Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
- pantier
- Donator
- Posty: 251
- Rejestracja: 30 cze 2012, 19:56
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport + Recaro
- Lokalizacja: Warszawa
Witam szukam MX-5 dla siebie i mam pytanie czy ktos ma jakakolwiek wiedze na temat ponizszych samochodow:
http://ww1.otomoto.pl/mazda-mx-5-wersja-sport-C24265160.html
http://ww1.otomoto.pl/mazda-mx-5-sport-C24375494.html
http://www.roadstery.pl/_page/index.php?mod=162&show=5
Z gory dzieki za info
http://ww1.otomoto.pl/mazda-mx-5-wersja-sport-C24265160.html
http://ww1.otomoto.pl/mazda-mx-5-sport-C24375494.html
http://www.roadstery.pl/_page/index.php?mod=162&show=5
Z gory dzieki za info
marcin3jp, wygląda chyba ok, natomiast cena stanowczo zbyt mała za dobrą nbfl z takiego rocznika i z takim przebiegiem
dach już w materiale, to fajne. Warto zapytać jakie zawieszenie w niej siedzi.
Może ktoś by się jeszcze o niej wypowiedział?

Może ktoś by się jeszcze o niej wypowiedział?

- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Witam
Czy zna ktoś poniższe MXy z oględzin osobistych?
Kontaktowałem się już z obydwoma właścicielami. W jednym wypadku dostałem już dodatkowe zdjęcia "mankamentów", w drugim cały czas czekam, ale ciekaw jestem czy ktoś ma już jakieś wrażenia z oględzin osobistych (a wiem że na forum aktualnie jest kilka osób szukających wersji 1.8). Ja mam do nich od 200 do 340 km, więc tez chciałbym zebrać o nich jak najwięcej informacji zanim zrobię sobie wycieczkę
1. Miracle
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-140ps-miracle-6-biegow-C24847251.html
[URL=http://www.fotosik.pl]
[/URL]
2. 10th
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-10th-anniversary-C24866879.html
[URL=http://www.fotosik.pl]
[/URL]
Pozdrawiam
Czy zna ktoś poniższe MXy z oględzin osobistych?
Kontaktowałem się już z obydwoma właścicielami. W jednym wypadku dostałem już dodatkowe zdjęcia "mankamentów", w drugim cały czas czekam, ale ciekaw jestem czy ktoś ma już jakieś wrażenia z oględzin osobistych (a wiem że na forum aktualnie jest kilka osób szukających wersji 1.8). Ja mam do nich od 200 do 340 km, więc tez chciałbym zebrać o nich jak najwięcej informacji zanim zrobię sobie wycieczkę
1. Miracle
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-140ps-miracle-6-biegow-C24847251.html
[URL=http://www.fotosik.pl]

2. 10th
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-10th-anniversary-C24866879.html
[URL=http://www.fotosik.pl]

Pozdrawiam
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
polokokt - Czarna Miracle to prawdziwa rzadkość, wyprodukowano ich jedynie 280, wszystkie czarne są w silniku 1800. Od jakiegoś roku-półtora, na polskich ogłoszeniach przewinęło się zaledwie kilka Miracle, może ze 2-3 1.8 - oczywiście żadna z nich nie była czarna. Daj znać, gdy tylko obejrzysz, napisz o niej kilka słów - za te pieniądze to okazja, w Niemczech musiałbyś jeszcze z tysiąc euro dorzucić...ale to też zależy od samochodu i człowieka. W temacie SuperAnniversaryRacing przeczytałem, że szukasz Miracle, lub Memories - ale oglądałeś tą AE, teraz pytasz o kolejną - szukasz ogólnie jakiejś rzadko spotykanej wersji NB/NBFL, czy zależy Ci konkretnie na jednej z tych "brytyjskich" edycji jak Miracle, Magic, czy Memories?
Ta Miracle z ogłoszenia na zdjęciach wygląda bardzo ładnie - szczeliny wyglądają dobrze, lakier może wydać się nieco podjechany, ale jak na moje - jest po prostu niedomyta dokładnie. Co zwróciło moją uwagę - przednie reflektory, oba są delikatnie przymglone, zmatowione - co raczej świadczy o tym, że oba są na samochodzie od nowości, co wyklucza jakieś przygody z przodu...
obejrzyj, i daj koniecznie znać - takie auto, za takie pieniądze, nawet jeśli coś będzie do zrobienia, klapa, czy próg, czy cokolwiek - to zdecydowanie i tak się opłaca...
Myślę, że zobaczysz Miracle na żywo, i będziesz wiedział jakiego auta na prawdę pragniesz... 

