Poradnik początkującego forumowicza

Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez początkujących forumowiczy pytania

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mac
Posty: 2281
Rejestracja: 04 sty 2013, 22:51
Model: NA
Wersja: Jedyna taka
Lokalizacja: Warszawa

09 kwie 2014, 16:36

Poza tym wiem jeszcze, że Rockatansky ma taką właśnie kombinację i jest to jeden z fajniejszych modów, więc śmiało! :D
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae

Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
Piecho
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2014, 14:10

09 kwie 2014, 16:39

Strzelam, że chodzi Ci o:



Bez żadnego porównania trudno jest mi cokolwiek powiedzieć. Ciasny tor w Kielach mają, tyle widzę :D

Dzięki za informację, 1500 trzeba w takim razie za torsena liczyć z montażem.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

09 kwie 2014, 16:50

Tak na szybko nic lepszego nie znalazłem, ale trochę widać ;)
www.youtube.com/watch?feature=player_em ... Yfej3-OkVc
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

09 kwie 2014, 16:54

Alan pisze:Tak na szybko nic lepszego nie znalazłem, ale trochę widać. Chodzi o tą NB z rozwaloną oponą ;)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Yfej3-OkVc
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

10 kwie 2014, 7:46

Też tak mam i gorąco polecam. Auto jest też dzięki temu bardziej przewidywalne i łatwiejsze do opanowania w poślizgu.
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

10 kwie 2014, 7:50

zolt pisze:Też tak mam i gorąco polecam. Auto jest też dzięki temu bardziej przewidywalne i łatwiejsze do opanowania w poślizgu.


Czy most/torsen z 1.8 jest kompatybilny z 1.6? Można go wymienić na zasadzie P&P?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Sigma
Donator
Donator
Posty: 842
Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
Model: NB FL
Wersja: Unplugged
Lokalizacja: Toruń

10 kwie 2014, 8:29

Tak, tylko musisz uważać na przełożenia. Ten ze skrzyni wydłuży Ci biegi, potrzebujesz wersję, która jeździła ze skrzynią 5b.
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
Obrazek
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

10 kwie 2014, 13:19

Dokładnie. W przypadku NB/NBFL wystarczy sam dyfer wymienić. Reszta bez zmian.
lopullus
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2014, 10:41
Model: NB FL

11 kwie 2014, 10:59

Witam.

Mam w planach na przyszły rok kupić sobie MX5 MB 1.8

Ale tak, nie mam garażu to będzie moje jedyne auto bo mojego obecnego civc'a będę chciał sprzedać. To ma być auto normalnie do jazdy na co dzień więc LPG musi być i hard top. Mam nadzieje że ma ktoś podobną sytuację ( w sensie ze jego mx5 stoi na ulicy i jeździ nim codziennie) i do nich kieruje tego posta.

Da się tak zwyczajnie użytkować ten samochodzik ? Tak na zakupy do marketu, do pracy, na weekend nad morze albo do rodziców a czasami na tripa w polskę albo w świat z ukochaną, no i czasami jakiegoś wv-fana zaskoczyć i wkurwić.


Pozdro ;)
PiotrekR
Posty: 503
Rejestracja: 16 mar 2011, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

11 kwie 2014, 11:31

Ej, nie kupuj miaty po to, żeby wkurwiać innych :) no nie wiem - dla mnie to auto ma taki pozytywny letni klimat - peace and love itp. Oczywiście sam się czasem wpieniam, no wiadomo, road rage itp. ale potem jestem zawstydzony swoim nielicującym zachowaniem :D Poza tym, jak chodzi o starty spod świateł i inne takie głupotki to niektóre kombiaki mogą zawstydzić ale...miate :)

Jak chodzi o trzymanie auta na dworzu i używanie na codzień to się nie wypowiadam - my naszą zimujemy w lochu. Na dłuższe wypady nadaje się jak najbardziej, jeśli lubisz prowadzić samochód i nie oczekujesz ciszy i super-komfortu.
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2020
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

11 kwie 2014, 12:06

lopullus pisze:To ma być auto normalnie do jazdy na co dzień więc LPG musi być i hard top. Mam nadzieje że ma ktoś podobną sytuację ( w sensie ze jego mx5 stoi na ulicy i jeździ nim codziennie) i do nich kieruje tego posta.


