rollbar
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 paź 2006, 15:09
- Lokalizacja: Łódź
witam...
poszukuje rollbar'a do mx 5 NA, tylko nie takiego ktory tylko "wyglada" ale rowniez spełnia warunki bezpieczeństwa w przypadky dachowania. jesli ma ktos namiar na cos takiego w polsce lub w europie to prosil bym o kontakt. pozdrawiam
poszukuje rollbar'a do mx 5 NA, tylko nie takiego ktory tylko "wyglada" ale rowniez spełnia warunki bezpieczeństwa w przypadky dachowania. jesli ma ktos namiar na cos takiego w polsce lub w europie to prosil bym o kontakt. pozdrawiam
drahenfels pisze:namiar na cos takiego w polsce lub w europie to prosil bym o kontakt. pozdrawiam
Najprościej by było w google zajrzeć

na przykład tu:
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_list.php5?depth=2&oid=18&show=true
Po
M
Taki rollbar jest dużo tańszy w stanach. Pytanie tylko ile będzie kosztował shipping.
Łoś
mehau pisze:Taki rollbar jest dużo tańszy w stanach. Pytanie tylko ile będzie kosztował shipping.
Cięzko wyczuć, normalna przesyłka morska powinna się zamknąć mniej
więcej 50-70 USD za 20 kg, ale rollbar to już raczej byłoby według
taryfy objętościowej...
Widzę, że jesteś z Bemowa. Podjedź na radiową do Trax Racing (przy garażach przed WATem) i zapytaj ile by wzięli za wyspawanie czegoś takiego. Ja niestety ostatnio zupełnie nie mam czasu by tam dotrzeć :/ Jak byśmy zamówili kilka sztuk to może by taniej wyszło 

Łoś
drahenfels pisze:tylko nie takiego ktory tylko "wyglada"
a ja właśnie odwrotnie - szukam takiego, który ma się ładnie prezentować, tylko nie za 200 euro.
ma ktoś zbędny stylebar

516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.
Kupujemy druga MX5tke i potrzebuje kupic taki rollbar
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
do Niemiec specjalnie nie chce mi sie jechac, cena 130Eur jest ok, nie chce tego clic
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
do Niemiec specjalnie nie chce mi sie jechac, cena 130Eur jest ok, nie chce tego clic
co sadzicie o ROLL BAR-ach z ebaya? mial ktos taki, ja mam ten z illmotor....
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
i montuje sie go bardzo latwo i jest dosc dobrze wykonany, teraz natrafilem na ebay na taki w doskonalej cenie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__89-05-Mazda-Miata-MX5-MX-5-Stainless-Roll-Bar-Rollbar_W0QQitemZ300243201684QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item300243201684&_trksid=p3756.m14.l1318
juz widze ze inaczej sie go montuje
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
i montuje sie go bardzo latwo i jest dosc dobrze wykonany, teraz natrafilem na ebay na taki w doskonalej cenie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__89-05-Mazda-Miata-MX5-MX-5-Stainless-Roll-Bar-Rollbar_W0QQitemZ300243201684QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item300243201684&_trksid=p3756.m14.l1318
juz widze ze inaczej sie go montuje
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
to nie są rollbary tylko style bary! Nie myl pojęć Graf
Style bar przy dachowaniu nic nie robi tylko się urywa
Rollbar po polsku to "klatka bezpieczeństwa" czyli zabezpieczenia takie, że w czasie dachowania powinieneś wyjść z samochodu o własnych siłach.


-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
a ja wsadziłem sobie coś takiego 

- Załączniki
-
- DSC03783.JPG (85.43 KiB) Przejrzano 1657 razy
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
zajebiaszcza, muszę obejrzeć
Będziesz zakładał kubły i szelki?

Łoś
1. Mnie interesuje tylko to z linkow, obojetnie jak to sie nazywa,
wiem ze ten z ilmotor... pasuje Plug&Play bo taki mam teraz a ze kupujemy 2 MX5tke to chce w niej tez miec jaka szpanerska rure
2. Ten Roll Bar z ebay jest bardzo tani i dlatego sie pytam czy ktos go uzywal i co o nim sadzi, ma tez inne mocowania i nie wiem czy nie trzeba rzezbic mocowań.
3. Jak kupic ten Roll Bar z Ilmotor... ale zeby nie jechac do De i nie clic?
wiem ze ten z ilmotor... pasuje Plug&Play bo taki mam teraz a ze kupujemy 2 MX5tke to chce w niej tez miec jaka szpanerska rure

