
MX-5 w prasie
Moderator: Moderatorzy
Auto Shiet zamieścił krótką wzmiankę o MX-5


była: Madzia 1990 1.6
jest: konserwa
jest: konserwa

polokokt pisze:Przeszkadza mało praktyczne dwudrzwiowe nadwozie
Nie ma to jak znaleźć ciekawą wadę roadstera....
to tak jakby napisac ze wada walca jest zbyt slaba dynamika....
była: Madzia 1990 1.6
jest: konserwa
jest: konserwa

auta po liftingu - mają mocniejszą, bardziej odporną na korozję karoserię
Kolejny wyssany z palca dziennikarski wymysł czy jednak coś przegapiłem i są podstawy żeby tak twierdzić?

- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
ten pseudo artykuł przebija się już chyba z... 10 lat w podobnej formie.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Błaszczykowski
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 sie 2010, 12:02
- Model: NB FL
- Wersja: Memories III
- Lokalizacja: Pruszków
Fura Don Corleone 

- Błaszczykowski
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 sie 2010, 12:02
- Model: NB FL
- Wersja: Memories III
- Lokalizacja: Pruszków
zimowy setup 

10 kabrioletów za 10 tysięcy złotych
http://moto.wp.pl/gid,15665548,img,15665593,page,6,title,10-kabrioletow-za-10-tysiecy-zlotych,galeriazdjecie.html
http://moto.wp.pl/gid,15665548,img,15665593,page,6,title,10-kabrioletow-za-10-tysiecy-zlotych,galeriazdjecie.html
Mazda MX-5
Od przeszło dwóch dekad niekwestionowanym liderem pośród roadsterów, w kwestii stosunku ceny do oferowanej radości z jazdy, jest Mazda MX-5. Japoński, niesamowicie niepraktyczny samochód obecny na światowych drogach od 1989 roku z każdą generacją ma się coraz lepiej, zdobywając nowych zapaleńców. Pierwsza odsłona oferowana do 1997 roku była ucieleśnieniem wizji Japończyków, stworzenia lekkiego (940 kg) roadstera z napędem na tył.
Widziane z ciasnej kabiny chowane reflektory, ku rozczarowaniu fanów, zniknęły wraz z kolejnym wcieleniem. Ze względu na kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne MX-5, priorytetem powinien być stan blacharki, nie zaś wersja silnikowa. Nawet podstawowa konstrukcja 1,6 90-115 KM zapewniała godne osiągi, niemniej, warto usilnie rozglądać się za 130-konnym 1,8.
była: Madzia 1990 1.6
jest: konserwa
jest: konserwa

Cos takiego znalazłem:
http://www.carthrottle.com/exclusive-is ... look-like/
http://www.carthrottle.com/exclusive-is ... look-like/
Powiedzmy, że to prasa:
http://moto.onet.pl/top-10-auta-polskich-gwiazd/9yhqd
http://moto.onet.pl/top-10-auta-polskich-gwiazd/9yhqd
167 Koni? a nie 160 ?
- dark_knight
- Posty: 501
- Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Wwa
Może ma jakieś tiuny na 167 koni zrobione.
Może zachipowana 

-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
- kociol
- Donator
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
A czy NCflfl nie miala przypadkiem katalogowo 166PS?
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
Skoro Mazda sama mówi na stronie, że jest 160, to zakładam, że jest 160 
Większa moc w Japonii może brać się z innych norm spalinowych (chyba tam były NB bez kata, o ile się nie mylę), ale też nie wiem, czy moc nie jest inaczej mierzona (na silniku, a u nas na kołach?). Nigdy nie wnikałem w szczegóły, ale jakieś takie różnice były pomiędzy rynkami.

Większa moc w Japonii może brać się z innych norm spalinowych (chyba tam były NB bez kata, o ile się nie mylę), ale też nie wiem, czy moc nie jest inaczej mierzona (na silniku, a u nas na kołach?). Nigdy nie wnikałem w szczegóły, ale jakieś takie różnice były pomiędzy rynkami.
fifomaniak pisze:Skoro Mazda sama mówi na stronie, że jest 160, to zakładam, że jest 160
Większa moc w Japonii może brać się z innych norm spalinowych (chyba tam były NB bez kata, o ile się nie mylę), ale też nie wiem, czy moc nie jest inaczej mierzona (na silniku, a u nas na kołach?). Nigdy nie wnikałem w szczegóły, ale jakieś takie różnice były pomiędzy rynkami.
Wszyscy producenci podaja moc na silniku, gdyby podawali na kolach bylo by o wiele mniej.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
makler pisze:Ostatnio na stacji widziałem artykuł kilku stronicowy z okazji 25 lecia mx5. Tylko nie pamietam nazwy tytułu pisma, moze ktoś?
Auto Świat Classic wraz z czerwoną NA Lilu ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
ree pisze:Wszyscy producenci podaja moc na silniku, gdyby podawali na kolach bylo by o wiele mniej.
W Europie tak, wszyscy tu korzystają z niemieckich DINów. Ale tak to każdy kraj może sobie podawać według dowolnie wybranej normy, nie wiem jak w Azji, ale w USA ich normy przez długi czas były porypane, bo zawyżały moc. Jaką dokładnie teraz normę mają nie jestem pewien.
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Tomai pisze:makler pisze:Ostatnio na stacji widziałem artykuł kilku stronicowy z okazji 25 lecia mx5. Tylko nie pamietam nazwy tytułu pisma, moze ktoś?
Auto Świat Classic wraz z czerwoną NA Lilu ?
o to to to dzisiaj kupiłem

Mx-5 2003 1.8 146 KM