[WROCŁAW / KOTLINA KŁODZKA i okolice] spotkania regionalne

DWinkle2023 - 29.09-1.10.2023

Dział o spotkaniach regionalnych - planowane spotkania, relacje z minionych spotów.

Moderator: Moderatorzy

Dany
Posty: 246
Rejestracja: 27 cze 2011, 13:55
Model: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

24 paź 2012, 10:50

bullet, po prostu pingnij morrisa na PW. Może żadko wchodzi na forum, ale pocztę przegląda często. Napewno do Ciebie odpisze ;)
Pozdro!
Było: NA '90 US Classic Red; NBFL '03 Midnight Blue
Jest: 986 '98 Ocean Blue
bullet
Posty: 102
Rejestracja: 17 cze 2012, 11:02
Lokalizacja: czwa / wro

24 paź 2012, 16:15

Pisałem na pw w zeszły weeknd,
a pytam się tu bo trochę zależy mi na czasie : )
No cóż, zostaje mi cierpliwie czekać :cool:
Dany
Posty: 246
Rejestracja: 27 cze 2011, 13:55
Model: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

19 gru 2012, 7:38

Ahoj!

Jak tam Dolnoślązacy zimują?

Ktoś robi jakieś projekty na wiosnę?
Było: NA '90 US Classic Red; NBFL '03 Midnight Blue
Jest: 986 '98 Ocean Blue
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 9:37

Bedzie projekt, jak bedzie cieplej :).
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 17:59

Ja nie zimuję, zakonserwowałem podwozie i jeżdżę raz przodem raz bokiem, w zależności od pogody :twisted: A projekt? Pomysłów jest mnóstwo, z realizacją będzie dużo gorzej :razz:

Zolt A masz już bazę czy dalej szukasz? :wink:
Obrazek
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 18:22

Wymieklem. Delorean (czyt. NBFL) idzie na warsztat :).

BTW - znacie moze w okolicy jakich macherow od klatek bezpieczenstwa?
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 19:09

A jednak :smile: Zacznij od wywalenia klimy, sprężarka z chłodnicą za dużo ważą :lol:

Co do klatek nie mam pojęcia. Sam muszę jakiś rekonesans zrobić po warsztatach we Wrocku znających się na rzeczy, bo na wiosnę chcę m.in porządnie ustawić geometrię zawieszenia trochę pod własne upodobania.

To idziesz nim w kierunku zabawki stricte weekendowej? Bo ja mam mnóstwo dylematów, z jednej strony przy chęci startu w jakichś kjsach itp. przydałby się niższy i twardszy zawias i modyfikacje silnika, dolotu itp. a z drugiej to przy używaniu MXa na co dzień z takim zawiasem nie byłoby przyjemne, a modyfikacje pod maską powodowałyby częstszą konieczność zaglądania pod nią i grzebania (gdzie ja nie mam warunków ani wiedzy żeby samemu to robić). A fabryczny 1.6 o ile nie porywa mocą, to zawalidrogą nie jest, a poza wymianą oleju, filtrów, rozrządu i kilku innych rzeczy zazwyczaj niczego się nie domaga :wink:
Obrazek
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

19 gru 2012, 19:24

fifomaniak pisze:niższy (...) zawias

Nie jestem pewien czy to poprawi czasy. KJSy w moim regionie są często na gorszych nawierzchniach, trafiają się płyty betonowe, więc wolał bym mieć do tego celu nawet serię z lepszymi stabami, niż taki zawias jaki mam.

Edit:
Chociaż i tak na KJS najważniejszy jest HT.
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 19:26

Hehe klima zostaje :). Juz raz mi sie na torze przydala.
No wlasnie nie chce az tak modzic, zebym mogl tylko na Rakietowa pojechac i nigdzie dalej :), ale zmiany w zawieszeniu planuje. Na pewno nie bede nic modzil z sinlikiem, co najwyzej wydech/dolot. Glowne mody na ta chwile to roll bar, kubly i szelki. Potem zobaczymy co wyjdzie na torze. Raczej wpadna jakies zmiany w zawieszeniu + rozporki i przewody w oplocie. Raczej zostane tez przy felgach 15".

[ Dodano: 19-12-2012, 20:30 ]
RS pisze:Chociaż i tak na KJS najważniejszy jest HT.


