Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?

PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

DJ__Alien
Posty: 68
Rejestracja: 07 wrz 2007, 10:56
Lokalizacja: Ostrołęka

23 maja 2013, 7:47

Niestety ale "jest spieprzone coś głębiej" :lol:
pawzielin
Posty: 103
Rejestracja: 10 mar 2012, 19:29
Model: NA
Wersja: 1.6 USA Automat
Lokalizacja: Bydgoszcz

23 maja 2013, 8:20

DJ__Alien pisze:Niestety ale "jest spieprzone coś głębiej" :lol:


offthe oglądał auto dla mnie - rozumiem, że macie na myśli remont silnika albo wymianę na inny w dobrym stanie?
boruc
Posty: 36
Rejestracja: 12 mar 2013, 0:11
Lokalizacja: Poznań

23 maja 2013, 9:45

pawzielin pisze:
DJ__Alien pisze:Niestety ale "jest spieprzone coś głębiej" l:


offthe oglądał auto dla mnie - rozumiem, że macie na myśli remont silnika albo wymianę na inny w dobrym stanie?


Remont to szeroko rozumiane pojecie, ja bym stawial na zuzyte pierscienie lub w bardzo optymistycznej prognozie puszczajace uszczelniacze zaworowe. O ile zuzyte uszczelniacze mozna wymienic w miare niewielkim kosztem, o tyle wymiana pierscieni to juz wydatek >1000zł i swiadczy w jaki sposob auto bylo traktowane, a co za tym idzie napewno bedzie wiele niespodziewanych wydatkow...
Ja bym sie zastanowil 10razy nad zakupem takiego auta jezeli masz okrojony budzet, bo zobaczysz ze suma sumarum takie auto wyjdzie Cie wiecej jak zakup ladnie utr :razz: zymanej miaty za kilka tys zł wiecej. Na twoim miejscu szukalbym zadbanej 1.6 jak chcesz cieszyc sie jazda a nie latac po mechanikach i blacharzach
zoharek
Posty: 1304
Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
Model: Inny
Wersja: Subaru Outback H6
Lokalizacja: Łódź

23 maja 2013, 9:56

funky, tak myślałem ;)
pawzielin
Posty: 103
Rejestracja: 10 mar 2012, 19:29
Model: NA
Wersja: 1.6 USA Automat
Lokalizacja: Bydgoszcz

23 maja 2013, 10:14

boruc pisze:
pawzielin pisze:
DJ__Alien pisze:Niestety ale "jest spieprzone coś głębiej" l:


offthe oglądał auto dla mnie - rozumiem, że macie na myśli remont silnika albo wymianę na inny w dobrym stanie?


Remont to szeroko rozumiane pojecie, ja bym stawial na zuzyte pierscienie lub w bardzo optymistycznej prognozie puszczajace uszczelniacze zaworowe. O ile zuzyte uszczelniacze mozna wymienic w miare niewielkim kosztem, o tyle wymiana pierscieni to juz wydatek >1000zł i swiadczy w jaki sposob auto bylo traktowane, a co za tym idzie napewno bedzie wiele niespodziewanych wydatkow...
Ja bym sie zastanowil 10razy nad zakupem takiego auta jezeli masz okrojony budzet, bo zobaczysz ze suma sumarum takie auto wyjdzie Cie wiecej jak zakup ladnie utr :razz: zymanej miaty za kilka tys zł wiecej. Na twoim miejscu szukalbym zadbanej 1.6 jak chcesz cieszyc sie jazda a nie latac po mechanikach i blacharzach



Sam nie wiem co z tym zrobić... Auto ma orginalny lakier, wymienione były tylko drzwi bez lakierowania. Zawieszenie jest ok. Do wymiany oczywiście wszystkie płyny. Tylko ten silnik... Czy ma sens kupno i wymiana uszczelniczy/pierścieni lub zmiana na dobry silnik skoro cena jest ok i buda w dobrym stanie? Dokładając 2 kzł cena i tak jest ok. Czy może błądzę? :razz:
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

23 maja 2013, 10:19

Oj.. troche moja wina tutaj jest. Przepraszam, bo wyciągnąłem własny wniosek czego nei powinienem był robić.. W samochodzie jest sylikon zamiast uszczelki i świece są mokre.. samochód również puszcza bąki.. tylko tak:Mechanik mówił o uszczelniaczach, że mogą być do wymiany, o czym z resztą pawzielinowi mówiłem.
Moją winą jest połączenie tego w jedno..Czego nie powinienem był robić, bo ja sie znam nam tym jak kura na pieprzu.
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

23 maja 2013, 11:16

Taniej wstawić nowy silnik niż remontować.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
pawzielin
Posty: 103
Rejestracja: 10 mar 2012, 19:29
Model: NA
Wersja: 1.6 USA Automat
Lokalizacja: Bydgoszcz

23 maja 2013, 11:28

Trochę przestaję rozumieć co warto kupić.... NB za 11 kzł ze zdrową buda i silnikiem do remontu jest wg Was be i za tanie. NA w tych pieniądzach często są w gorszym stanie (lub niewiadomym). Chyba lepiej mieć zdrową budę i podwozie i naprawić silnik niż odwrotnie?

Która mx5 za podobne pieniądze (około 10 kzł) jest wg Was godna polecenia i bezpieczna? Nie widzę takich ofert. Być może bezpieczniejsza będzie w tych pieniądzach 1.6 ale to także teoria i loteria. Nawet kupując z forum nie mogę zakładać, że są to same cukiereczki. Autka mają swoje late i w (prawie) każdym jest coś do zrobienia - blacha albo mechanika.

To takie dylematy przedzakupowe...
:wink:
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

23 maja 2013, 12:46

Najważniejsze to mieć zdrowe podwozie i silnik, buda w wiadomych miejscach prędzej czy później i tak wyjdzie. No i dach dobrze, jak przetrzyma jeszcze trochę, bo nowy to wydatek 1,5 tysiąca.

1.6 z reguły są w lepszym stanie, bo są mniej pożądane. Ale i tak trzeba być ostrożnym.
Obrazek
mayones
Posty: 99
Rejestracja: 07 cze 2010, 21:32
Model: NC
Lokalizacja: Polska

23 maja 2013, 13:42

pawzielin pisze:Trochę przestaję rozumieć co warto kupić.... NB za 11 kzł ze zdrową buda i silnikiem do remontu jest wg Was be i za tanie. NA w tych pieniądzach często są w gorszym stanie (lub niewiadomym). Chyba lepiej mieć zdrową budę i podwozie i naprawić silnik niż odwrotnie?


Warto, nie warto - wszystko tak naprawdę zależy od Ciebie. Jeśli auto Ci pasuje i będziesz chciał nim trochę pojeździć to jest prosta sprawa: załóż najgorszy wariant wymiany silnika, zorientuj się gdzie i za ile coś takiego zrobisz i wtedy chłodno przekalkuluj czy warto wejść w interes.
Marcinos
Posty: 318
Rejestracja: 18 maja 2013, 13:25
Model: NB
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2013, 16:49

Ktoś oglądał?:)

Jest też wystawiona na forum.

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-nb-1-8-miracle-czarna-C28927142.html

i jeszcze to:)

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=11100
Załączniki
Miata.jpg
Ostatnio zmieniony 23 maja 2013, 16:56 przez Marcinos, łącznie zmieniany 1 raz.
swimmer
Posty: 1394
Rejestracja: 07 lut 2011, 14:44
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2013, 16:56

pawzielin pisze:Trochę przestaję rozumieć co warto kupić.... NB za 11 kzł ze zdrową buda i silnikiem do remontu jest wg Was be i za tanie.


Najważniejsze żeby mieć zdrową, prostą budę bez jakiejś dużej ilości rdzy gdziekolwiek. Silnik znajdziesz sobie świeższy raczej bez większych problemów.
boruc
Posty: 36
Rejestracja: 12 mar 2013, 0:11
Lokalizacja: Poznań

23 maja 2013, 17:02

pawzielin pisze:Trochę przestaję rozumieć co warto kupić.... NB za 11 kzł ze zdrową buda i silnikiem do remontu jest wg Was be i za tanie. NA w tych pieniądzach często są w gorszym stanie (lub niewiadomym). Chyba lepiej mieć zdrową budę i podwozie i naprawić silnik niż odwrotnie?

Która mx5 za podobne pieniądze (około 10 kzł) jest wg Was godna polecenia i bezpieczna? Nie widzę takich ofert. Być może bezpieczniejsza będzie w tych pieniądzach 1.6 ale to także teoria i loteria. Nawet kupując z forum nie mogę zakładać, że są to same cukiereczki. Autka mają swoje late i w (prawie) każdym jest coś do zrobienia - blacha albo mechanika.

To takie dylematy przedzakupowe...
:wink:


A ja nadal nie rozumiem podejścia polaków do kupna samochodu - wybierają zawsze najtańsze oferowane egzemplarze z danego modelu , a najlepszym przykładem jest ten oto wątek, gdzie większość podsyłanych linków to auta za 1/2 ceny rynkowej ładnych egzemplarzy na mobile.de . Nie lepiej poczekać i dozbierać troszkę kasy by kupić auto nie wymagające interwencji mechaniczno-blacharskich?? Albo podejść rozsądniej do tematu i wybrać po prostu inny model/rocznik/silnik aut , których cena a tym samym kwota jaką jesteśmy w stanie wydać starczy na autko naprawdę zadbane?
Co innego jak ktoś ma zaplecze techniczne i umiejętności lub znajomych mechaników/blacharzy , wtedy może i opłaci się kupno auta uszkodzonego/ z silnikiem do remontu czy poprawek blacharsko-lakierniczych... Ale obserwując ten temat, można wywnioskować, że raczej takich osób tu nie ma :razz:

Wracając do Twojego konkretnego przypadku kolego Pawzielin, i do Twojego pytania która mazda wg was jest godna polecenia i bezpieczna , odpowiadam nieskromnie: mam taką na sprzedaż i chętnie oddam komuś kto będzie mi wdzięczny, że dzięki mnie zaoszczędził czas i pieniądze na szukanie ładnej miaty :mrgreen: Nie ma silnika 1,8 ale za to porównując do wszystkich miat opisywanych w tym wątku, jest w stanie idealnym, co z pewnością zrekompensuje te 30KM mocy, których tak naprawdę różnicy i tak się nie odczuwa :cool:
Jak co zapraszam na priv;)
swimmer
Posty: 1394
Rejestracja: 07 lut 2011, 14:44
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2013, 18:28

boruc pisze:co z pewnością zrekompensuje te 30KM mocy, których tak naprawdę różnicy i tak się nie odczuwa


Nie wiem od której strony nie odczuwasz różnicy w mocy na poziomie ponad 20%, nie mówiąc o braku torsena... Różnica jest, i to, przy takiej masie, spora :smile:

Powiem tak. Jeśli zależy Ci na osiągach, dużo łatwiejszą i tańszą drogą jest kupić 1.8, nawet jeśli masz wydać 2,5k na przełożenie silnika(13,5k za dobre NB 1.8 to naprawdę nieduże pieniądze). Doprowadzenie 1.6 do osiągów 1.8 w jakikolwiek sposób wyjdzie drożej, czy poprzez swap na większą jednostkę, czy cokolwiek innego, plus oczywiście swap dyferencjału.