2. Ten Roll Bar z ebay jest bardzo tani i dlatego sie pytam czy ktos go uzywal i co o nim sadzi, ma tez inne mocowania i nie wiem czy nie trzeba rzezbic mocowań.
3. Jak kupic ten Roll Bar z Ilmotor... ale zeby nie jechac do De i nie clic?
GRAF pisze:3. Jak kupic ten Roll Bar z Ilmotor... ale zeby nie jechac do De i nie clic?
Z DE nic nie clisz, jesteśmy z nimi w UE od paru lat

w Polsce i paczka przyjeżdża. Tylko transport może kosztować bo duże. Może lepiej
się wybrać na jakąś wycieczkę w tamtą stronę i po drodze do nich zajechać...
Po
M
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
po co kombinować jeśli można zamówić u Petrygi?
Łoś
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
no i git
każdy ma swoje zdanie, i o to chodzi:)
mi sie te chromowane rurki nie podobają bo świecą sie jak psu jajca a w razie wypadku módl sie aby sie na ciebie nie złożyły.... wole mieć coś pewnego nad głową mimo ze nie wszystkim musi sie to podobać

każdy ma swoje zdanie, i o to chodzi:)
mi sie te chromowane rurki nie podobają bo świecą sie jak psu jajca a w razie wypadku módl sie aby sie na ciebie nie złożyły.... wole mieć coś pewnego nad głową mimo ze nie wszystkim musi sie to podobać

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
GRAF pisze:http://cgi.ebay.com/ebaym...p3756.m14.l1318
jakieś takie toporne to mocowanie

516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.
tutaj są bardzo fajne wzmocnienia nie są moze w 100% pewne przy kilkakrotnym dachowaniu ale myśle że napewno amortyzuje takie coś i nie szpeci mx-5 a przy okazji nie jest oporny przy wsiadaniu i zakladaniu dachu ewentualnie mozna coś takiego wyspawac na wzór.
flyinmiata.com/index.php?deptid=5653&parentid=0&stocknumber=20-36110++CENTER
http://flyinmiata.com/index.php?deptid=5653&parentid=0&stocknumber=20-36110++CENTER
Klatka to świetne rozwiązanie pod warunkiem że ktoś startuje ostro w czyms grubszym , imo do zwyklej jazdy dynamicznej na ulicy i czasem na placyku nie widze sensu utrudniania sobie zycia i szpecenia roadsterka.Prawdopodobienstwo dachowania mx-5 jest małe wolalbym zainwestowac w inne rzeczy np lepsze opony czy też poduszki itp - lepiej zapobiegać niz bronić się.
Te zwykle chromowane rurki strach montowac przy pechowym upadku można niezle w tył pyska takim czyms oberwać... chyba że ktoś pasów nie zapina
flyinmiata.com/index.php?deptid=5653&parentid=0&stocknumber=20-36110++CENTER
http://flyinmiata.com/index.php?deptid=5653&parentid=0&stocknumber=20-36110++CENTER
Klatka to świetne rozwiązanie pod warunkiem że ktoś startuje ostro w czyms grubszym , imo do zwyklej jazdy dynamicznej na ulicy i czasem na placyku nie widze sensu utrudniania sobie zycia i szpecenia roadsterka.Prawdopodobienstwo dachowania mx-5 jest małe wolalbym zainwestowac w inne rzeczy np lepsze opony czy też poduszki itp - lepiej zapobiegać niz bronić się.
Te zwykle chromowane rurki strach montowac przy pechowym upadku można niezle w tył pyska takim czyms oberwać... chyba że ktoś pasów nie zapina

Ben_sage,
Nie ma zadnych warunkow, kazdy wsadza do swojego samochodu co chce
Klatka Sluby wcale nie przeszkadza przy wsiadaniu. Szpecic tez nie bedzie bo jest ona czescia jego podstepnego planu budowy miaty
Prawda Panie Dred ;> 
Nie ma zadnych warunkow, kazdy wsadza do swojego samochodu co chce



-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Fiveopac niestety nie ważyłem, ale sadze ze po wybebeszeniu bagażnika, tylnej półki i pozbyciu sie wzmacniacza oraz tylnych głośników i kilogramów kabli wychodzę +/- na serie;p
ta klatka jest o tyle fajna bo jest skręcana, wiec mogę zawsze przednia jej części odkręcić i jeździć tylko i wyłącznie z rollbarem, a sadze ze montaż lub demontaż przodu trwa kolo 30-45 min.
no CIentki sie wciskał l:) prawie tak samo sie wsiada jak by sie wsiadało do mazdy z zamkniętym dachem
ta klatka jest o tyle fajna bo jest skręcana, wiec mogę zawsze przednia jej części odkręcić i jeździć tylko i wyłącznie z rollbarem, a sadze ze montaż lub demontaż przodu trwa kolo 30-45 min.
no CIentki sie wciskał l:) prawie tak samo sie wsiada jak by sie wsiadało do mazdy z zamkniętym dachem

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
O planach slyszalem dlatego nie komentuje przypadku kolegi Sluby , oby realizował je w sportach a nie tylko miejskiej jezdzie tego serdecznie życze.
Jeśli Kolega Sluba bedzie realizować plany i wykorzystywac mx-5 w sporcie to będzie to napewno inwestycja dobra.
Na koncu posta Sluby jest sluszna uwaga wsiada sie jak do auta z zamkniętym daszkiem ,ja do otwartego inaczej wsiadam.Sa wady i zalety ale auto sportowe niema zadania być wygodne ale coś za coś
a tak nawiasem mówiąc pod co robisz samochód ? 1/4 ? drift ? czy może auto do scigania na tor?czy może ulica? odpisz na pw
A tak wogole to miło ze ktoś probuje nowych pomyslów w PL kombinuje , działa itp informacje są potrzebne a nadal ich jest mało
Jeśli Kolega Sluba bedzie realizować plany i wykorzystywac mx-5 w sporcie to będzie to napewno inwestycja dobra.
Na koncu posta Sluby jest sluszna uwaga wsiada sie jak do auta z zamkniętym daszkiem ,ja do otwartego inaczej wsiadam.Sa wady i zalety ale auto sportowe niema zadania być wygodne ale coś za coś

a tak nawiasem mówiąc pod co robisz samochód ? 1/4 ? drift ? czy może auto do scigania na tor?czy może ulica? odpisz na pw
A tak wogole to miło ze ktoś probuje nowych pomyslów w PL kombinuje , działa itp informacje są potrzebne a nadal ich jest mało

-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Ben_sage pisze:A tak wogole to miło ze ktoś probuje nowych pomyslów w PL kombinuje , działa itp informacje są potrzebne a nadal ich jest mało
ale po co zmieniać coś, co jest znakomite? Gdyby mi sie źle jeździło, albo czegoś by mi brakowało to bym wtedy zmieniał. Ale po co poprawiać coś genialnego?
Jak bym miał golfa to bym wtedy musiał przerabiać

A jak mowa o bezpieczeństwie, czy jest jakaś firma która ma papiery na bezpeczeństwo ich zestawów czy obczajamy na oko i ufamy ich słowom, że jedna profesjonalna a druga nie?
Druga rzecz to pytanie co do trackday - na FlyingMiata napisali http://flyinmiata.com/index.php?deptid=5653&parentid=0&stocknumber=20-36100++CENTER że jak nie ma rollbara łaczonego dla 2 stron to mogą nie dopuszczać na tory - czy ktoś miał jakieś problemy z tym w PL, a może np na Niemcowni by nie wpuścili ??
Druga rzecz to pytanie co do trackday - na FlyingMiata napisali http://flyinmiata.com/index.php?deptid=5653&parentid=0&stocknumber=20-36100++CENTER że jak nie ma rollbara łaczonego dla 2 stron to mogą nie dopuszczać na tory - czy ktoś miał jakieś problemy z tym w PL, a może np na Niemcowni by nie wpuścili ??
W Polsce wpuszczą Cie bez jakiegokolwiek rollbara na amatorskie imrezy na torze.
Posiada ktoś może taki stylebar i mógłby zrobić pare fotek jak to wygląda na aucie, głownie o mocowania mi chodzi.
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
z góry dzięki
p.s.
Ktoś miał moze do czynienienia z którymś z tych:
http://tuningevolution.com/eshop/catalog/product_info.php?cPath=23_44&products_id=76
http://tuningevolution.com/eshop/catalog/product_info.php?cPath=23_44&products_id=78
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
z góry dzięki
p.s.
Ktoś miał moze do czynienienia z którymś z tych:
http://tuningevolution.com/eshop/catalog/product_info.php?cPath=23_44&products_id=76
http://tuningevolution.com/eshop/catalog/product_info.php?cPath=23_44&products_id=78
quench pisze:Posiada ktoś może taki stylebar i mógłby zrobić pare fotek jak to wygląda na aucie, głownie o mocowania mi chodzi.
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3064&oid=18&depth=2&page=0&count=8&PHPSESSID=a7e3768f60c61e70bdf5d9fc3b4621ec
z góry dzięki
Ja mam dokladnie taki stylebar, mocowanie jest w tych punktach gdzie sa sruby kapsle mocujace pokrowiec dachu, a srodkowe mocowanie jest w miejscach 2 oryginalnych srub ktore znajduja sie pod wykladzina.