Tak, ja.
Jeżdżę miatą po bułki, czasem po ser (piwo kupuję na parterze, więc jeździć po nie średnio się opłaca). Do pracy i na wakacje też nią jeżdżę, w Tokaju było wybornie. LPG wyprułem, hardtopu nie rozważam.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

11 kwie 2014, 12:09

lopullus pisze:Witam.

Mam w planach na przyszły rok kupić sobie MX5 MB 1.8

Ale tak, nie mam garażu to będzie moje jedyne auto bo mojego obecnego civc'a będę chciał sprzedać. To ma być auto normalnie do jazdy na co dzień więc LPG musi być i hard top. Mam nadzieje że ma ktoś podobną sytuację ( w sensie ze jego mx5 stoi na ulicy i jeździ nim codziennie) i do nich kieruje tego posta.

Da się tak zwyczajnie użytkować ten samochodzik ? Tak na zakupy do marketu, do pracy, na weekend nad morze albo do rodziców a czasami na tripa w polskę albo w świat z ukochaną, no i czasami jakiegoś wv-fana zaskoczyć i wkurwić.


Pozdro ;)


Nawet tdi mocne moze zaskoczyc, ale Ciebie. NB jest dynamiczne ale zadna z niego rakieta. Ogolnie o sciganiu z mocnymi hondami, bmw, VW itd to raczej zapomnij. No chyba ze zalozysz doladowanie. Jeden nasz kolega mial tu 300KM w NA i nie bardzo mial sie z kim scigac (bo zmaiatal wiekszosc aut z ktorymi stawal).
lopullus
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2014, 10:41
Model: NB FL

11 kwie 2014, 12:29

Kim Son San pisze:
lopullus pisze:To ma być auto normalnie do jazdy na co dzień więc LPG musi być i hard top. Mam nadzieje że ma ktoś podobną sytuację ( w sensie ze jego mx5 stoi na ulicy i jeździ nim codziennie) i do nich kieruje tego posta.


Tak, ja.
Jeżdżę miatą po bułki, czasem po ser (piwo kupuję na parterze, więc jeździć po nie średnio się opłaca). Do pracy i na wakacje też nią jeżdżę, w Tokaju było wybornie. LPG wyprułem, hardtopu nie rozważam.


A normalnie trzymasz ją na ulicy i jeździsz zimą bez problemu ? To że nie ma normalnego dachu nie sprawia jakiś większych kłopotów w mróz jakieś marznące deszcze itd ?
lopullus
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2014, 10:41
Model: NB FL

11 kwie 2014, 12:51

Co do tego zaskakiwania to miałem jako pierwsze auto Lancera (zwał się "Guciu") z 95r 1.6 113KM czy 116KM i powiem wam TDi miało z tym lacerkiem dużo problemów. No wiadomo ze seatow czy tam audi jakis małych co mają po 150-225KM w TDi nie brało ale takie jakieś passaty czy golfy w takich zwykłych wersjach to bez problemu. Nie powiem że ja się chce mierzyć z każdym ale to wynikało z tylko z takich sytuacji że oni przeginali i strach było jechać za nim albo nawet obok potrzebuje tylko żeby uciec od takiego chama i tyle. Wyczytałem ze ta NB z 1.8 ma tam koło tych 8 sek do 100km/h i to moim zdaniem fajny wynik i mi się wydaję że starczy.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2014, 13:34 przez lopullus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

11 kwie 2014, 13:12

NB, a nie MB ;)
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Awatar użytkownika
polokokt
Donator
Donator
Posty: 1235
Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
Model: NC FL
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: WL

11 kwie 2014, 14:38

lopollus, MX ma potencjał i na takie 200 KM TDI, tyle że trzeba się z nimi mierzyć nie na 400 metrów na prostej, ale na ładnych zakrętach. MX jest fajnie wyważony i w zakrętach potrafi pozamiatać dużo mocniejsze auta. To jest właśnie auto raczej do żwawego pokonywania zakrętów niż sprintu na prostej.Ruchu spod świateł nie tamuje,ale... jest sporo mocniejszych aut,które ze świateł MXa zostawią w tyle.
Uadrol
Posty: 155
Rejestracja: 07 sty 2014, 23:52
Model: NB
Wersja: Sport
Lokalizacja: London, UK

11 kwie 2014, 22:04

Moje malenstwa sa juz dostarczone do kraju i tam odpoczywaja w stodole czekajac na moj powrot latem :) Smutno mi troche.
Załączniki
IMG_20140408_163815.jpg
There's someone in my head but it's not me.
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

11 kwie 2014, 22:12

Uadrol pisze:Moje malenstwa sa juz dostarczone do kraju i tam odpoczywaja w stodole czekajac na moj powrot latem :) Smutno mi troche.


Hehe niezla stodola, wyglada jak dzipla z "997".
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

11 kwie 2014, 22:30

lopullus pisze:A normalnie trzymasz ją na ulicy i jeździsz zimą bez problemu ? To że nie ma normalnego dachu nie sprawia jakiś większych kłopotów w mróz jakieś marznące deszcze itd ?

Ja również trzymam miatę na zewnątrz... wynajmuję blaszaka na zimę, ale raczej doraźnie, bo jako, że mam obniżoną, a pod blokiem u mnie nie za bardzo się palą żeby odśnieżać, to po prostu miałbym probiem z wyjazdem po większych opadach.
Żadnych problemów z grzaniem nie ma, szybko zaczyna lecieć ciepło + mała kabina sprawia, że tak naprawdę jak gdzieś jechałem, to nie ubierałem na siebie niewiadomo czego..
Jeżdżę po bułki, nad morze, bo mam 30km, do poznania nią jechałem, do wrocławia..teraz z wawy wróciłem..gdyby nie to, że w tych miastach drogi to porażka, to byłoby idealnie. Auto jest wygodne, choć jest głośno w środku, i po dłuższej podróży możesz być zmęczony, ale ze względu na hałas, a nie na siedzenia, bo te, jeśli masz prawidłową pozycję i obie ręce na kierownicy, jest bardzo bardzo fajnie wyprofilowane. I jest o stokroć wygodniejsze niż kia cee'd, którą miałem okazję użytkować przez ostatnie 2 tygodnie. Tym badziewiem się nie da jeździć, dupa boli jakbym w więzieniu siedział.
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Uadrol
Posty: 155
Rejestracja: 07 sty 2014, 23:52
Model: NB
Wersja: Sport
Lokalizacja: London, UK

12 kwie 2014, 14:25

ree pisze:
Uadrol pisze:Moje malenstwa sa juz dostarczone do kraju i tam odpoczywaja w stodole czekajac na moj powrot latem :) Smutno mi troche.


Hehe niezla stodola, wyglada jak dzipla z "997".


Tak, tym bardziej, ze stoi tam aktualnie jeszcze 5 innych aut. Wszystkie klasyki RHD moje i kumpla :) Zbieramy :)

offthe pisze:
lopullus pisze:A normalnie trzymasz ją na ulicy i jeździsz zimą bez problemu ? To że nie ma normalnego dachu nie sprawia jakiś większych kłopotów w mróz jakieś marznące deszcze itd ?

Ja również trzymam miatę na zewnątrz... wynajmuję blaszaka na zimę, ale raczej doraźnie, bo jako, że mam obniżoną, a pod blokiem u mnie nie za bardzo się palą żeby odśnieżać, to po prostu miałbym probiem z wyjazdem po większych opadach.
Żadnych problemów z grzaniem nie ma, szybko zaczyna lecieć ciepło + mała kabina sprawia, że tak naprawdę jak gdzieś jechałem, to nie ubierałem na siebie niewiadomo czego..
Jeżdżę po bułki, nad morze, bo mam 30km, do poznania nią jechałem, do wrocławia..teraz z wawy wróciłem..gdyby nie to, że w tych miastach drogi to porażka, to byłoby idealnie. Auto jest wygodne, choć jest głośno w środku, i po dłuższej podróży możesz być zmęczony, ale ze względu na hałas, a nie na siedzenia, bo te, jeśli masz prawidłową pozycję i obie ręce na kierownicy, jest bardzo bardzo fajnie wyprofilowane. I jest o stokroć wygodniejsze niż kia cee'd, którą miałem okazję użytkować przez ostatnie 2 tygodnie. Tym badziewiem się nie da jeździć, dupa boli jakbym w więzieniu siedział.


Ogrzewanie w MX5 jest chyba najlepsze na swiecie. Nie ma znaczenia czy masz hard czy soft top. Juz po paru minutach w aucie robi sie sauna. Osobiscie nigdy nie ustawialem grzania na 100% chyba, ze jezdzilem w zimie bez dachu wtedy tak (da sie). Dodatkowym atutem jest tlumik, ktory idzie przez srodek auta i tez grzeje co niestety jest mankamentem w lecie chyba, ze maz wersje z aircon wtedy ok.
Ostatnio zrobilem 2x 2000km Czerwona i zielona bez zadnych problemow. Jest to bardzo wygodny samochod na dlugie trasy a z hardtopem halas nie jest uciazliwy tak bardzo jak bez. Napisze jednak jeszcze raz ze preferuje jednak NA.
There's someone in my head but it's not me.
lopullus
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2014, 10:41
Model: NB FL

17 kwie 2014, 13:23

Tak sobie poszperałem w ogłoszeniach żeby ocenić jak to finansowo wygląda wszytko. Trochę przykre że z 1.8 NB i NBFL nie ma klimy. W 1.6 jest bez problemu można wybierać w samochodach a przy 1.8 kicha. Jak już uzbieram to co mi brakuje to będę miał ładny problem. Marzy mi się:
-NBFL 1.8
-Skóra
-hardtop
-klima
-Torsen
- byle nie pomarańcz/złoty z rdza mi się kojarzy ;p
- bez rdzy
-trójramienna kierownica

Coś mi się wydaje że to będzie mnie dużo kosztowało znalezienie takiego auta za rozsądne pieniądze za auto z 2001 roku czy coś takiego. Te ogłoszenia ponad 20K to mnie rozwalają nie wiem kto to im kupi. Słyszałem ze w miasteczku mojej babci koleś miał NB tak ze 2lata temu i nie mógł jej za 10k sprzedać a ponoć ładny stan był (ale w kolerze al'a rdza). Myślicie że te ceny MX5 mają różnice czy lato jesień czy zima ?
ubek
Donator
Donator
Posty: 1366
Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
Lokalizacja: Łańcut

17 kwie 2014, 13:40

kolego lopullus moze odrazu zmien cel poszukiwań, wiesz ile szybkich aut z klima ponizej 20k stoi na niemieckich placach.

mnie tez smiesza Twoje oczekiwania najlepiej jak by Ci ktoś oddał za pół darmo i dorzucił jeszcze ze 2 komplety felg co ?
White NA BP'95
lopullus
Posty: 14
Rejestracja: 11 kwie 2014, 10:41
Model: NB FL

17 kwie 2014, 13:59

Nie tędy droga, cena powinna być adekwatna do tego ile to jest warte a nie zawyżona. Wystarczy się po komisach przejść. Takie mają śmietniki za tyle kasy że to żenada xD. Ale ciesze się że ludzie się mądrzejsi robią i te auteczka znikają ale razem z komisami. Mam nadzieje że znajdę to czego szukam ; ). Już kończę te biadolenie bo to bez sensu. Dajcie znać jak zauważyliście że faktycznie w zależności od pory roku te ceny są mniej lub bardziej atrakcyjne. Musze sobie rozplanować trochę finanse ;). Pozdro i dzięki za pomoc.
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

17 kwie 2014, 14:41

To nie są ceny zawyżone, tylko takie, jakie ludzie są w stanie zapłacić. To, że ty masz oczekiwania wysokie, i gotówkę mniejszą, nie oznacza, że ty kupujesz samochód o realnej wartości. Ty masz po prostu takie wyobrażenie. Ceny miat wahają się tak jak ceny innych aut..w zależności od tego co chcesz kupić to to dostaniesz. Może znajdziesz samochód, który spełnia twoje wymagania. Pytanie tylko, czym za to zapłacisz..najprawdopodobniej miernym stanem..Torsen klimę czy hardtop sobie możesz dokupić, dołożyć, to żaden problem. No chyba, że wolisz kupić sznura ze świadomością, że masz wszystko.
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

20 kwie 2014, 13:00

offthe pisze:To nie są ceny zawyżone, tylko takie, jakie ludzie są w stanie zapłacić. To, że ty masz oczekiwania wysokie, i gotówkę mniejszą, nie oznacza, że ty kupujesz samochód o realnej wartości. Ty masz po prostu takie wyobrażenie. Ceny miat wahają się tak jak ceny innych aut..w zależności od tego co chcesz kupić to to dostaniesz. Może znajdziesz samochód, który spełnia twoje wymagania. Pytanie tylko, czym za to zapłacisz..najprawdopodobniej miernym stanem..Torsen klimę czy hardtop sobie możesz dokupić, dołożyć, to żaden problem. No chyba, że wolisz kupić sznura ze świadomością, że masz wszystko.


