
[NC] Seria amortyzatory + sprężyny -40mm
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam. Tak wiem, takich tematów jest tysiące. Jedni piszą że auto skacze jak piłka, inny że jeździ się w miarę ok i na ulicę w zupełności wystarcza. Moje amory przejechały raptem 20tyś km toteż szkoda mi ich wymieniać(kasa, wiadomo). Chciałbym zniwelować efekt<dziury> w nadkolach. Czy jest sens takiej operacji? Pacjentem byłby NC-ek 1.8(BTW kto robi seryjne amory do 1.8). Jeździł ktoś z Was na takiej konfiguracji? Do tej pory w innych autach jeździłem na dedykowanych kitach więc opinii nie mam, toteż pytam Was. Proszę o rzeczowe opinie bo od <gdybania> to jest google 

- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
możesz śmiało "spring kit" założyć, nic złego nie nastąpi a oko zostanie ucieszone.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
Mam u siebie założony Eibach prokit z oryginalnych akcesoriów Mazdy.
Możesz sobie zobaczyć jak wygląda auto na w moim profilu przed i po założeniu. Komfort jazdy znacząco ucierpiał, ale kto by się tym przejmował w takim aucie
Poza tym nie wjedziesz na żaden krawężnik i będziesz z daleka omijał dziurawe drogi 
Możesz sobie zobaczyć jak wygląda auto na w moim profilu przed i po założeniu. Komfort jazdy znacząco ucierpiał, ale kto by się tym przejmował w takim aucie


Tak Sparco. Drążyłem temat i te sprężyny to jest coś duuużo powyżej MTS
Coś pokroju Weiteca. Eibach to to nie jest na pewno . Ale tak czy siak jak wykończę te amortyzatory co mam(seria) wpadnie kit kompletny. B12 Kit można mieć już za + - 2500tyś zł. Więc wydatek za same sprężyny circa 700zł+wymiana trochę mija się z celem. Dlatego te Sparco za mną chodzą 


- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Marcin30 pisze:Mam u siebie założony Eibach prokit z oryginalnych akcesoriów Mazdy.
Ale Ty masz zapewne fabryczne amorki Bilsteina, a chłopaki w 1.8 zwykłe - smutne czarne.

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
skuri pisze:Więc wydatek za same sprężyny circa 700zł+wymiana trochę mija się z celem
Za pro kit dałem 570zł tyle, że muszę czekać 4tyg. co dla mnie jest bez znaczenia ponieważ wrzucę je dopiero na wiosnę. Z przyjemnością wymienię je sam po zakupie ścisków do sprężyn za 50zł

Dżunior pisze: chłopaki w 1.8 zwykłe - smutne czarne.
to również mnie dotyczy. A jak zajade smutne czarne wlecą B8 (<2000zł) i będzie odpowiednik zastawu B12

