Hantkus pisze:ale wiedzy popartej doświadczeniem na razie Ci brak
W miacie tak. W poprawianiu mojej łady naprawde miałem sukcesy. Po prostu było lepiej.
Spoko
Hantkus, to po prostu wciąż utrzymująca się eksytacją miatą, zbyt emocjonalnie podchodzę. Ale generalnie rozumiem co chcecie przekazać. Dość filozofowania

. OKi.
Będę robił różne experymenta na N/A i chętnie bym się podzielił, bez czytania że to głupota... Ale też rozumiem że "dupa" to dla niektorych kiepski dowód.
Swoją droga podłączyłem kable masowe z zestawu stabilizatora.. i coż... zmiana/poprawa jest, koni nie przyszlo, ale moment sie na dole zmienil. Po prostu czuć... Swiece irydowe typu power (z cienka elektrodą) też wyglądaja ciekawie po kilkustet km, widać że iskra idzie tylko z małego punktu... tutaj link dla fanów mikro tuningu: tuning swiecy zaplonowej: http://performanceunlimited.com/documents/plugsidegapping.html
Ale nie wypowiadam się bo nie mam wykresów
Jestem fanem ksiązkek: modyfikacje poloneza oraz poprawa ekonomicznosci i dynamiki samochodów osobowych (jakos tak) - polska klasyka, do tego dodać how tune fiat dohc etc, i tyle... A konstrukcja silnika z zaplonem iskrowym generalnie nie zmienila sie pewnie od poczatku. Dodali wałków i zaworów i zmienili oprzyrządowanie i zasilanie... I tyle.
Zawsze można poprawic seryjną produkcję i coś na tym ugrać. Na kompresor po prostu mnie nie stać, a nawet jesli stac to za duza kasa i tak... więc muszę robić chałupniczo... A w mazdzie jest co poprawiać (choć w ładzie było mega prosto). Chce ugrac ze 20KM, tanim kosztem, wydech, glowica... moze sie uda. Juz teraz jest fajnie na obrotach, absolutnie nie narzekam. Ale zawsze moze byc trochę lepiej
ree - no własnie turbo dziura... albo albo... co kto potrzebuje i chce.
a faktycznie dobry tuning N/A to tez kupa kasy, walki etc... a i tak kompa trzeba do tego...
Coś nie mogę wrzucić zdjęcia z książki, miata 1.8 N/A 200 KM na 2 gażnikach

ale jest taka...
Blackman1981 - dzieki
