LSD na Time attack 300hp +

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

robacek
Posty: 171
Rejestracja: 23 maja 2010, 21:33
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

06 kwie 2012, 20:00

Jako że w temacie o szperach który znalazlem nic ciekawego nie bylo poza tym ze torsen wytrzymuje max 250hp wiecie moze jaka szpera bedzie najlepsza do mx'a NA do jazdy po torze? bo do driftu wlecialaby eszpera i tyle.
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3655
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

06 kwie 2012, 21:53

proponuję kurs poszukiwań hamburgery i ich wyścigowe miaty, pewnie oklepane i ograne w każdym calu rozwiązania. Swoją drogą... skoro celujesz w miatę która ma mieć 300ps, czyli inny niż seryjny silnik, czyli pewnie i skrzynie inną, to chyba najlepiej i zmienić po prostu dyferencjał na inny a nie zastanawiać się jaki wkład wielkości orzeszka wytrzyma takie źródła momentu obrotowego, bo niestety dyfr w mx5 i jego wkład to maluszki.. duże moce na te graty to niestety armaty na tekturowe pudełka, raczej nie tędy droga.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
robacek
Posty: 171
Rejestracja: 23 maja 2010, 21:33
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

06 kwie 2012, 22:07

ok. w takim razie przymierze most z s13. podobno cały tył mozna zaadoptowac z s13 bo jest tylko 10cm szerszy. nie mialbym już srania z półosiami itp przy podnoszeniu mocy.

thx & pzdr
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

07 kwie 2012, 0:07

Jak byś chciał puścić trochę kasy to zawsze możesz sprawdzić OS Gikena i Carboneticsa płytkowe. Oba powinny wytrzymywać takie moce. Do pro zastosowań są używane.

Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

07 kwie 2012, 18:29

a co z dyfrem od rx7?

zaspawanego mostu z seryjnej mazdy bym nie wsadzał bo półośki zniszczysz natychmiast:)

p.s. robacek można już w wawie obejrzeć gdzieś twoja NA?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3655
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

07 kwie 2012, 21:32

swoją drogą..
LSD na Time attack


a przecież Twoje auto ma być driftowozem o czym nawet gdzieś tu na forum piszesz.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
robacek
Posty: 171
Rejestracja: 23 maja 2010, 21:33
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

09 kwie 2012, 19:44

sluba poki co kompletuje czesci. po fure bede jechal w tym lub nastepnym tygodniu.
grzes auto glownie bedzie do time attacku czyli poznan i wst itp.
Ale oczywiscie bede mial przygotowane dwa setupy czyli eszpera do driftu + inne ustawienie zawieszenia do tego.

szukam rozwiazania ktore wytrzyma oba warianty i bede mogl wymienic tylko dyfer pomiedzy imprezami. sluba jak rozpocze prace to trzeba bedzie jakies piwo zaliczyc bo do Ciebie tez bede mial temat :]
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3655
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

09 kwie 2012, 21:01

no jestem ciekaw co z tego powstanie. Masz jaki deadline?
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
robacek
Posty: 171
Rejestracja: 23 maja 2010, 21:33
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

09 kwie 2012, 21:41

pojemność konta jest deadlinem :P wstepnie liczymy na lipiec/sierpien max. ale czas pokaze. same laminaty beda sie robić miesiac wiec mazda bedzie wylaczona przez ten czas. za to bedzimy probowac w tym okresie skompletowac wszystkie graty na jakie kasa pozwoli. a na poczatek napewno chcialbym zrobic napęd (wybor polosi, szpery itd czyli caly tyl), silnik (juz jest tylko w czesciach :roll: ) no i całe zawieszenie (gwint + konkretny skręt) + kubły i pasy.

Co do reszty to koła są wybrane. prawdopodobnie bedą to 15" na semislickach. pełna klatka dopiero na zime bedzie wlatywala na teraz bede chcial rollbar jakis dobry wrzucic. całą reszte bedzie weryfikować $. jak tylko projekt ruszy pełną parą będzie odpowiedni dział i dużo zdjęć :wink:

stad moje pytania w tym momencie bo musimy zaczac kompletowac graty. zakup samej mazdy ze tak powiem jest tematem drugorzędnym :) nie chcialbym ukręcać napędu co trening itp a no i przyjemnie by było znów się z wami pospotować na streecie i eventach :)
ODPOWIEDZ