No wlasnie ponoc, nie wszystkim wystarcza. Do WLTA i tak mnie raczej nie dopuszcza przez ostatnie popisy kolegow z Olawy ;).
Nic straconego jednak, na pewno troche chetych by sie znalazlo na regularne, nieoficjalne pojezdzawki na torze. Przy 6 osobach to by bylo ok 100 PLN za 2h.
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 19:50

Chyba faktycznie roll bar ważniejszy aniżeli HT. Bo HT praktycznie nic nie daje przy dachowaniu, a porządny rollbar spełnia swoje zadanie.

Tak kopię tam trochę na temat WLTA teraz i nie widzę nawet żadnego regulaminu jakie auta są dopuszczone, a jakie nie, tylko podział na kategorie ze względu na pojemność silnika. Co tam się niby podziało? To nawet w regulaminie wjazdu na Nordschleife nie widziałem żadnych restrykcji co do kabrio, jeśli samochód jest dopuszczony do ruchu publicznego, to jest i dopuszczone na tor. Co za problem mają na Rakietowej?
Obrazek
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 19:57

Problem polega na tym ze Hary czy Wodek ostatnio byli o krok od dachu. Jak gadalem z organizatorem, to mowil, ze raczej mnie nie dopusci emiksem do startu. Moze jakbym mial HT, ale generalnie bylby problem. Zreszta ponoc w WLTA pare dachow juz sie zdarzylo.
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 20:00

No to myślę, że rollbar i kubełki z uprzężą powinny załatwić sprawę lepiej niż HT.
Obrazek
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

19 gru 2012, 20:11

Masz może filmik z tego co zrobili? Np. na KJS możesz mieć pełną klatkę, a bez HT i tak nie zostaniesz dopuszczony, ot taki genialny regulamin. Argument na poziomie "bo ktoś prawie dachował emiksem i klatka to może być za mało" jest dla mnie co najmniej dziwny - przecież w większości aut jest dużo prościej oderwać którąś stronę od asfaltu (chociaż tu się nie upieram, ze względu na brak doświadczenia, na szczęście).
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 20:18

O klatce z nimi nie gadalem, ale organizator sprawia wrazenie spoko goscia, wiec pewnie jak bym przyjechal z klatka zgodna z zalacznikiem, to nie byloby problemu. Natomiast nie zalezy mi na WLTA az tak bardzo. Mozna sie przeciez bawic bez E30 i Civicow na torze ;).
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

19 gru 2012, 21:14

Dacha zawsze mozna zaliczyć wylatując w grząskie pobocze bokiem. A to nie jest tak, że jak zapisujesz się na takie coś, to na własną odpowiedzialność? Wiem, że wymagają ubezpieczenia NNW często przy tym.
Obrazek
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

19 gru 2012, 21:55

Witam
Dany projekt się robi odsłona na wiosnę.
:cool:
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

20 gru 2012, 7:04

Koledzy, właśnie zakupiłem MX-5 NA 1,8 wersja kanadyjska. Przyjechałem nią we wtorek na kołach z DE (820km). Chętnie wpadnę na krótkiego spota pokazać nabytek. Rejestrację mam ważną do piątku.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

20 gru 2012, 7:21

No w koncu :kciuk: . Ja niestety znikam do konca roku z Wro, ale chetnie zobacze fotki.
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

20 gru 2012, 7:31

ja za to bym się z chęcią pojawił we wro. Super miasto! Uwielbiam po prostu.
No i spocik z tej okazji musiałby też być obowiązkowo ^ ale to laatem.
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

20 gru 2012, 11:19

chrism
Ja też chętnie zobacze, obojętne czy na żywo czy na fotach.

offthe
Latem to zabierz troche morza ze sobą do nas :grin: Miasto super, szkoda, że populacja i aktywność MX-5 forumowych (i tych nieforumowych też) taka mała. Zwłaszcza że w promieniu 100-150 km jest kupa zakrętów do objechania :kciuk:
Obrazek
Dany
Posty: 246
Rejestracja: 27 cze 2011, 13:55
Model: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

20 gru 2012, 14:57

zolt, jestem zajebiście zaskoczony Twoją zmiana poglądów :winner:

samurajek1, fifomaniak, coś mi się wydaje że Zoltu nas może nieźle zaskoczyć- jak na całkiem spokojną naturę, Krzysiek ma niezły rozmach :cool:

Takie progressy....kurde muszę spiąć pośladki i doprowadzić moje cudo do stanu używalności :)

[ Dodano: 20-12-2012, 15:58 ]
ooo, cenzura sama hashuje wyrazy :D
Było: NA '90 US Classic Red; NBFL '03 Midnight Blue
Jest: 986 '98 Ocean Blue
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

20 gru 2012, 17:16

Dany pisze:zolt, jestem za***iście zaskoczony Twoją zmiana poglądów :winner


Jeszcze duzo moze sie zdarzyc. Moze mi przejdzie :). Nie robie tez jakiejs strasznej rewolucji. Rollbar i tak by wpadl, a reszta ma dac wiekszy fun z jazdy.
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

20 gru 2012, 17:24

Dany pisze:Takie progressy....kurde muszę spiąć pośladki i doprowadzić moje cudo do stanu używalności :)


Ja też. Na większe (przynajmniej dla mnie) zmiany w 2013 się nie zanosi.. :neutral:
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

20 gru 2012, 17:28

U mnie też małe mody wpadnie macik ,natomiast na maskę i HT jakiś aero i inne koło ,
ale pokaże coś na wiosnę :lol:
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

26 sty 2013, 0:15

Blade, zolt, + cała pozostała ekipa wrocławska:

Dogadałem się z vroomem i w tą niedzielę o 19, jeszcze przed odwilżą postanowiliśmy trochę poszaleć MX-ami po śniegu. :twisted: Po uzgodnieniu doszliśmy do wniosku, że najlepszym wariantem jest tor PZMOTu na Niskich Łąkach, gdzie wiem od znajomego, że niedawno też tam sobie ćwiczył. Tor jest nieodśnieżony, oświetlony, po godzinach (czyli tak jak się wybieramy) podobno można pojeździć za 10 zł, co majątkiem nie jest (więcej zejdzie na benzynę), a przynajmniej nikomu nie będziemy zawadzać.

Jeśli cokolwiek by jednak nie wypaliło z tego, plan B jest, aby jechać na Bielany pod Obi lub Leroy Merlin, gdzie latarnie nie są gęsto rozmieszczone, a parkingi są odśnieżone z grubsza, warstwa śniegu na nich leży i jest ślisko, co sam sprawdziłem w środę :mrgreen:

Przy okazji możnaby zrobić po prostu zimowego spota, także wpadajcie śmiało, nawet innymi autami jeśli zimujecie swojego MX-a, w FWD z pomocą ręcznego też można poszaleć :kciuk:

Także niedziela 27.01, godzina 19 tutaj: [URL=https://maps.google.com/maps?q=wroc%C5%82aw&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.096704,17.061542&spn=0.002988,0.008256&sll=37.0625,-95.677068&sspn=60.417788,135.263672&hnear=Wroc%C5%82aw,+dolno%C5%9Bl%C4%85skie,+Polska&t=h&z=18]Link[/URL]

Ktoś wpada? :wink:
Obrazek
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

26 sty 2013, 8:18

Nie wiem czy dam rade bo jestem poza Wroclawiem na weekend :(.
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

26 sty 2013, 19:28

Mój Morfi stoi na kobyłkach rozebrany. Wziąłem się konserwację i szlag mnie trafia. Potrzebuję kogoś z migomatem bo mam dziurki w nadkolu. Na moim profilu jest kilka zdjęć tych "dziurek".
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

26 sty 2013, 22:42

To zapraszam do morisa na blachę a potem do mnie na lakier jak masz ochotę.
Migomat szt.1 na stanie.
Szczegóły na priv.
Ładne te "dziurki" :grin:
pzdr
Dany
Posty: 246
Rejestracja: 27 cze 2011, 13:55
Model: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

26 sty 2013, 23:39

zolt, jeśli jesteś w Czewie, to zabieraj miatę spowrotem do Wrocka :)

fifomaniak, Moje auto niestety nie jest jeszcze gotowe :/
Było: NA '90 US Classic Red; NBFL '03 Midnight Blue
Jest: 986 '98 Ocean Blue
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 9:04

A co tam jeszcze musisz zrobic?
ODPOWIEDZ