Ta Miracle z ogłoszenia na zdjęciach wygląda bardzo ładnie - szczeliny wyglądają dobrze, lakier może wydać się nieco podjechany, ale jak na moje - jest po prostu niedomyta dokładnie. Co zwróciło moją uwagę - przednie reflektory, oba są delikatnie przymglone, zmatowione - co raczej świadczy o tym, że oba są na samochodzie od nowości, co wyklucza jakieś przygody z przodu...



- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Dzięki za info.
Generalnie podstawowe założenie to wersja 1.8 w dobrym lub bardzo dobrym stanie technicznym. Wersja jest sprawa powiedzmy drugorzędną, choć mam swoje typy
I zanim ich nie obejrzę to nie pójdę na kompromis, ze ok, wezme cos co optycznie mniej mi sie podoba, ale mechanicznie jest super.
Jeśli chodzi o powyższe to w każdej coś tam drobnego jest. Do czarnej nie dostałem jeszcze zdjęć, na które czekam. Ale po rozmowie wiem, iż dach ma jakieś ciut wieksze wady niz chyba standardowo dla tego rocznika (generalnie jest cos do naprawy). No i rdza tez tam jakas jest, ponoc w standardowym rozmiarze. Minusem jest to, ze do tej ceny trzeba doliczyc jeszcze koszty sprowadzenia u nas, bo auto jest owszem wystawione w Polsce ale bedzie sprzedane na niemieckich numerach, wiec caly proces sprowadzenia trzeba przejsc i opłacić. A to już zaczyna wychodzic prawie 25 tys pln, a za takie pieniadze, to juz widze ze w DE mozna zaczac szukac wersji 1.8 po FL z jakis mniej wyszukanych serii.
Od niebieskiej widzialem zdjecia. Na progach jest deczko rdzy od spodniej strony, z boku nie widac. Dach to standard, bez wiekszych chyba urazów. Wnetrze na pewno nie tak dobre jak 10th którą oglądałem u Rafała ale nie wydaje sie zeby to byla tragedia. Nie dziala szyba kierowcy. No a do tego przebieg, 170 tys km, troche sporo zaczyna juz byc.
Wiesz, jakby własciciel z Wrocławia, który niedawno wystawiał swoją Unpluged z 2004 roku, przemyślał jeszcze raz cene, to to tez byla oferta, która przyciagnela moja uwage mimo że była sporo powyzej poczatkowego budżetu
No ale na razie ogłoszenie wygasło i nie wróciło z "nową", promocyjną ceną
Pozdrawiam
Generalnie podstawowe założenie to wersja 1.8 w dobrym lub bardzo dobrym stanie technicznym. Wersja jest sprawa powiedzmy drugorzędną, choć mam swoje typy

Jeśli chodzi o powyższe to w każdej coś tam drobnego jest. Do czarnej nie dostałem jeszcze zdjęć, na które czekam. Ale po rozmowie wiem, iż dach ma jakieś ciut wieksze wady niz chyba standardowo dla tego rocznika (generalnie jest cos do naprawy). No i rdza tez tam jakas jest, ponoc w standardowym rozmiarze. Minusem jest to, ze do tej ceny trzeba doliczyc jeszcze koszty sprowadzenia u nas, bo auto jest owszem wystawione w Polsce ale bedzie sprzedane na niemieckich numerach, wiec caly proces sprowadzenia trzeba przejsc i opłacić. A to już zaczyna wychodzic prawie 25 tys pln, a za takie pieniadze, to juz widze ze w DE mozna zaczac szukac wersji 1.8 po FL z jakis mniej wyszukanych serii.
Od niebieskiej widzialem zdjecia. Na progach jest deczko rdzy od spodniej strony, z boku nie widac. Dach to standard, bez wiekszych chyba urazów. Wnetrze na pewno nie tak dobre jak 10th którą oglądałem u Rafała ale nie wydaje sie zeby to byla tragedia. Nie dziala szyba kierowcy. No a do tego przebieg, 170 tys km, troche sporo zaczyna juz byc.
Wiesz, jakby własciciel z Wrocławia, który niedawno wystawiał swoją Unpluged z 2004 roku, przemyślał jeszcze raz cene, to to tez byla oferta, która przyciagnela moja uwage mimo że była sporo powyzej poczatkowego budżetu


Pozdrawiam
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Jedno jest pewne. Właściciel nie jest mistrzem świata w obsłudze Photoshopa!




- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Witajcie,
Byłem wczoraj na oględzinach jednego MXa. Jedno co mnie zaciekawiło, to to, że auto ma różne wykwity rdzy (2004 rocznik) w różnych dziwnych miejscach, które raczej nie są "standardowe" dla MXa (wedlug mojej wiedzy zebranej przez ostatnie dwa miesiące). A jednocześnie "w standardwych" miejscach, jest praktycznie czysto... Zastanawiam się, czy może sie tak zdarzyc w normalnie uzywanym MXie, czy jednak te wykwity o czyms swiadcza?
Tylna klapa od wewnetrznej strony:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d2d6c605cc47bd45]
[/URL]
Przednia maska, szczegolnie ciekawi mnie cz to normalne przy tych nitach:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3a73238e92bfabd8]
[/URL]
I teraz kilka fotek przedniego pasa, ktory tez ma na roznych kantach wykwity i przy otworach na sruby...
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=424a8c1d8f5faa86]
[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=50a43b9927ef7358]
[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b9b70866072fe132]
[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2c5757c68dae026c]
[/URL]
I na koniec jeszcze wykwit na ramce szyby, ale to wydaje mi sie w miare normanie. Mogl kilka lat temu strzelic jakis kamyczek, odbil lakier a pod nim zaczelo sie cos dziac:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=88ea8cfd92535b91]
[/URL]
Jak myslicie, powazna sprawa z ta rdzą pod maska, czy to normalne w miare i nie zawracac sobie tym glowy?
Byłem wczoraj na oględzinach jednego MXa. Jedno co mnie zaciekawiło, to to, że auto ma różne wykwity rdzy (2004 rocznik) w różnych dziwnych miejscach, które raczej nie są "standardowe" dla MXa (wedlug mojej wiedzy zebranej przez ostatnie dwa miesiące). A jednocześnie "w standardwych" miejscach, jest praktycznie czysto... Zastanawiam się, czy może sie tak zdarzyc w normalnie uzywanym MXie, czy jednak te wykwity o czyms swiadcza?
Tylna klapa od wewnetrznej strony:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d2d6c605cc47bd45]

Przednia maska, szczegolnie ciekawi mnie cz to normalne przy tych nitach:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3a73238e92bfabd8]

I teraz kilka fotek przedniego pasa, ktory tez ma na roznych kantach wykwity i przy otworach na sruby...
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=424a8c1d8f5faa86]

[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=50a43b9927ef7358]

[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b9b70866072fe132]

[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2c5757c68dae026c]

I na koniec jeszcze wykwit na ramce szyby, ale to wydaje mi sie w miare normanie. Mogl kilka lat temu strzelic jakis kamyczek, odbil lakier a pod nim zaczelo sie cos dziac:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=88ea8cfd92535b91]

Jak myslicie, powazna sprawa z ta rdzą pod maska, czy to normalne w miare i nie zawracac sobie tym glowy?
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Na pewno nie ma tutaj nic niepokojącego jeśli chodzi o korozję - to na ramce szyby to też normalny odprysk od kamyczka z drogi. 

Ostrzegam przed MX 5, srebrny 1,6 z 99r z Kielc za 9900zł. Gościu (handlarz) przez tel oczywiście wszystko jest ok, później ściemniał, że nie do końca wie co z autem bo już długo nie jeździł (twierdził że to jego prywatne) itp.
http://moto.allegro.pl/mazda-mx-5-1-6-1999r-1-6-i2464343633.html
Przyjechałem - na zdjęciach dach zamiast 2 dziurek cały wyglądał jak stara szmata (ale o tym była mowa w ogłoszeniu - myślałem że to właśnie powód niskiej ceny), blacharka z zewnątrz jeszcze w miarę ok, ale od środka było widać druciarnie, ale przede wszystkim: padnięty silnik!!! pali na 3 cyl, przerywa (ale to mogłaby być cewka) i tłucze się w nim co może...
Musiałem jechać ponad 500km po druga, ale jest tańsza, ma nowy dach i wszystko jest ok
do poprawy tylko blacha, no ale cóż...
http://moto.allegro.pl/mazda-mx-5-1-6-1999r-1-6-i2464343633.html
Przyjechałem - na zdjęciach dach zamiast 2 dziurek cały wyglądał jak stara szmata (ale o tym była mowa w ogłoszeniu - myślałem że to właśnie powód niskiej ceny), blacharka z zewnątrz jeszcze w miarę ok, ale od środka było widać druciarnie, ale przede wszystkim: padnięty silnik!!! pali na 3 cyl, przerywa (ale to mogłaby być cewka) i tłucze się w nim co może...
Musiałem jechać ponad 500km po druga, ale jest tańsza, ma nowy dach i wszystko jest ok

- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
matko bosko kochano
NB stają się tańsze od NA... z czego Ci handlarze je składają
koko666, jak się szuka NB za 10 tysięcy i jeszcze kupuje taniej (
) to ja bym igiełki się nie spodziewał...


koko666, jak się szuka NB za 10 tysięcy i jeszcze kupuje taniej (


miatasm.com
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Witam
To ja opisze auto, o które pytałem powyżej w kontekście ewentualnych rdzawych wykwitów, bo widzę że aukcja jeszcze jest, więc Klienci w niedziele pewnie też nie kupili. Chodzi o MX-5 1.8 NBFL z Gdańska (rocznik 2004, przebieg 45 tys km) sprowadzone do Polski w 2008 roku z Francji przez osobę trzecią i zaraz odkupione przez obecnego właściciela. Oglądałem ją w sobotę:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c3292d2bcff1ed8c]
[/URL]
Wady:
- rdzawe wykwity widać już na zdjęciach zamieszczonych w moim wczesniejszym wpisie, ale jak juz wiem, to powiedzmy standard.
- auto było naprawiane z prawej strony. Przedni prawy błotnik na mierniku, to wartości w okolicach 300 mikronów, więc tak jakby tryśnięte lakierem. Z dodatkowych minusów tutaj, lakiernik troche popsuł baranka na dole błotnika i ma on swoistego rodzaju zacieki (widoczne bez większego przyglądana się). Drzwi prawe wyglądają nieruszone (progi i drzwi wykazuja oryginalne grubosci lakieru). Za to tylny prawy błotnik to już szpachla i wartości od 700 do 900 mikronów. Więc cienko nie jest. Dodatkowo lewy, przedni błotnik, przy narożniku przy przedniej szybie, ma delikatne rysy (ledwo widoczne), bo maska od uderzenia chyba lekko na niego wskoczyła. Zarysowania są na tyle mało widoczne, iż nawet nie są naprawione. Ogólnie szpary itp wyglądają prosto, ładnie poskładane. Tylny prawy błotnik i lakier na nim też sprawiał wrażenie ładnie zrobionego, nic nei widać. Ale też muszę zaznaczyć, iż oglądałem auto mokre po desczu a krople na lakierze niestety często nie pozwalają dostrzec mankamentów lakieru.
Niestety mój miernik nie łapie na aluminium, więc maski nie miałem możliwości pomierzyć. Na oko wyglądała na oryginalny lakier.
- kolejny minus, to właściciel posiada tylko jeden kluczyk do auta
- dwie felgi przytarte po rancie na 1/3 obwodu (wynik uszkodzenia samochodu z prawej strony)
Plusy:
- Ogólny stan auta wskazuje, iż o auto dbano przez ostatni czas. Tarcze hamulcowe i ogólnie spory serwis był robiony 2 lata temu, a widać, że niektóre części są jak nowe. Znaczy że właściciel mało jeżdził.
- wnętrze jest bardzo zadbane, zero przetarć, pęknięć, jakiś dziur, fotele niewysiedziane.... ogólnie te 45 tys km jest bardzo realne.
- dodatkowo, czego nie ma zaznaczonego w aukcji, do auta jest hardtop. Miałem propozycje ze HT zostaje u obecnego właściciela i wtedy cena auta - 1 tys PLN.
- w standardowych miejscach brak jakiejś większej rdzy. Na progach może drobne kwiatki, ale na prawdę minimalne. Na tylnej klapie przy rejestracji totalny brak.
- na dachu nie zauważyłem żadnych mankamentów
- auto posiada osłonę od wiatru w wersji z głośnikami.
- właściciel zainwestował sporo w audio. Jest dobry odtwarzacz + wygłuszone drzwi i jakiś fajny zestaw głośników w nich zamontowany (gra na prawdę fajnie).
Jeśli chodzi o jazdę (+/- 3 km po średnio równej drodze) nie zauważyłem jakiś mankamentów.
Ogólnie auto zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. No ale liczyłem na to że jest bez szpachli za tą cenę.
To ja opisze auto, o które pytałem powyżej w kontekście ewentualnych rdzawych wykwitów, bo widzę że aukcja jeszcze jest, więc Klienci w niedziele pewnie też nie kupili. Chodzi o MX-5 1.8 NBFL z Gdańska (rocznik 2004, przebieg 45 tys km) sprowadzone do Polski w 2008 roku z Francji przez osobę trzecią i zaraz odkupione przez obecnego właściciela. Oglądałem ją w sobotę:
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c3292d2bcff1ed8c]

Wady:
- rdzawe wykwity widać już na zdjęciach zamieszczonych w moim wczesniejszym wpisie, ale jak juz wiem, to powiedzmy standard.
- auto było naprawiane z prawej strony. Przedni prawy błotnik na mierniku, to wartości w okolicach 300 mikronów, więc tak jakby tryśnięte lakierem. Z dodatkowych minusów tutaj, lakiernik troche popsuł baranka na dole błotnika i ma on swoistego rodzaju zacieki (widoczne bez większego przyglądana się). Drzwi prawe wyglądają nieruszone (progi i drzwi wykazuja oryginalne grubosci lakieru). Za to tylny prawy błotnik to już szpachla i wartości od 700 do 900 mikronów. Więc cienko nie jest. Dodatkowo lewy, przedni błotnik, przy narożniku przy przedniej szybie, ma delikatne rysy (ledwo widoczne), bo maska od uderzenia chyba lekko na niego wskoczyła. Zarysowania są na tyle mało widoczne, iż nawet nie są naprawione. Ogólnie szpary itp wyglądają prosto, ładnie poskładane. Tylny prawy błotnik i lakier na nim też sprawiał wrażenie ładnie zrobionego, nic nei widać. Ale też muszę zaznaczyć, iż oglądałem auto mokre po desczu a krople na lakierze niestety często nie pozwalają dostrzec mankamentów lakieru.
Niestety mój miernik nie łapie na aluminium, więc maski nie miałem możliwości pomierzyć. Na oko wyglądała na oryginalny lakier.
- kolejny minus, to właściciel posiada tylko jeden kluczyk do auta
- dwie felgi przytarte po rancie na 1/3 obwodu (wynik uszkodzenia samochodu z prawej strony)
Plusy:
- Ogólny stan auta wskazuje, iż o auto dbano przez ostatni czas. Tarcze hamulcowe i ogólnie spory serwis był robiony 2 lata temu, a widać, że niektóre części są jak nowe. Znaczy że właściciel mało jeżdził.
- wnętrze jest bardzo zadbane, zero przetarć, pęknięć, jakiś dziur, fotele niewysiedziane.... ogólnie te 45 tys km jest bardzo realne.
- dodatkowo, czego nie ma zaznaczonego w aukcji, do auta jest hardtop. Miałem propozycje ze HT zostaje u obecnego właściciela i wtedy cena auta - 1 tys PLN.
- w standardowych miejscach brak jakiejś większej rdzy. Na progach może drobne kwiatki, ale na prawdę minimalne. Na tylnej klapie przy rejestracji totalny brak.
- na dachu nie zauważyłem żadnych mankamentów
- auto posiada osłonę od wiatru w wersji z głośnikami.
- właściciel zainwestował sporo w audio. Jest dobry odtwarzacz + wygłuszone drzwi i jakiś fajny zestaw głośników w nich zamontowany (gra na prawdę fajnie).
Jeśli chodzi o jazdę (+/- 3 km po średnio równej drodze) nie zauważyłem jakiś mankamentów.
Ogólnie auto zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. No ale liczyłem na to że jest bez szpachli za tą cenę.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, 11:13 przez polokokt, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Hej, na screenie słabo widać, ale to wersja unplugged/euphonic - czyli w standardzie głośniki w wiatrołapie (słabe) oraz przyzwoite sony w drzwiach + tweetery przy słupkach. Fabrycznie montowane radio od Sony (1DIN).
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry


- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
dokładnie to wersja Unpluged. Ale właściciel troche powymieniał. Radio to taki w pełni dotykowy panel z małym wyświetlaczem filmów i wyrzuconym USB do schowka (szybko szukając na google, wyglądał całkiem jak ten model: JVC EI Kameleon KD-AVX44). Drzwi wraz z głośnikami z tego co mówił też robił w jakiejś firmie typu Car-Audio w swojej okolicy.
Aha, właściciel mówił, że jak ją kupił to był na zlocie w Warszawie (pewnie w 2008 lub 2009). Więc bywalcy z tamtego czasu, mogą kojarzyć to auto. Co moze być charakterystyczne, auto w tłumiku ma założony jakiś "gwizdek", który powyżej 4-4,5 tys obrotów wydaje dźwięk przypominający trochę wkręcanie się turbo.
Aha, właściciel mówił, że jak ją kupił to był na zlocie w Warszawie (pewnie w 2008 lub 2009). Więc bywalcy z tamtego czasu, mogą kojarzyć to auto. Co moze być charakterystyczne, auto w tłumiku ma założony jakiś "gwizdek", który powyżej 4-4,5 tys obrotów wydaje dźwięk przypominający trochę wkręcanie się turbo.
BigicZ87 pisze:http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C24255034.html
Michal_R pisze:jestem z Białegostoku mogę czerwoną obejrzeć, sam chciałem ją kupić żonie, zanim trafiła do komisu stała za 7800 ale przed sezonem. jak coś to PW lub mail i podskoczę ze chęcią lookne bo od dawna mi się ona podoba i chętnie pomogę jej w znalezieniu ciepłego kąta.
Czy ktoś z Was oglądał w końcu tą czerwoną NA z Białegostoku? Jest teraz wystawiona za 6500 pln a to teoretycznie niezła cena jest.
Czy może ktoś coś o niej napisać?
polokokt pisze:To ja opisze auto, o które pytałem powyżej w kontekście ewentualnych rdzawych wykwitów, bo widzę że aukcja jeszcze jest, więc Klienci w niedziele pewnie też nie kupili. Chodzi o MX-5 1.8 NBFL z Gdańska (rocznik 2004, przebieg 45 tys km) sprowadzone do Polski w 2008 roku z Francji przez osobę trzecią i zaraz odkupione przez obecnego właściciela. Oglądałem ją w sobotę:
Polokokt tak czytam to co piszesz i zastanawia mnie ile według Ciebie ma kosztować NB z 2004 roku z przebiegiem 44 tys. km?



- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
koko666 pisze:Ostrzegam przed MX 5, srebrny 1,6 z 99r z Kielc za 9900zł
w poprzednim jego ogłoszeniu widniało info, że silnik jest uszkodzony
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
KyRy pisze:w poprzednim jego ogłoszeniu widniało info, że silnik jest uszkodzony
zartownis, a w tym ze juz tylko dach
najlepsze ze dzwonie a gosc mowi ze wszystko ok, malinka tylko ten dach, 2 razy dzwonilem i sie dopytywalem, mowil ze to jego prywatny a pozniej zaczal krecic...
przyjechalem i pytam czemu silnik cieply, a oni ze do sklepu musieli skoczyc i akurat mazde z placu wybrali... gosc sie nawet nie pokazal, a pracownicy cieli glupa... stracilem 10 minut, po swoja i tak pojechalem dalej wiec po drodze bylo
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
A ktoś może coś powiedzieć o tej:
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-bezowa-skora-drewno-okazja-C24965984.html

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-bezowa-skora-drewno-okazja-C24965984.html

Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Ładny MAGIC 1.6 (wyprodukowano ich jedynie 1500) kosztuje w Niemczech minimum 3500-4000 Euro - tutaj mamy do czynienia ze sprowadzonym na handel (tak więc sprzedający pewnie ma na nim jakąś przebitkę, i to raczej nie jest 100 złotych) - za tak beznadziejnie niską cenę...
Już sam fakt takiej ceny, jest mocno zastanawiający - nawet jeśli byłoby to zwykłe, nielimitowane 1600.
Być może warto zobaczyć, chociaż po przejrzeniu niemieckich ofert...naprawdę ciężko wierzyć w tą Miatkę.
Już sam fakt takiej ceny, jest mocno zastanawiający - nawet jeśli byłoby to zwykłe, nielimitowane 1600.
Być może warto zobaczyć, chociaż po przejrzeniu niemieckich ofert...naprawdę ciężko wierzyć w tą Miatkę.

-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
No blachy tymczasowe wydane pod koniec maja '12, ale wiadomo jak to z blachami, handlarze zakładają na samochody cokolwiek...
No właśnie też coś kojarzę, jakoś kilka tygodni temu - widziałem to ogłoszenie, i na kolejnej stronie to samo, z ceną 13, czy 14 tysięcy.

No właśnie też coś kojarzę, jakoś kilka tygodni temu - widziałem to ogłoszenie, i na kolejnej stronie to samo, z ceną 13, czy 14 tysięcy.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 10 mar 2012, 19:29
- Model: NA
- Wersja: 1.6 USA Automat
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ostry pisze:Hej! Co myślicie o tej?
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-polecam-C24697913.html
Wiem, że to pewnie handlarska ale moje niewprawne oko niczego nie znalazło. Czy możecie rzucić swoim. Mam tam dość blisko i jestem zainteresowany.
Łukasz Kaszuba pisze:No blachy tymczasowe wydane pod koniec maja '12, ale wiadomo jak to z blachami, handlarze zakładają na samochody cokolwiek...![]()
No właśnie też coś kojarzę, jakoś kilka tygodni temu - widziałem to ogłoszenie, i na kolejnej stronie to samo, z ceną 13, czy 14 tysięcy.
zgadza się ... poszukajcie kilkanaście stron wcześniej ... ktoś napisał że dzwonił i nagle było już nieaktualne ... Kolega ma rację ... stał za jakieś 14.000 i ktoś mówił że dobra cena choć nikt nie był go oglądać ...
[ Dodano: 13-07-2012, 09:34 ]
tu ją znalazłem ... chyba 12800
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1088&postdays=0&postorder=asc&start=3720
na nast. stronie Konrad pisze że poszła .... pozdrawiam