Kolega dobrze prawi, połowę gratów można dokupić potem, a jest łatwiej szukać. + nie boli aż tak jednorazowy wydatek.
Możesz też mieć tak jak ja, że kupujesz auto w którym pół rzeczy nie działa, wymieniasz jeden bezpiecznik, wszystko zaczyna pracować i nagle się okazuje że masz grzane siedzenia :D generalnie szukając czegoś w niskim budżecie bardzo dużo wydasz na jeżdżenie i oglądanie, licz się z tym. Ja pół roku szukałem i dobre dwa razy zjechałem kraj.
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

20 kwie 2014, 13:23

Tak, jesienia ceny sa nizsze, wiosna wyzsze. Ale tez wiosna jest chyba wiekszy wybor, a te wahania nie sa jakies wielkie
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Bogdan
Posty: 3
Rejestracja: 20 kwie 2014, 14:14

20 kwie 2014, 15:27

Witam wszystkich.
Mieszkam w Rzeszowie, mam 51 lat. Jestem zapalonym motocyklistą i doceniam frajdę z jazdy czymś co może ją dać, dlatego zainteresowałem się MX 5. Na razie jeszcze jej nie posiadam, ale coraz bardziej chcę ją mieć. Z tego co czytałem, to ten samochodzik potrafi przykleić banana na twarz. Obecnie mam Forda Galxego (rodzina 3+) i dwa motocykle - na asfalt Suzuki GSX 1400 i w teren Suzuki DR 350. Jest też w garażu od 5 lat MAZDA 6 z 2003 r. mojej żonki, tak więc znam i doceniam zalety i technologię MAZDY. Najbardziej podoba mi się NC z miękkim dachem i koniecznie 160 kucyków (lub więcej). Niestety żeby wybrać coś konkretnego trzeba się szykować na okolice 40 tysiaków. Nie wiem kiedy uzbieram taką kasę i czy nie zdecyduję się jednak na NB. Wyczytałem na forum, że niedługo jest spotkanie w Bieszczadach, to pewnie się wybiorę (jak będzie pogoda to motocyklem) i skorzystam z okazji żeby pooglądać Wasze sprzęty. Dodam jeszcze, że rozważałem inne opcje jak BMW Z, S-2000, czy SLK, ale MAZDA MX 5 zdecydowanie wygrała, bo jest niepowtarzalna, ma swój styl i nie "szpanuje" zasobnością portfela. Rozważałem również RX-8, ale koszty eksploatacji i brak otwieranego dachu ją wyeliminowały. Na koniec dodam, że nie mogę się doczekać kiedy dołączę do szanownego grona posiadaczy MX 5.
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

20 kwie 2014, 15:36

Jako motocykliście prawodpodobnie będzie Ci brakować mocy nawet przy tych 160 kucach, ale pamiętaj że można zawsze dmuchnąć, nie wychodzi to jakoś przepoteżnie drogo (zwłaszcza w NA/NB) a zdecydowanie latwiej o zdrowe 1.6 niż w ogóle o 1.8. No i wtedy jest niższa półka cenowa na wejście, więc możesz szybciej stać się posiadaczem takiego MXa.
Bogdan
Posty: 3
Rejestracja: 20 kwie 2014, 14:14

20 kwie 2014, 15:51

W samochodzie nie potrzebuję mocnych przyspieszeń i dużych prędkości. Szukam raczej frajdy z jazdy bez dachu i z poślizgów w zakrętach. Przez 18 lat jeździłem z tylnym napędem, ale to było dawno i teraz brakuje mi tego.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

20 kwie 2014, 15:57

Bogdan pisze:W samochodzie nie potrzebuję mocnych przyspieszeń i dużych prędkości. Szukam raczej frajdy z jazdy bez dachu i z poślizgów w zakrętach. Przez 18 lat jeździłem z tylnym napędem, ale to było dawno i teraz brakuje mi tego.


To polecam kupić super zdrową w super stanie NA (więcej niż 15/20 tysiąca kosztować nie powinna). Otrzymasz dokładnie to i żadna elektronika nie będzie się wtrącać między Ciebie, a samochód.

No chyba, że to kwestia gustu i NA odpada, bo Ci się nie podoba :)
Obrazek
ODPOWIEDZ