Cena - 250pln za samochód. Ja się wybieram, jest jeszcze jedna MX-5 na liście:-)
http://www.racingforum.pl/1-MAJA-WTOREK-TRENUJEMY-W-UAeU-t98104.html
Michał
Trening na Ułężu - 1 Maja 2012
Moderator: Moderatorzy
To jest bez żadnych instruktorów, prawda? Po prostu jeździmy sobie po torze?
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
Pojechałbym, ale nie byłem jeszcze nową Madzią na torze i w ogóle jakoś zardzewiałem jako kierowca, boję się totalnej kompromitacji, zwłaszcza w zestawieniu z tymi subarynkami itp....
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
Z Miśkami i Subarynami nie będziemy rywalizować - na ~3min okrążeniu odejdą nas o 20s... Zresztą, podejrzewam że nie będzie pomiaru czasu skoro to trening. Taka pojeżdzawka właśnie jest najlepsza jako "odrdzewiacz"
- ja dopiero wyciągnąłem Miatę z zimowego legowiska...

Impreza udana - upał straszny, ale poza tym bez zastrzeżeń
Miałem okazję przejecheć się na prawym Elise (190KM, cywilna Yokohama o szerokości 175 z przodu) i choć wydaje się że nie skręca tak dobrze jak Miata, to jednak odpycha się zupełnie inaczej. O różnicy najlepiej świadczą czasy - Lotus 3:19, ja 3:42
Dla lepszego uzmysłowienia jak szybkie jest to auto - EVO IX Artura ("Wróblowicze" powinni go kojarzyć) również 3:19 na cywilnej opinie. 3:10 na slicku rajdowym...


Pozdrowienia dla kolegi z Mx5 z którym sobie pogwarzyliśmy stojąc w kolejce do startu
)
Faktycznie upał był srogi, ale było warto, bo trasa bardzo fajna.
Artur faktycznie w tym roku szaleje, pomaga mu w tym nowy zawias Ohlinsa
Mi udało się wykręcić 3,23.
Pozdrawiami do zobaczenia
Luca

Faktycznie upał był srogi, ale było warto, bo trasa bardzo fajna.
Artur faktycznie w tym roku szaleje, pomaga mu w tym nowy zawias Ohlinsa

Mi udało się wykręcić 3,23.
Pozdrawiami do zobaczenia
Luca
Szybka, szybka. Ostatnio w teście porównawczym EVO Magazine objchała BRZ o 5 sekund na 1,5min okrążeniu. Żeby jeszcze nie była francuska i miała tylny napęd
P.S. Chyba jednak trzeba założyć ten stabilizator który leży w piwnicy

P.S. Chyba jednak trzeba założyć ten stabilizator który leży w piwnicy

- Załączniki
-
- ulez_010512_9.jpg (93.19 KiB) Przejrzano 992 razy
Hehe, jakby nie była francuska, i miała tylny napęd, nie byłaby szybka
Montuj staba, 7 Czerwca kolejny organizowany przez Kaję trening.
Imho było zbyt gorąco, gumofilc nie trzymał, trudno było trafić z hamowaniem.
Do zobaczycha mam nadzieję!
Pzdr
Luca

Montuj staba, 7 Czerwca kolejny organizowany przez Kaję trening.
Imho było zbyt gorąco, gumofilc nie trzymał, trudno było trafić z hamowaniem.
Do zobaczycha mam nadzieję!
Pzdr
Luca
7 czerwca? Kusząca propozycja
Co do opon rzeczywiście nawet normalnie odporne Federale płynęły... A ze stabilizatorem jeszcze się zastanowię - te ostatnie sekundy na okrążeniu niewiele już zmnienią w erze "wyścigu zbrojeń" (turbo, kompresory) - brak mocy i tak przesuwa mnie do tyłu
Michał

Co do opon rzeczywiście nawet normalnie odporne Federale płynęły... A ze stabilizatorem jeszcze się zastanowię - te ostatnie sekundy na okrążeniu niewiele już zmnienią w erze "wyścigu zbrojeń" (turbo, kompresory) - brak mocy i tak przesuwa mnie do tyłu

Michał