Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Kidman pisze:Do którego silnika pasuje uszczelka ze zdjęcia? Zamawiałem do 1.6 z NB, ale nie pasuje. Oznaczenie B6S7. Jaki nr powinna mieć uszczelka do 1.6 z NB?
Po ukladzie polksiezycy wychodzi, ze 1.8 NA (CAS z prawej).
ree pisze:Kidman pisze:Do którego silnika pasuje uszczelka ze zdjęcia? Zamawiałem do 1.6 z NB, ale nie pasuje. Oznaczenie B6S7. Jaki nr powinna mieć uszczelka do 1.6 z NB?
Po ukladzie polksiezycy wychodzi, ze 1.8 NA (CAS z prawej).
Dzięki

Czy ktoś mógłby mi pomóc i pokazać jak wygląda oryginalny grill w NB? O ile w ogóle jest
U siebie nie mam ale widzę, że są zaczepy do zamontowania w zderzaku, więc wydaje mi się, że coś tam powinno być
Po zdjęciach na forum ciężko wywnioskować, bo przeważnie miejsce na grilla jest tak czarne, że nic nie widać : )


O ile mi wiadomo to w standardzie nie był on montowany. Możesz zamówić grill, który właśnie pasuje do tych zaczepów z kmparts. ja ostatnio taki nabyłem i jestem zadowolony 
http://kmparts.pl/275.Grill-NB-czarny-

http://kmparts.pl/275.Grill-NB-czarny-
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Powiedzcie czy dobrze robie. Padł mi akumulator, coś chyba wsuwa mi prąd. Ustawiłem miernik na 200 mA i wpiąłem się nim pomiędzy kleme + a plus akumulatora. Wynik pokazał 1.5 jak to interpetować? Pobiera 1.5A czy 0,015A na wyłaczonych odbiornikach prądu. Dodam, że auto nie ma alarmu, posiada jedynie immo bo jest nowy silnik 1.8 z nbfl.
Bardock pisze:Wynik pokazał 1.5 jak to interpetować?
1.5 mA. Czyli praktycznie zero.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
miata_fan pisze:Czy ktoś mógłby mi pomóc i pokazać jak wygląda oryginalny grill w NB? O ile w ogóle jestU siebie nie mam ale widzę, że są zaczepy do zamontowania w zderzaku, więc wydaje mi się, że coś tam powinno być
Po zdjęciach na forum ciężko wywnioskować, bo przeważnie miejsce na grilla jest tak czarne, że nic nie widać : )
ja pare dni temu montowałem
fakt kawałek blachy kosztuje 150zł i jest to cena niewspółmierna do tego kawałka metalu
ale wygląd jest OK
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Kolego, błagam Cię... używane kable wysokiego napięcia? 

Chcesz to Ci oddam kable WN za wysyłkę, 100% sprawne, Kurak pod maską trzymał, zmieniłem bo na gazie przerywały.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Mam całkowicie nowy komplet niebieskich NGK. Okazało się, że u mnie w FL-u są już inne kable. Daj znać na PW.Pedi pisze:Cześć, da się jakoś rozpoznać oryginalne przewody WN mazdowskie? Bo mogę niedrogo kupić używki, ale jeżeli to zamienniki, to nie ma raczej sensu brać.
siema,
mozecie polecic jakis zestaw do polerowania reflektorów ? nie mam specjalnej polerki wiec najlepiej jak by bylo mocowanie do wiertarki/wkretarki musze go zdobyc max do czwartku wiec fajnie jakby bylo w warszawy ale sklepy internetowe jak najbardziej tez
mozecie polecic jakis zestaw do polerowania reflektorów ? nie mam specjalnej polerki wiec najlepiej jak by bylo mocowanie do wiertarki/wkretarki musze go zdobyc max do czwartku wiec fajnie jakby bylo w warszawy ale sklepy internetowe jak najbardziej tez
ja poszedłem w tym kierunku:
http://www.autoren.pl/e-shop---renowacj ... hp?item=71
mam nadzieje ze dojdzie do czwartku to w weekend dam znać jak poszło polerowanie
i jeszcze pytanko czy sa jakies spraye do dachów vinylowych ? chcialbym poprawic kolor i wyglad nakladając nowa powloke
czy sa sprawe do tego przeznaczone czarne ? bardzo elastyczne zeby nic nie pekalo przy skladaniu ...
http://www.autoren.pl/e-shop---renowacj ... hp?item=71
mam nadzieje ze dojdzie do czwartku to w weekend dam znać jak poszło polerowanie
i jeszcze pytanko czy sa jakies spraye do dachów vinylowych ? chcialbym poprawic kolor i wyglad nakladając nowa powloke
czy sa sprawe do tego przeznaczone czarne ? bardzo elastyczne zeby nic nie pekalo przy skladaniu ...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
GELO pisze:siema,
mozecie polecic jakis zestaw do polerowania reflektorów ? nie mam specjalnej polerki wiec najlepiej jak by bylo mocowanie do wiertarki/wkretarki musze go zdobyc max do czwartku wiec fajnie jakby bylo w warszawy ale sklepy internetowe jak najbardziej tez
Polerowałem w weekend reflektory tym:

Zestaw niedrogi bo 34zł, a różnica niesamowita. Moje światła były tylko troszeczkę zamglone ale brat w maździe 3 z totalnie żółtymi reflektorami zreanimował je na 5+. Polecam!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

czester_ pisze:GELO pisze:siema,
mozecie polecic jakis zestaw do polerowania reflektorów ? nie mam specjalnej polerki wiec najlepiej jak by bylo mocowanie do wiertarki/wkretarki musze go zdobyc max do czwartku wiec fajnie jakby bylo w warszawy ale sklepy internetowe jak najbardziej tez
Polerowałem w weekend reflektory tym:
Zestaw niedrogi bo 34zł, a różnica niesamowita. Moje światła były tylko troszeczkę zamglone ale brat w maździe 3 z totalnie żółtymi reflektorami zreanimował je na 5+. Polecam!
Dałbyś radę wrzucić jakieś zdjęcia reflektorów po polerce?
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
PRZED 
PO

PO

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
30min na wszystkie światła w aucie (przód, bok, tył). Dostępne od ręki w makro.
Polerka ręczna
Polerka ręczna
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

czester_ pisze:30min na wszystkie światła w aucie (przód, bok, tył). Dostępne od ręki w makro.
Polerka ręczna
Dzięki - moje wyglądają podobnie do twoich przed, także jeżeli ten zestaw daje taki efekt, to nie widzę sensu przepłacać x2 za turtle waxa
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 10 lip 2014, 11:18
- Model: NA
- Wersja: 1.6 115KM 1993
- Lokalizacja: TST
- Kontakt:
Panowie nie mogę rozwiązać problemy z Miatą. 1.6 115 KM 1990.
Wymieniłem już:
Świece, pompę paliwa, filtr paliwa, sondę, sprawdziłem przepływkę, sprawdziłem kable czy nie przebijają.
Problem mam taki że od 1000 do 2500 obr/min przylewa mi silnik. Dzieje się tak sporadycznie raczej tylko na rozgrzanym silniku i też nie zawsze. Sądziłem że wymiana sondy załatwi sprawę, bo raz pokazywało jej oscylacje a raz nie i wtedy też się działy problemy z przylewaniem. Po wymianie sondy poprawiła się troszkę reakcja na gaz ale problem z przylewaniem pozostał.
Macie może jakieś jeszcze pomysły ? Jest ktoś może ze Starachowic bądź okolic by pożyczył na chwilę przepływkę żebym mógł sprawdzić czy to może być tego wina. Otwierałem ją i wszystko wygląda dobrze, chodzi luźno, nie zauważyłem jakiś wytarć na ścieżce.
Wymieniłem już:
Świece, pompę paliwa, filtr paliwa, sondę, sprawdziłem przepływkę, sprawdziłem kable czy nie przebijają.
Problem mam taki że od 1000 do 2500 obr/min przylewa mi silnik. Dzieje się tak sporadycznie raczej tylko na rozgrzanym silniku i też nie zawsze. Sądziłem że wymiana sondy załatwi sprawę, bo raz pokazywało jej oscylacje a raz nie i wtedy też się działy problemy z przylewaniem. Po wymianie sondy poprawiła się troszkę reakcja na gaz ale problem z przylewaniem pozostał.
Macie może jakieś jeszcze pomysły ? Jest ktoś może ze Starachowic bądź okolic by pożyczył na chwilę przepływkę żebym mógł sprawdzić czy to może być tego wina. Otwierałem ją i wszystko wygląda dobrze, chodzi luźno, nie zauważyłem jakiś wytarć na ścieżce.

