Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
szymek, niezłe spy shoty.. 

- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
szymek pisze:Mały Książe pisze:szymek, niezłe spy shoty..
Thnxgdybym miał 20 lat i 5,5 tyś. w kieszeni to kupiłbym to auto... chyba, że jako drugie aby zrobić na "wydmuszkę"
Dokładnie. Rzeczy które pokazałeś nie robią tragedii i da się nimi "zaopiekować", znam gorsze przypadki. A jeżeli jeździ prosto, to cena jest bardzo dobra, dla kogoś chcącego MXa z małym budżetem. Już samo umycie by pewnie dało +10 do ogólnego oglądu

-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
to są przy tej cenie małe pierdoły, ale nie wiadomo w jakim auto jest stanie technicznym.. i nie wiadomo jak wyglądają podłużnice i podłoga, bo sądząc po fatalnym spasowaniu przodu mogła być tam jakaś przygoda.. ale przynajmniej nie woła za to 15 tysięcy.. 

-
- Posty: 42
- Rejestracja: 10 paź 2013, 18:22
- Model: NA
- Lokalizacja: Paczkowo
Bardzo dziękuję za fotki. Przymierzam się do zakupu i czuję, że może się udać!
[ Dodano: 04-12-2013, 00:18 ]
Właściciel mówił, że z tyłu stabilizator stuka jedynie a tak to wszystko technicznie ok. Ma ją 3 lata i nic z nią nie robił. Upewniał się przed zakupem, że nie bita jakoś poważnie niby.

[ Dodano: 04-12-2013, 00:18 ]
Właściciel mówił, że z tyłu stabilizator stuka jedynie a tak to wszystko technicznie ok. Ma ją 3 lata i nic z nią nie robił. Upewniał się przed zakupem, że nie bita jakoś poważnie niby.
karolmurzyn pisze:Bardzo dziękuję za fotki. Przymierzam się do zakupu i czuję, że może się udać!![]()
[ Dodano: 04-12-2013, 00:18 ]
Właściciel mówił, że z tyłu stabilizator stuka jedynie a tak to wszystko technicznie ok. Ma ją 3 lata i nic z nią nie robił. Upewniał się przed zakupem, że nie bita jakoś poważnie niby.
Zwróć uwagę na różnicę kolorów drzwi i tylnego błotnika po lewej stronie... i opony są łyse prawie jak moja głowa

Na weekendy zazwyczaj wracam do Poznania... przelej mi kasę to przywiozę Tobie to auto... nie będziesz musiał się fatygować do Szczecina

- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Dobrze że nie księdzem... 

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Ach, ta Słupca... 

- niemampojeciaa
- Posty: 1430
- Rejestracja: 14 lut 2010, 19:34
- Model: Inny
- Lokalizacja: East Lansing
1500 zł i auto będzie jak nowe 


-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
znając Słupeckich magików, pomyliłeś się tak o jedno zero... 

Panowie/Panie... jak szacujecie? Ile moze kosztowac doprowadzenie Magdy z ponizszego linka do stanu używalności?
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C31209655.html
P.S.
Z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć ile ona moze miec przejechane? 400?
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C31209655.html
P.S.
Z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć ile ona moze miec przejechane? 400?
- Załączniki
-
- MX Wroclaw
- mx.png (378.02 KiB) Przejrzano 1161 razy
"Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców"
Colin McRae
Colin McRae
- niemampojeciaa
- Posty: 1430
- Rejestracja: 14 lut 2010, 19:34
- Model: Inny
- Lokalizacja: East Lansing
zarejestrować,
ubezpieczyć,
dach do wymiany,
fotele do wymiany
blacha do wymiany- wylkepania,
wnętrze usyfione na maksa = ok 5500 zł
plus tego co nie widać
ubezpieczyć,
dach do wymiany,
fotele do wymiany
blacha do wymiany- wylkepania,
wnętrze usyfione na maksa = ok 5500 zł
plus tego co nie widać


- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Gajdzi pisze:P.S.
Z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć ile ona moze miec przejechane? 400?
bez przesady. Wiadomo ze przekrecone przebiegi to (smutna) norma ale jest malo prawdopodobne zeby ktokolwiek robil Miata jakies 100km dziennie swiatek-piatek-czy-niedziela. Malo kto traktuje auto jako dupowoz, sluzbowke raczej tez nie

