
czy kupiłbyś mx-5 gdyby była dwumiejscowym coupe, a nie roadsterem?
żadnych innych różnic, składany dach zamieniamy na stały. nic więcej.
hm?
Moderator: Moderatorzy
fifomaniak pisze:A wiecie, że u Japońców można było takie coś kupić?
matpilch pisze:czy kupiłbyś mx-5 gdyby była dwumiejscowym coupe, a nie roadsterem?
outatime pisze:Macieju, a Ty czy byś kupił ?
swimmer pisze: coupe pomimo braku turba ustaliło większą prędkość maksymalną, jednak opór powietrza sporo robi![]()
kociol pisze:zajcol, masz racje... MSM osiaga odciecie zaplonu na 6-tym biegu - to jest predkosc maksymalna (wg. GPSa to jest na nasze 212 km/h). Gdyby przelozenie w dyferencjale bylo "dluzsze" to mysle, ze dal by rade dobic gdzies do 240-250...
fifomaniak pisze:Ale to był vmax na prostej na Tsukubie i było tam bodajże 148 dla 1.8 (które w Japonii ma 160 koni), 151 dla MSM i 154 dla Coupe z 1.8 N/A, także tam do odcięcia brakowało jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo.