Witam wszystkich miatowiczów - tym razem juz jako szcześliwy posiadacz pieknej czerwonej MA (to ta Marcina, o którą wczesniej pytałem na forum)
Mam pytanie o wspomaganie bo niestety moja nie ma a ciezko mi sie kontruje bez wspomagania - mam na oku kompletne wspomaganie do mazdy 323 - moze bedzie pasować - czy ktos ma na tym polu doświadczenia?
szukam tez czegoś do spolerowania szybki plastikowej w soft topie - ponoc takie środki są. Jakbyście przy okazji polecili coś do impregnacji i konserwacji to też super.
Zastanawiam się też nad czymś co sprawiłoby, że woda na plastikowej szybce zamiast skraplac sie spływałaby - może macie jakiś patent na to bo jak kropelki wody na niej leżą to jest komplenie nieprzejrzysta, szczególnie po zmroku
dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam w oczekiwaniu na słońce
Janusz
PS czy mamy jakies gadżety klubowe?:)
Witam:)
Moderator: Moderatorzy
mamy gadżety po nowym roku moge wysłać naklejki z logo klubu oraz logo samej miaty i samą M
jeśli tak prosze aderes na maila p.tabor@wp.pl bo na priv coś średnio to działa...
co do szyby raczej o uzyskaniu przejżystości przez spolerowanie nie ma co liczyć... przynajmniej ja o takim wynalazku nie słyszałem, sam chętnie bym coś takiego użył. Moja szyba jest zniszczona i już przyzwyczaiłem się do niekorzystania z tylnej szyby
na wiosne wymieniam na szklaną od nb, bo koszt nowej plastikowej... 150zł materiał + wszycie, albo ktoś próbuje sam albo oddaje do profesjonalisty i płaci 150zł, więc za tą cene można mieć szklaną od NB, istnieje jedyny mankament że przed złożeniem trzeba ją wypiąć...
pozdr

co do szyby raczej o uzyskaniu przejżystości przez spolerowanie nie ma co liczyć... przynajmniej ja o takim wynalazku nie słyszałem, sam chętnie bym coś takiego użył. Moja szyba jest zniszczona i już przyzwyczaiłem się do niekorzystania z tylnej szyby

pozdr
[url]www.driftking.pl[/url]
Cześć Janusz,
http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?cPath=24_37&products_id=69
To jest środek, o którym Ci wspominałem. Znajomy miał to w garażu, spróbowałem na szybie plandeki w terenówce i efekt był zadowalający.
Na forum jest użytkownik Meguiar's - może coś podpowie.
Wspomaganie - też miałem na początku opory ale się przyzwyczaiłem. Jeżeli jednak zdecydujesz się na założenie to myślę, że lepiej poszukać części z mx5.
Pozdrawiam,
Marcin
http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?cPath=24_37&products_id=69
To jest środek, o którym Ci wspominałem. Znajomy miał to w garażu, spróbowałem na szybie plandeki w terenówce i efekt był zadowalający.
Na forum jest użytkownik Meguiar's - może coś podpowie.
Wspomaganie - też miałem na początku opory ale się przyzwyczaiłem. Jeżeli jednak zdecydujesz się na założenie to myślę, że lepiej poszukać części z mx5.
Pozdrawiam,
Marcin
dzieki
chyba jednak przekonam sie do braku wspomagania - troche km i jest coraz lepiej
driftking - a skąd bierzesz tą szklaną? czy jak bedziesz kładł dach to czy zmieści sie szklana z postawionym windshotem? tez bym sobie coś takiego zrobił tym bardziej że koszt niewygórowany.
słyszę też troche stuków na dziurawych drogach z przodu przy wolnej jezdzie - może to jakieś gumy od zawieszenia - ktoś miał podobne przygody? zamierzam też udać sie do mechanika na ursynowie (o ile pablo mi da do nieogo namiary) na przegląd - powiedzcie gdzie najlepiej po cześci do miatki? potrzebować pewnie bede jakichś gumowych elementów zawieszenia i jakiś uszczelniacz tylny wałka rozrzadu bo ponoć trzeba wymienić bo coś sie poci - mam jakiś namiar róg płowieckiej i marsa tylko nie wiem co tam mają?
zastanawiam sie też nad ASO - czy ktoś ma wogóle doświadczenia z serwisowaniem miatek w ASO mazdy? chciałbym miec pewnośc ze jest w niej wszystko ok i póki jakieś grosze w kieszeni zostały to chciałbym w niej wszystko zrobić na tip top. jakies sugestie?
pozdr.
yanik
chyba jednak przekonam sie do braku wspomagania - troche km i jest coraz lepiej
driftking - a skąd bierzesz tą szklaną? czy jak bedziesz kładł dach to czy zmieści sie szklana z postawionym windshotem? tez bym sobie coś takiego zrobił tym bardziej że koszt niewygórowany.
słyszę też troche stuków na dziurawych drogach z przodu przy wolnej jezdzie - może to jakieś gumy od zawieszenia - ktoś miał podobne przygody? zamierzam też udać sie do mechanika na ursynowie (o ile pablo mi da do nieogo namiary) na przegląd - powiedzcie gdzie najlepiej po cześci do miatki? potrzebować pewnie bede jakichś gumowych elementów zawieszenia i jakiś uszczelniacz tylny wałka rozrzadu bo ponoć trzeba wymienić bo coś sie poci - mam jakiś namiar róg płowieckiej i marsa tylko nie wiem co tam mają?
zastanawiam sie też nad ASO - czy ktoś ma wogóle doświadczenia z serwisowaniem miatek w ASO mazdy? chciałbym miec pewnośc ze jest w niej wszystko ok i póki jakieś grosze w kieszeni zostały to chciałbym w niej wszystko zrobić na tip top. jakies sugestie?
pozdr.
yanik
co do tynej szyby to mam kontakt do gościa który jet stanie załatwić raczej każdą część do miaty.
Uszczelniacz wałka rozrządu dostaniesz w każdym sklepie z częściami do aut japońskich, jeśli powiesz im, że potrzebujesz tego do miaty, prawdopodobnie albo zapłacisz więcej albo nie bedzie tego wcale, natomiast jeśli powiesz, że potrzebujesz częsci do mazdy 323 silnik B6 1,6 16V wszystko bedzie od ręki - ja znam 2 sklepy we wro w którym wyżej opisany schemat działa
jesli chodzi o stukanie to ciężko jest powiedzieć co może byc przyczyną, ale wprawne ucho rozpozna problem natychmiast, z elementmi gumowy naszczęscie nie miałem jeszcze do czynienia wiec nie moge pomóc jak je zdobyć
pozdrawiam
Uszczelniacz wałka rozrządu dostaniesz w każdym sklepie z częściami do aut japońskich, jeśli powiesz im, że potrzebujesz tego do miaty, prawdopodobnie albo zapłacisz więcej albo nie bedzie tego wcale, natomiast jeśli powiesz, że potrzebujesz częsci do mazdy 323 silnik B6 1,6 16V wszystko bedzie od ręki - ja znam 2 sklepy we wro w którym wyżej opisany schemat działa

jesli chodzi o stukanie to ciężko jest powiedzieć co może byc przyczyną, ale wprawne ucho rozpozna problem natychmiast, z elementmi gumowy naszczęscie nie miałem jeszcze do czynienia wiec nie moge pomóc jak je zdobyć

pozdrawiam
[url]www.driftking.pl[/url]
to super. kontakty napewno sie przydadzą. Póki co umówiłem sie do autojaksy na gruntowne przejrzenie autka. DriftKing- czytalem gdzies twój post ze wymieniasz tylne łożysko - skad je wziales? czeka mnie wymiana a podejrzewam ze to nie jest łatwo dostępna część, a moze jednak się mylę?
Yanik
Yanik
tak tylne łożysko wymianiałem jego koszt to 150zł, sam go nie kupowałem załatwiał to mój mechanik jeśli chcesz moge zapytać go skąd to wział i jak ciężko jest kupić
[url]www.driftking.pl[/url]
Meguiar's PlastX jest specialnie stworzonym produktem do polerowania klarownych plastików. Poza tym zostawia ochronny folm na powierzchnii.
People who love cars, love Meguiar's!
[URL=http://moto.allegro.pl/item152842654_mazda_121_323_626_mx_3_mx_5_xedos_przod_i_tyl.html]http://moto.allegro.pl/item152842654_mazda_121_323_626_mx_3_mx_5_xedos_przod_i_tyl.html[/URL]
tu jest link do aukcji gdzie dostaniesz przednie łożysko, prawdopoodbnie ta sama firma załatwi tylne, zadzwoń zapytaj cena przedniego jest wręcz śmieszna.
tu jest link do aukcji gdzie dostaniesz przednie łożysko, prawdopoodbnie ta sama firma załatwi tylne, zadzwoń zapytaj cena przedniego jest wręcz śmieszna.
[url]www.driftking.pl[/url]
Oryginalne łożysko tylne MAZDY kosztuje 350 zł.
Zamiennik kupisz bez problemu w każdym sklepie z łożyskami w cenie od 80 do 120 zł zależnie od producenta.
Z przodem już nie jest tak słodko. Łożysko jest razem z piastą - oryginał z ABS-em 1200 zł, bez ABS-u ok. 800 zł. Co do zamienników nie mam danych.
Zamiennik kupisz bez problemu w każdym sklepie z łożyskami w cenie od 80 do 120 zł zależnie od producenta.
Z przodem już nie jest tak słodko. Łożysko jest razem z piastą - oryginał z ABS-em 1200 zł, bez ABS-u ok. 800 zł. Co do zamienników nie mam danych.
Pozdrawiam
TM
TM
http://www.beraf.poznan.pl/
zakupilem, dziala.
Pan ma w katalogu napisane, ze do NA mozna zakupic lozysko za 130 pln - zonk.
Trzeba kupic cala piaste do przodu, cena zamiennika 350-500 pln.
Miata to pierwszy znany mi samochod, w ktorym uszkodzone przednie lozysko nie buczy, tylko od czasu do czasu STUKA.. i nie zawsze przy skrecaniu.
zakupilem, dziala.
Pan ma w katalogu napisane, ze do NA mozna zakupic lozysko za 130 pln - zonk.
Trzeba kupic cala piaste do przodu, cena zamiennika 350-500 pln.
Miata to pierwszy znany mi samochod, w ktorym uszkodzone przednie lozysko nie buczy, tylko od czasu do czasu STUKA.. i nie zawsze przy skrecaniu.