zolt pisze:funky pisze:A taka ładna z burbo na giełdzie stoi...
Podejrzanie tania i do tego to jabłuszko z tyłu![]()
. Zresztą nigdzie nie jest napisane, że to lalka...
ludzie to jednak lubia byc oszukiwani ... na zasadzie "wszyscy moga wtopic ale ja jedyny trafie mega okazje za pol darmo" - a tak naprawde okazja jest 1 na 100 lub rzadziej ...
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Ok, dzięki. Podjadę w sobotę żeby przewietrzyć solkę i przymierzyć się do mx5, więc obadam z grubsza stan techniczny.
-----------
Byłem, widziałem.
Samochód - poza tym, że jest obesrany przez ptasiory, brudny i wyglada nieszczęśliwie - prezentuje się nieźle. Blachy w niezłym/dobrym stanie, progi (na ile można ocenić) wyglądają na całe, nie wiem czy nie były robione, ale wygląda to ok. Nadkola zdrowe.
Tarcze oczywiście pordzewiałe, ale nawet po warstwie, która była pordzewiała widać, że klocki raczej równo zbierają.
To tyle względem nadwozia, co można ocenić bez włażenia pod auto, otwierania maski, bagażnika.
Dach winylowy brudny, ale cały i w dobrym stanie.
Wnętrze - siedzenie kierowcy mocno wytarte, gałka mocno zużyta, kierownica nosi wyraźne oznaki użytkowania. Wydaje mi się, że dość mocno zużyte są te elementy, jak na deklarowane ok. 120 000 przebiegu, ale z drugiej strony nie znam mx-5, więc nie orientuję się w jakości materiałów. Jednak w mojej hondzie po 265 000 przebiegu (rzeczywistego) gałka i kierownica wyglądają jak nowe, w porównaniu do tej mx-5.
Niestety nie mieszczę się do tego samochodu, jest za wąski, lewe ramię się nie mieści i siedzę w niewygodnej pozycji lekko przechylony w prawo.
Czy wersja NC ma dużo więcej miejsca w środku, niż NB? Ponoć jest szersza i dużo większa wewnątrz - czy ktoś może ma porównanie? NC nie ma dla mnie uroku NB (oglądałem z zewnątrz), ale dalej jest naprawdę ładnym samochodem i w przyszłości pomyślałbym o niej, jeśli tylko się tam zmieszczę.
-----------
Byłem, widziałem.
Samochód - poza tym, że jest obesrany przez ptasiory, brudny i wyglada nieszczęśliwie - prezentuje się nieźle. Blachy w niezłym/dobrym stanie, progi (na ile można ocenić) wyglądają na całe, nie wiem czy nie były robione, ale wygląda to ok. Nadkola zdrowe.
Tarcze oczywiście pordzewiałe, ale nawet po warstwie, która była pordzewiała widać, że klocki raczej równo zbierają.
To tyle względem nadwozia, co można ocenić bez włażenia pod auto, otwierania maski, bagażnika.
Dach winylowy brudny, ale cały i w dobrym stanie.
Wnętrze - siedzenie kierowcy mocno wytarte, gałka mocno zużyta, kierownica nosi wyraźne oznaki użytkowania. Wydaje mi się, że dość mocno zużyte są te elementy, jak na deklarowane ok. 120 000 przebiegu, ale z drugiej strony nie znam mx-5, więc nie orientuję się w jakości materiałów. Jednak w mojej hondzie po 265 000 przebiegu (rzeczywistego) gałka i kierownica wyglądają jak nowe, w porównaniu do tej mx-5.
Niestety nie mieszczę się do tego samochodu, jest za wąski, lewe ramię się nie mieści i siedzę w niewygodnej pozycji lekko przechylony w prawo.
Czy wersja NC ma dużo więcej miejsca w środku, niż NB? Ponoć jest szersza i dużo większa wewnątrz - czy ktoś może ma porównanie? NC nie ma dla mnie uroku NB (oglądałem z zewnątrz), ale dalej jest naprawdę ładnym samochodem i w przyszłości pomyślałbym o niej, jeśli tylko się tam zmieszczę.
sol...miałem to samo. Wcześniej siedziałem w NC i myślałem, że w NBfl będzie tak samo. Ale po wizycie w szklarni od zakupu zniechęciło mnie to, że NBfl jest zdecydowanie w środku mniejsza od NC.
Ja ze swoimi 185 cm za cholerę nie mogłem wygodnie usiąść. Kierownicę miałem między kolanami. W NC takiego problemu nie miałem i takiej też szukam. Tak więc rozwiązaniem dla Ciebie będzie NC, chociaż zgodzę się, że tak oldskulowo nie wygląda jak NB czy NBfl....
Ja ze swoimi 185 cm za cholerę nie mogłem wygodnie usiąść. Kierownicę miałem między kolanami. W NC takiego problemu nie miałem i takiej też szukam. Tak więc rozwiązaniem dla Ciebie będzie NC, chociaż zgodzę się, że tak oldskulowo nie wygląda jak NB czy NBfl....
i ja, w pracy się zdziwią
pozdrawiam
pozdrawiam
Panowie nie odstraszajmy od NBFL osób o wzroście około 185 cm. Ja mam 184 i wygodnie mi się siedzi w NBFL, może nie jest Wersal ale naprawdę jest spoko. Mogę bezproblemowo zająć miejsce na fotelu usadowić się wygodnie a kierownicę mam nad udami a nie pomiędzy. Ważę 84 kg więc jestem raczej normalnej budowy.
NBFL po raz trzeci
175cm 75kg
W nbfl - miałem fotel przysunięty o 3-4 ząbki do przodu, żeby móc zapanować nad sprzęgłem - bardzo mi było wygodnie. Nie wyobrażam sobie, żeby taki dryblas miał za mało miejsca
W nbfl - miałem fotel przysunięty o 3-4 ząbki do przodu, żeby móc zapanować nad sprzęgłem - bardzo mi było wygodnie. Nie wyobrażam sobie, żeby taki dryblas miał za mało miejsca

zb - NBfl Phoenix -> NCFL2.0 Kompulsja I -> NCFL 1.8 Kompulsja II ->ND...http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=12812
- flatline
- Donator
- Posty: 2272
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Hmm, no ja też mam ~185cm i bardzo wygodnie wpasowuję się w NBfl, fakt może nie jestem jakiś mega szeroki w barkach 

"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback