majkel_c pisze:Oprócz tego nie jestem pewien czy przy tak niewielkim przepływie powietrza przepływomierz jest w stanie je precyzyjnie zmierzyć...
Precyzyjnie na pewno nie jest. Ale przy FI po otwarciu zaworu upustowego ciśnienie zmieni się na tyle, że przepływomierz to zauważy, jednak zawór otwiera się po zamknięciu przepustnicy, a wtedy może sobie przepływomierz notować co chce, bo silnik w tym momencie i tak nie wykonuje pracy, więc te odczyty dokładnie w tym momencie, o który martwi się Mayk, do niczego nie są potrzebne, a korekcja z przepływomierza jest robiona na bieżąco. ECU nic w tym momencie nie powinien zrobić.
majkel_c pisze:a bym tego ecu tak nie demonizowałOno jest głupie jak but przysłowiowy
Chciałem właśnie napisać, że aby przeszedł w jakiś tryb awaryjny, to na dłuższą metę musiałoby coś się dziać istotnego
