
Noszę się z zamiarem zmiany kół i szukam obecnie inspiracji... Będę się skłaniał raczej w kierunku "16", na takich obecnie się toczę

Dzięki za podpowiedzi.
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Luca pisze:i bumpstopy
Luca pisze:osłony przeciwpyłowe
piotrj4 pisze:W każdym razie, na allegro silników jest pełno, a każdy wygląda podobnie,
piotrj4 pisze:Czeka mnie wymiana silnika, kupiłem mazdę mx-5 1.8 nc z 2007 z dziurą w bloku, nie wiem czy pozatym jeszcze coś nie uległo uszkodzeniu, więc szykuje się na wymianę silnika (we wtorek jedzie do mechanika w celu wyjęcia i rozpoznania innych uszkodzeń). W każdym razie, na allegro silników jest pełno, a każdy wygląda podobnie, wyszukałem, że 126 konny 1.8 z mx-5 ma oznaczenie L828, natomiast L823 ma 116 koni. Jak to wygląda tak naprawdę? Czy wszystkie bloki nie są identyczne? Ew czym się różni silnik 1.8 z mazdy 6 oprócz zamocowaniem łap? Czy da się taki przełożyć? Mógłby mi ktoś podesłać link do aukcji silnika, który na 100% będzie pasował?
Z góry dzięki za odpowiedź
fifomaniak pisze:Żeby nie okazało się, że po 0,5 roku
fifomaniak pisze:Zależy mi na temperaturze wrzenia, ale zależy mi też na higroskopijności płynu. Żeby nie okazało się, że po 0,5 roku jego temperatura wrzenia spadła do 160*C i jest znowu do wymiany. Pewnie głupio gadam, ale nie znam się na płynach hamulcowych i teoretyzuję
funky pisze:Sebna, dawno Cię nie było!