poniewaz ciagle chodzilo mi po glowie co z tego wyjdzie podlaczylem ECU B63H (115KM Eunos 1993) do mojej 90ki. Oczywiscie pprzepialem wtryski w grupy 1-3 i 2-4, sygnal CKP we wlasciwy pin, okazalo sie tez ze nalezy podciagnac sygnal zwrotny IGF z zaplonnika - inaczej gasnie po odpuszczeniu kluczyka z poz. zaplon. Ucieszony pojechalem na przejazdzke. Gdy stwierdzilem ze silnik juz rozgrzany depnalem w deske i okazalo sie ze auto idzie do 5000-5200 po czym dostaje czkawki i koniec. Na wolnych obrotach >7000krpm kreci, pod obciazeniem nie - sprawdzalem na 1 i 2 biegu. Zrobilem samodiagnostyke - nic tj. LED ani mrugnie (diagnostyka dziala bo odpiecie przeplywki wyrzucilo blad 1 i 8 . WTF ??!!
Z tego co porownywalem pinouty z 115ek (a takze wtyczke z fragmentem wiazki bo dostalem razem z kompem) to roznia sie tylko wtryski, ckp, igf oraz w nowszych jest podlaczony VSS a w starszych brak - tego pinu nie odlaczalem, to fakt. Z seryjnym B6HA kreci normalnie do 6800, jak jeszcze bawilem sie w remap to ztcp krecil bez protestow (bez mocy takze niestety
