powiesić za jaja pod mostem.

Każdy samochód z silnikiem benzynowym wyprodukowanym po roku 2001 powinien być dostosowany do paliw z dodatkiem biokomponentów. - Dla starszych silników ratunkiem będzie okres przejściowy.
a jak ktos nie chce jezdzic na tym biogównie to co ?


- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Albo taki swap:Necro pisze:tmx89 pisze:a jak ktos nie chce jezdzic na tym biogównie to co ?
To pozostaje mu spełnianie marzeń o Lotusie za pomocą Teslowskiej technologii


Swoją drogą, wyobraźcie sobie, jak w... dajmy na to 2025 będzie wyglądać giełda na forum:
[K] Graty do swapa na elektro
[S] Baterie, 2 lata, komplet
[K] Zestaw toreb do bagażnika w do NA na tył i przód
[S] Chromowana klapka wlewu paliwa
[S] Chromowana klapka wlewu paliwa
[S] Chromowana klapka wlewu paliwa
[S] Chromowana klapka wlewu paliwa
[S] Chromowana klapka wlewu paliwa...
Ja się zastanawiam, czy to wszystko nie jest element propagandy lobby producentów, która ma na celu przekonanie ludzi do złomowania aut starszych niż 10 lat i kupowania nowych. Przecież paliwa się zmieniają cały czas, to jest ciągły proces. Jeśli ktoś jeździ oldtimerem z lat 70., kiedy to pewnie etylina 94 uchodziła za paliwo rakietowe, to przecież takie auto nie było w ogóle dostosowane do obecnej benzyny zawierającej 5% biokomponentów. A jakoś się takie stare auta tankuje E5 i nic się z nimi nie dzieje.
Za jakiś czas okaże się, że podtlenek gazotu jest zdrowszy dla silnika niż paliwo z "bioulepszaczami" 
Aaaa z tym cisną stale paskudne uparciuchy
. Mam ich gdzieś.. od pewnego czasu co zmieniam auto - to na starsze. I jestem coraz bardziej zadowolony 

Olej pisze:Ja się zastanawiam, czy to wszystko nie jest element propagandy lobby producentów, która ma na celu przekonanie ludzi do złomowania aut starszych niż 10 lat i kupowania nowych.
Aaaa z tym cisną stale paskudne uparciuchy