Natomiast 1.6 absolutnie miaty nie wyklucza, to też bardzo fajny samochód, tylko w serii, NB nie jest demonem prędkości :smile:

[ Dodano: 23-05-2013, 19:31 ]
Sam kupowałem swoje 1.8 jak na tamte czasy tanio, musiałem długo szukać żeby w budżecie się zmieścić z samochodem bezwypadkowym, ale absolutnie nie żałuję decyzji szukania 1.8, mimo iż była zaniedbana :smile:
boruc
Posty: 36
Rejestracja: 12 mar 2013, 0:11
Lokalizacja: Poznań

23 maja 2013, 19:01

swimmer pisze:
boruc pisze:co z pewnością zrekompensuje te 30KM mocy, których tak naprawdę różnicy i tak się nie odczuwa


Nie wiem od której strony nie odczuwasz różnicy w mocy na poziomie ponad 20%, nie mówiąc o braku torsena... Różnica jest, i to, przy takiej masie, spora :smile:

Powiem tak. Jeśli zależy Ci na osiągach, dużo łatwiejszą i tańszą drogą jest kupić 1.8, nawet jeśli masz wydać 2,5k na przełożenie silnika(13,5k za dobre NB 1.8 to naprawdę nieduże pieniądze). Doprowadzenie 1.6 do osiągów 1.8 w jakikolwiek sposób wyjdzie drożej, czy poprzez swap na większą jednostkę, czy cokolwiek innego, plus oczywiście swap dyferencjału.

Natomiast 1.6 absolutnie miaty nie wyklucza, to też bardzo fajny samochód, tylko w serii, NB nie jest demonem prędkości :smile:

[ Dodano: 23-05-2013, 19:31 ]
Sam kupowałem swoje 1.8 jak na tamte czasy tanio, musiałem długo szukać żeby w budżecie się zmieścić z samochodem bezwypadkowym, ale absolutnie nie żałuję decyzji szukania 1.8, mimo iż była zaniedbana :smile:



Jeżeli ktoś wcześniej nie jeździł mocniejszymi autami, to może odczuwa różnice. Na co dzień jeżdżę dupowozem zwanym ibizą 6L 1.9TDi 170KM, do zabawy mam aktualnie E34 540i a w garażu stoi kolekcjonerski 100konny swift GTi. Wsiadając w mazde czy to swoją 1.6 czy też koleżanki 1.8 dla mnie te auto po prostu zwyczajnie nie jadzie ale to oczywiście moja opinia i wg mnie te auto jest stworzone do innych celów niż sprinty spod świateł czy też latanie bokami;)
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

23 maja 2013, 19:52

Jak się przyzwyczaisz do osiągów ferrari to żadne auto zwyczajnie nie jedzie..chyba nie o to tu chodzi, co?
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

23 maja 2013, 20:26

boruc pisze:których tak naprawdę różnicy i tak się nie odczuwa


Odczuwa odczuwa :twisted:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3426
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NC
Wersja: 2.0T
Lokalizacja: Sosnowiec

23 maja 2013, 21:45

Przesiadłem się z 10th Anni 140 KM na NA 1.6 116 KM i różnicę czuć.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
wjtr
Posty: 303
Rejestracja: 27 mar 2011, 22:41
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2013, 22:18

Ja z NBFL 1.8 na NBFL 1.6 i też czuję dużą różnicę in minus.

Inna sprawa, że 1.8 i tak dupy nie urywała :P Ale ja jestem przyzwyczajony do turbodiesla i tego - krótkiego, bo krótkiego, ale zawsze - wciśnięcia w fotel.
2003 NBFL 1.8 Memories II -> 2004 NBFL 1.6 Unplugged -> Mitsubishi Colt 1.3 -> Ford S-Max... WTF?! || Never drive faster than your angels can fly.
swimmer
Posty: 1394
Rejestracja: 07 lut 2011, 14:44
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2013, 22:53

boruc pisze:Jeżeli ktoś wcześniej nie jeździł mocniejszymi autami, to może odczuwa różnice.


Nie sądzę żeby o to chodziło, chodzi raczej o to jako co mazdę traktujesz(również jestem regularnym użytkownikiem rwd z niskim 6s i nie widzę, jakie to ma znaczenie). Ja będę obstawiał, że szybciej, i wygodniej, jest z 1.8, i jeśli tylko buda jest naprawdę dobra, i znajdą się środki zrobienie/inny silnik, to trzeba brać. Jeśli nie obchodzi Cie zupełnie przyspieszenie itp, dużo łatwiej jest dorwać dobrą 1.6. Koniec OT! :smile:

Tak tylko nawiasem pisząc, fajnie, że w takim kontekście, dowiedzieliśmy się co to tam u Ciebie w garażu nie stoi... :neutral:
Marcinos
Posty: 318
Rejestracja: 18 maja 2013, 13:25
Model: NB
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2013, 23:30

Parę postów wyżej zadałem pytanie w temacie:P

Nikt nic?:)
Awatar użytkownika
polokokt
Donator
Donator
Posty: 1234
Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
Model: NC FL
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: WL

24 maja 2013, 7:01

Marcinos, to jest NB, którą w tamtym roku sprzedawał lukas.go. Osobiście jej nie oglądałem, ale mam jeszcze gdzieś zdjęcia przesłane przez lukas.go, pokazujących stan blacharki, dachu, wnetrza.... Ja się nim interesowałem poważnie, ale wtedy to auto było dużo droższe. A ponieważ wymagało standardowej naprawy progów i tylnej klapy (dach myślę że spokojnie jeszcze pojeździł) uznałem że cena jest zbyt wysoka. Obecnie auto jest sporo tańsze, a do tego ma sporo zrobione z mechaniki.... I uważam że obecnie to jest cena uczciwa za ten egzemplarz, nawet jeśli nadal wymaga naprawy progów. A na pewno taka, że warto go obejrzeć. Tym bardziej że i Ty z Warszawy i Sprzedający forumowicz też z Warszawy.
Kojak
Posty: 27
Rejestracja: 22 maja 2013, 18:42
Model: Inny
Lokalizacja: Krakow

24 maja 2013, 14:37

witam tu jest dość fajnym środkiem (oczywiście kwestia gustu) i z silniczkiem 1.8 .. w weekend zamierzam ją oglądnąć o ile czas pozwoli

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C29210673.html

[URL="http://zapisz.net/view.php?filename=194_bez_tytu_u.png"]Obrazek[/URL]
Gajdzi
Posty: 133
Rejestracja: 12 maja 2013, 17:38
Lokalizacja: Wrocław

24 maja 2013, 19:16

Panowie, jutro jade ogladac ponizszy model:
[URL=http://zapisz.net/view.php?filename=914_mx_5.png]Obrazek[/URL]

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-6-16v-po-oplatach-C29147453.html

W rozmowie telefonicznej bylo powiedziane:
- bez rdzy na elementach oblachowania, rdza pod autem - mocowanie tlumika etc,
- w zlym stanie felgi - co widac,
- opony niby calkiem niezle,
- skora zadbana,
- lakier bez rys,
- do konserwacji (od spodu),

i na sam koniec "wie Pan... nie wykluczam, ze wczesniej moglo byc cos naprawiane" - to w temacie napraw blacharsko-lakierniczych. :roll:

Bede blisko, to podjage...

update:
fifomaniak zwrocil uwage na szpare miedzy lewa lapa (od kierowcy), na roznice w jasku (poducha) vs kierownica oraz szpara miedzy zderzakiem a maska.

update:
Krotko - szkoda Waszego czasu!

Duzsza wersja:
Szpachla na tylnich (ponad 1mm) i przednich (do 800um) blotnikach. Drzwi, co dziwne, w normie (jak dla druggo malowania). Rudej nie widac, ale to juz wiadomo dlaczego.
Dach polamany na krawedziach (jakby od skladania). Zapalania na guzik z konsoli centralnej.
Lampa od kierowcy wystaje - jakby zderzak byl glebiej.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 12:59 przez Gajdzi, łącznie zmieniany 1 raz.
"Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców"
Colin McRae
owsiankasb
Posty: 287
Rejestracja: 17 maja 2012, 18:11
Lokalizacja: 41-704

24 maja 2013, 21:50

nie chce Cie zniechecac, ale skoro samochod zostal sprowadzony na handel to przy tej cenie nie mogl kosztowac wiecej niz 2000 ojro...
rafik14
Posty: 1414
Rejestracja: 20 kwie 2009, 19:59
Lokalizacja: Poznań

25 maja 2013, 16:18

Kojak pisze:witam tu jest dość fajnym środkiem (oczywiście kwestia gustu) i z silniczkiem 1.8 .. w weekend zamierzam ją oglądnąć o ile czas pozwoli

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C29210673.html

[URL="http://zapisz.net/view.php?filename=194_bez_tytu_u.png"][url=http://zapisz.net/images/194_bez_tytu_u.png]Obrazek[/url][/URL]


kiera nieoryginalna :???:
piotrrf
Posty: 274
Rejestracja: 26 kwie 2012, 19:11
Model: NB
Lokalizacja: DAN

25 maja 2013, 16:33

rafik14 pisze:
Kojak pisze:witam tu jest dość fajnym środkiem (oczywiście kwestia gustu) i z silniczkiem 1.8 .. w weekend zamierzam ją oglądnąć o ile czas pozwoli

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C29210673.html

[URL="http://zapisz.net/view.php?filename=194_bez_tytu_u.png"][url=http://zapisz.net/images/194_bez_tytu_u.png]Obrazek[/url][/URL]


kiera nieoryginalna :???:


Moze komus sie nie podobala oryginalna.Nie koniecznie musiala strzelic.
Tu na forum jest duzo z innymi kierami, i nikt im nie wytyka tego.
rafik14
Posty: 1414
Rejestracja: 20 kwie 2009, 19:59
Lokalizacja: Poznań

25 maja 2013, 18:29

wymiana kiery w NA na wynalazek z innej epoki ....ok...nie wytykam tylko sugeruję...a się nie wytyka gdy się zmienia na klasyka :wink:


piotrrf pisze:
rafik14 pisze:
Kojak pisze:witam tu jest dość fajnym środkiem (oczywiście kwestia gustu) i z silniczkiem 1.8 .. w weekend zamierzam ją oglądnąć o ile czas pozwoli

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C29210673.html

[URL="http://zapisz.net/view.php?filename=194_bez_tytu_u.png"][url=http://zapisz.net/images/194_bez_tytu_u.png]Obrazek[/url][/URL]


kiera nieoryginalna :???:


Moze komus sie nie podobala oryginalna.Nie koniecznie musiala strzelic.
Tu na forum jest duzo z innymi kierami, i nikt im nie wytyka tego.
Kojak
Posty: 27
Rejestracja: 22 maja 2013, 18:42
Model: Inny
Lokalizacja: Krakow

25 maja 2013, 21:37

piotrrf pisze:
rafik14 pisze:
Kojak pisze:witam tu jest dość fajnym środkiem (oczywiście kwestia gustu) i z silniczkiem 1.8 .. w weekend zamierzam ją oglądnąć o ile czas pozwoli

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C29210673.html

[URL="http://zapisz.net/view.php?filename=194_bez_tytu_u.png"][url=http://zapisz.net/images/194_bez_tytu_u.png]Obrazek[/url][/URL]


kiera nieoryginalna :???:


Moze komus sie nie podobala oryginalna.Nie koniecznie musiala strzelic.
Tu na forum jest duzo z innymi kierami, i nikt im nie wytyka tego.


dzwoniłem gość ma oryginalną kierownicę z poduszką, ta według niego mu się bardziej podobała (i nawet przyciski na niej działają do podgłaśniania i zmiany stacji radiowych :D )
piotrrf
Posty: 274
Rejestracja: 26 kwie 2012, 19:11
Model: NB
Lokalizacja: DAN

25 maja 2013, 22:32

Aaaaaaaaaa,mialem racje :mrgreen: Sam tez tak zrobilem.Pomyslalem,ze moze ktos tez tak zrobic.
ODPOWIEDZ