Montaż turbo
NA '91 1.6
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Jeszcze nie kupiłem, ale zrobię to na 10000%. Zawisłem w próżni z moim autem bo jadę z tematem kompleksowo żeby zrobic ją na stan kolekcjonerski a latem mam masę obowiązków zawodowych - sezonowośc mojej branży. Ale do końca września na bank zakupię kit, lecz nie będę go z bomby montował, najpierw lakier, zawiecha i wnętrze a silnik zostawiam sobie na deser, to wyjątkowa przyjemnośc. Do tego czasu muszę jeszcze się wiele nauczy i dowiedziec, uturbianie to dla mnie całkowicie nowy temat. Największy minus to fakt że zestawy podrożały w stanach o jakieś 100-200 dolków, no ale kursy walut też ieźle szaleją...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 cze 2008, 21:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hej,
od niedawna hulam piękną Mazdą Mx-5 1.6, jestem bardzo zadowolony, ale mogłaby by być szybsza. Czy do mojego silnika 1.6l rok produkcji 2002 można wstawić turbinę? Widziałem na forum profesjonalny zestaw z USA, właściwie jestem zdecydowany do zakupu, czy warto od razu kupić kompletny dolot w USA?
Dzięki za rady, jestem bardzo początkującym użytkownikiem Mx-5
od niedawna hulam piękną Mazdą Mx-5 1.6, jestem bardzo zadowolony, ale mogłaby by być szybsza. Czy do mojego silnika 1.6l rok produkcji 2002 można wstawić turbinę? Widziałem na forum profesjonalny zestaw z USA, właściwie jestem zdecydowany do zakupu, czy warto od razu kupić kompletny dolot w USA?
Dzięki za rady, jestem bardzo początkującym użytkownikiem Mx-5

-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to chyba do tych silników niema turbo kitów w USA bo tam nie mieli wersji 1.6 110km... ale mogę sie mylić.
Ja tez jestem z wawy i mam zamiar założyć turbo do madzi ale nie będę sie bawić w kit..
najdroższa częścią w Polsce będzie kolektor pod turbo.
jak coś to wal na PW chętnie pogadam na ten temat:) albo na jakimś spocie
Ja tez jestem z wawy i mam zamiar założyć turbo do madzi ale nie będę sie bawić w kit..
najdroższa częścią w Polsce będzie kolektor pod turbo.
jak coś to wal na PW chętnie pogadam na ten temat:) albo na jakimś spocie
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Sluba pisze:Z tego co pamiętam to chyba do tych silników niema turbo kitów w USA bo tam nie mieli wersji 1.6 110km... ale mogę sie mylić.
nie mylisz sie - w usa nie ma takich kitow i pewnie nigdy nie bedzie. mozna sie najwyzej ludzic, ze od na lub nb1,8 bedzie pasowal po przerobkach, ktore beda w miare oplacalne

- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Sluba pisze:Z tego co pamiętam to chyba do tych silników niema turbo kitów w USA bo tam nie mieli wersji 1.6 110km... ale mogę sie mylić.
Dokaldnie tak jest jak pisze Sluba. Nie ma kitow. W tym wypadku najlepiej wymienic silnik na 1.8 i wtedy turbic.
Sluba, jakbys chcial wyspawac kolektor polecam Yakuze w Bydgoszczy, mysle ze cenowo bedzie lepiej niz w wawie

-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
thx
co do kolektora to raczej mnie interesuje dobre skopiowanie bo moj kumpel jest w posiadaniu kolektora pod taki sam sinik co ja mam.
odnośnie samej turbiny, ty na jakiej latasz? ja myślałem o t28BB (ballbearingu) na łożyskach powodujących szybsze wkręcanie sie suszarki.... ale kolega mnie przygasił ze jest to za duża turbina do 1.6...
co sadzisz Five o GARRETT T25 Ar.48 z s13?
mam ciśnienie na założenie turbo przed zima... ale boje sie ze mogę sie w ziem zabić ;/

co do kolektora to raczej mnie interesuje dobre skopiowanie bo moj kumpel jest w posiadaniu kolektora pod taki sam sinik co ja mam.
odnośnie samej turbiny, ty na jakiej latasz? ja myślałem o t28BB (ballbearingu) na łożyskach powodujących szybsze wkręcanie sie suszarki.... ale kolega mnie przygasił ze jest to za duża turbina do 1.6...
co sadzisz Five o GARRETT T25 Ar.48 z s13?
mam ciśnienie na założenie turbo przed zima... ale boje sie ze mogę sie w ziem zabić ;/
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
co do kolektora to raczej mnie interesuje dobre skopiowanie bo moj kumpel jest w posiadaniu kolektora pod taki sam sinik co ja mam.
no to najwiekszy problem masz z glowy

Sluba pisze:odnośnie samej turbiny, ty na jakiej latasz? ja myślałem o t28BB (ballbearingu) na łożyskach powodujących szybsze wkręcanie sie suszarki.... ale kolega mnie przygasił ze jest to za duża turbina do 1.6...
Ja mam mitsu TD04H-15G, jak chcesz pociagnac z samego dolu to juz czuc ze jest na wyrost, powyzej 2,5 nie ma problemu. Znajomy wlasnie zalozyl gr28 bb do mx5 1.8 i zanim sie turbina rozkreci konczy sie trzeci bieg


Trubina z 200sx s13 bedzie idealna do 1.6, sporo ludzi w usa poluje na ta turbinke do swoich 1.6, nie tylko miaty ale i hondy, chyba najlepszy wybor do twojego auta z potencjalem na jakies 280 km.
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ja znalazłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/item414309652_200sx_s13_t25_turbo_bdb_jdm_drift_.html
zadzwonię sie dowiedzieć w jakim jest stanie bo może łykne.....
no z kolektorem mi sie udało
to czemu jeszcze na forum niema opisanej tej mazdy z t28?
chyba jednak jeszcze w tym roku to wsadzę... najwyżej w zimę nie pośmigam:( albo przykręcę boost aby nic nie lądowała....
http://moto.allegro.pl/item414309652_200sx_s13_t25_turbo_bdb_jdm_drift_.html
zadzwonię sie dowiedzieć w jakim jest stanie bo może łykne.....
no z kolektorem mi sie udało

to czemu jeszcze na forum niema opisanej tej mazdy z t28?
chyba jednak jeszcze w tym roku to wsadzę... najwyżej w zimę nie pośmigam:( albo przykręcę boost aby nic nie lądowała....
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Sluba pisze:ja znalazłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/it...jdm_drift_.html
Trzeba by sie pobawic wirnikiem i zobaczyc jakie ma luzy, lopatki sa ok, nie widac zeby rzeźbiły obudowe

Sluba pisze:to czemu jeszcze na forum niema opisanej tej mazdy z t28?
Bo jeszcze przechodzi choroby wieku dzieciecego


Sluba pisze:chyba jednak jeszcze w tym roku to wsadzę... najwyżej w zimę nie pośmigam:( albo przykręcę boost aby nic nie lądowała....
zima to dobry czas na dopracowywanie projektu by na wiosne wyjechal 100% sprawny. Sluze pomoca w razie czego

-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ile planuje miec mocy z t28?
w sumie mam niedaleko wiec mógłbym sie przejechać ja obejrzeć....
Five sprawdź PW
w sumie mam niedaleko wiec mógłbym sie przejechać ja obejrzeć....
Five sprawdź PW

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ile planuje miec mocy z t28?
Nie wiem, czy jestem upowazniony do udzielanai takich informacji heheh moze w koncu kiedys cos napisze na forum. W kazdym badz razie duuuuuzo.
Sluba pisze:Five sprawdź PW
odpisane.
ja też bym polecał garrett t25 - HGP zakłada tą turbine zarówno w 1,6 jak i 1,8, ja tez ją oczywiście mam i myśle że przebieg mocy na tej turbinie mówi sam za siebie http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1139&start=0
choć przyznam szczerze że mechanik kusi mnie żeby założyc wiekszą:)))))
choć przyznam szczerze że mechanik kusi mnie żeby założyc wiekszą:)))))
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Yanik ty robisz w 7motorsport? czy juz gdzies indziej?
jak ich oceniasz? polecasz czy raczej nie?
jak ich oceniasz? polecasz czy raczej nie?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
za miesiąc? to co ty tam robisz?
jak macie zamontowane ic u siebie? i jakich jest on rozmiarów?
rozumiem ze za duży ic (z zapasem chłodzenia jak bym chciał mieć mocy więcej) będzie tylko przeszkadzał, czy niema znaczenia rozmiar tak naprawdę (większy od wymaganego)?

jak macie zamontowane ic u siebie? i jakich jest on rozmiarów?
rozumiem ze za duży ic (z zapasem chłodzenia jak bym chciał mieć mocy więcej) będzie tylko przeszkadzał, czy niema znaczenia rozmiar tak naprawdę (większy od wymaganego)?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
ja mam taki. mysle ze z wielkościa nie ma co przesadzac bo przysłonisz cała chłodnice. a trwa tak dlugo bo chlopaki najwidoczniej tez musza miec wakacje.... tak na serio dlugo sie zbierali zeby zaczac - ale ponoc juz odebrali silnik z obrobki i teraz beda skladac do kupy... zanim go dotre to bedzie jesień:)
- Załączniki
-
- P1030263.JPG (26.72 KiB) Przejrzano 1725 razy
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
aha, no ja chciałem zrobić coś takiego ze zderzakiem przednim
i powietrze ukierunkować na chłodnice ic i do stożka
poza tym co myślicie o umieszczeniu ic plasko?

i powietrze ukierunkować na chłodnice ic i do stożka
poza tym co myślicie o umieszczeniu ic plasko?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
rozwiązanie wydaje sie dobre ale mysle ze sporo bedzie przy tym rzeźby i kombinacji żeby sie zmieścił IC. poza tym nie wiem czy nie trzeba obniżyć chłodnicy zeby tak wsadzić IC, nie wiem jak rozwiazać dopływ powietrza do IC (wieksza szpara miedzy maska a zderzakiem?;) same niewiadome....
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
to rozwiązanie jest o tyle ciekawe ze niezasalania sie chodnicy wogole...
co do nawiewu powietrza na ic to tak jak widzisz w zderzaku są takie dyfuzory z blachy i one ukierunkowują powietrze na ic i chodnice, natomiast ma on jeszcze otwór na masce podobny do evo umieszczony nad ic, on powoduje wyssanie powietrza dodatkowe co znacznie poprawia jego przepływ.
co do nawiewu powietrza na ic to tak jak widzisz w zderzaku są takie dyfuzory z blachy i one ukierunkowują powietrze na ic i chodnice, natomiast ma on jeszcze otwór na masce podobny do evo umieszczony nad ic, on powoduje wyssanie powietrza dodatkowe co znacznie poprawia jego przepływ.
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Co sądzicie o tych elementach :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA-Miata-1-6L-B6-TURBO-MANIFOLD-stainless-downpipe_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ133195QQihZ014QQitemZ330259404518QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
oraz :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-94-miata-turbo-manifold-w-2-5-stainless-downpipe_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ025QQitemZ380053076733QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA-Miata-1-6L-B6-TURBO-MANIFOLD-stainless-downpipe_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ133195QQihZ014QQitemZ330259404518QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
oraz :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-94-miata-turbo-manifold-w-2-5-stainless-downpipe_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ025QQitemZ380053076733QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Sluba pisze:w zderzaku są takie dyfuzory
Sluba pisze:ma on jeszcze otwór na masce
no ale chyba nie chcesz tak podziurawić miatki
ja u siebie mam do wycięcia dziury w miejscach na halogeny,żeby był dopływ powietrza do chłodnicy oleju ale i tak boje sie że bedzie to średnio wygladac ale nie mam wyboru....
- Załączniki
-
- Kopia P1030313.JPG (107.49 KiB) Przejrzano 1725 razy
irakleo pisze:Co sądzicie o tych elementach :
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
oraz :
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
może ja odpowiem ogólnie na temat uturbiania i czesci niewiadomego pochodzenia: mysle że jesli jest jakikolwiek sens bawic sie w turbo w miacie to tylko i wyłacznie sprawdzone rozwiązania. Irakleo - niestety nikt Ci tu nie odpowie co to za kolektory i z czym to jeść.. poszukaj na miata.net , popytać innych uzytkowników i jesli robić to najlepiej coś co u kogoś już działa a nie rzeźbić kit z roznych kontynentów. Wydaje mi sie że ekonomicznie i kombinowanymi metodami możnaby zaturbic miatke ale trzeba miec ogromną wiedzę i mnóstwo szcześcia, że nie trafimy na jakis chiński badziew który sie rozsypie... ktoś wieszal kiedyś na forum fotki zepsutych turbo-kitów z ebay - uczmy sie na bledach innych.... niewtajemniczonym znawcom mechaniki turbosamochodowej pozostaje niestety tylko kupić dobry kit i złożyć w dobrej firmie - zapewniam że niby najprostsze rozwiązanie a wcale tak prosto być nie musi bo w Polsce temat uturbiania miatek jest po prostu nieznany....
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
tak, tylko ty nie masz seryjnego zderzaka .... a ja niechce wkładać laminatu bo pęka;/ i sie pajączki robią na lakierze....
można albo ściągać kit dobrej firmy sprawdzony nowy nie z ebay w którym najistotniejszy jest kolektor i turbina albo samemu to kompletować w Polsce .... cenowo pewnie wychodzi tak samo bo tam dochodzi ci transport który nie jest najtańszy a w Polsce robienie kolektora np.
irakleo napisz na pw jaka masz mazde.
można albo ściągać kit dobrej firmy sprawdzony nowy nie z ebay w którym najistotniejszy jest kolektor i turbina albo samemu to kompletować w Polsce .... cenowo pewnie wychodzi tak samo bo tam dochodzi ci transport który nie jest najtańszy a w Polsce robienie kolektora np.
irakleo napisz na pw jaka masz mazde.
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
heh widze ze stado turbomaniakow sie powieksza...
To proponuje zbiorowe zakupy z flyinmiata.com na zime.
Jako,ze juz bylo pisane znalezienie fachowca od miaty w PL graniczy z cudem to jesli matka boska pieniezna pozwoli chce wszystko zamowic z flyinmiata.
Jesli ktos jest chetny to zapraszam. Zawsze bedzie taniej za kontener jak sie nas kilku zbierze. Jesli chodzi o zalatwienie sprawy to tez sluze pomoca,bo moj dobry ziom przeprowadzil sie z USA do PL i handluje felgami z USA,wiec kontenery ida all the time.
Aaaaa swoja droga Five dzieki za kontakt.... poki nie zmienie swiec to dysze tylko +50
Na zime miata do warsztatu,a zeby Was troche podraznic to powiem,ze celuje w 300+

To proponuje zbiorowe zakupy z flyinmiata.com na zime.
Jako,ze juz bylo pisane znalezienie fachowca od miaty w PL graniczy z cudem to jesli matka boska pieniezna pozwoli chce wszystko zamowic z flyinmiata.
Jesli ktos jest chetny to zapraszam. Zawsze bedzie taniej za kontener jak sie nas kilku zbierze. Jesli chodzi o zalatwienie sprawy to tez sluze pomoca,bo moj dobry ziom przeprowadzil sie z USA do PL i handluje felgami z USA,wiec kontenery ida all the time.
Aaaaa swoja droga Five dzieki za kontakt.... poki nie zmienie swiec to dysze tylko +50

Na zime miata do warsztatu,a zeby Was troche podraznic to powiem,ze celuje w 300+

Po co jezdzic skoro mozna latac...
perver pisze:To proponuje zbiorowe zakupy z flyinmiata.com na zime...
Też myślałem o takiej ideii

W każdym razie wartoby było zebrać całą listę rzeczy od wszystkich, wpłacić kwotę na konto (Twoje perver, jeśli się tego podejmiesz) przed zamówieniem i obmyślić jak ominąć cło i wspólnie rozłożyć koszty przesyłki na wszystkich...ja myślę o zakupie Turbo-kit (ten ok +30KM, chociaż nie wiem, czy jest dostępny przez flyin, czy tylko przez turbo-kits.com) i style/roll-bar między innymi...ale pewnie przy takich zakupach możnaby coś jeszcze wziąć...
Sprawa jest do przemyślenia, więc perver jeśli masz tam kontakt i kogoś, kto to przepakuje i do tego zająłbyś się tym, to myśle, że kilka osób z pewnością się zbierze
Powiem tak. Nie znalazlem bardziej polecanej firmy od Miaty,wiec tak czy siak bede robil tam zakupy. Jesli ktos jeszcze jest chetny to mozna pokombinowac,bo w kupie razniej podobno.... powiedziala mucha do muchy
Wstepnie plauje zakupy na jesien,zeby w zimie miec juz wszytsko.

Wstepnie plauje zakupy na jesien,zeby w zimie miec juz wszytsko.
Po co jezdzic skoro mozna latac...
genialny pomysł choć przy zamawianiu calego turbo kitu mysle ze bez cla sie nie obedzie. najwazniejsze to wykombinowac w miare tani transport. jeśli faktycznie sie zbierze grupka i ktos zalatwi tani transport jakims kontenerem to ja sie piszę na zawieszenie z flyinmiata:)
perver pisze:Zawsze bedzie taniej za kontener jak sie nas kilku zbierze.
ale kontener to juz moga oclic

a moze ktos bardziej obeznany w temacie i czesciach powie mi czy duzo bedzie rzezby (z1,8 do 1,6) przy np kicie z flyin miata ale ze sprezarka?
