Przesuwanie odcinki
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Witajcie
Czy ktoś ma doświadczenie w przesuwaniu odcinki NA 1.8 lub dysponuje linkami/materiałami na ten temat?
Do ilu można bezpiecznie zakręcić na seryjnej głowicy?
Jak to zrobić? kwarc? opornik?
Pozdrawiam
Czy ktoś ma doświadczenie w przesuwaniu odcinki NA 1.8 lub dysponuje linkami/materiałami na ten temat?
Do ilu można bezpiecznie zakręcić na seryjnej głowicy?
Jak to zrobić? kwarc? opornik?
Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Na miata.net niektórzy twierdzą, że można i 8000... Ale wiadomo, że w Ameryce mają inne konie, inne obroty i ich pisanina nie zawsze ma odbicie w rzeczywistości, dlatego pytam, może ktoś eksperymentował. Najwyżej zostanę pionierem w PL 

Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
w seryjnym ecu mazdy silnika bp z tego co wiem nie ma epromu.przynajmniej w silnikach w 323 z tym silnikiem.moze w nowszych wersjach zmienili ecu.jesli chodzi o przesuniecie odcinki to najtanszy sposob to przelutowanie kwarcu. polecam uderzyc do jacek176 z forum.mazdaspeed.pl chodz tu tez juz sie zarejestrowal.jak co poprzez pw moge dac gg do niego.a jak poprzez ecumastera to ja w silniku gtxowym przesunelem odcine z 6800 na 7500.ogolnie do 8000 mozna przesuwac.tylko to niewiele da w autkach bez zmiany parametrow pracy silnika.zmiana odcinki jest mozliwa w det3 w trybie Stand alone paliwa.wpisuje sie wartosc tylko przy ilu ma odciac paliwko koniec.jakby potrzebne byly schematy polaczenia z det3 czy mapy jakies to mam na kompie a schemat jest tu:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=38043&start=0
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=38043&start=0
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 21:06 przez piwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
ja nie wiem ale jak przejechalem sie ostatnio z Harym do Morissa to przesuniecie robi robote
Hary dobry kierownik - epicki moment kiedy podczas wyprzedzania tak zakrecil ze odcinka sie wlaczyla i sila rozpedu wyprzedzilismy jakies auto 




- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
tmx89 pisze:sila rozpedu




NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
piwo pisze:w seryjnym ecu mazdy silnika bp z tego co wiem nie ma epromu.przynajmniej w silnikach w 323 z tym silnikiem.moze w nowszych wersjach zmienili ecu.jesli chodzi o przesuniecie odcinki to najtanszy sposob to przelutowanie kwarcu. polecam uderzyc do jacek176 z forum.mazdaspeed.pl chodz tu tez juz sie zarejestrowal.jak co poprzez pw moge dac gg do niego.a jak poprzez ecumastera to ja w silniku gtxowym przesunelem odcine z 6800 na 7500.ogolnie do 8000 mozna przesuwac.tylko to niewiele da w autkach bez zmiany parametrow pracy silnika.zmiana odcinki jest mozliwa w det3 w trybie Stand alone paliwa.wpisuje sie wartosc tylko przy ilu ma odciac paliwko koniec.jakby potrzebne byly schematy polaczenia z det3 czy mapy jakies to mam na kompie a schemat jest tu:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=38043&start=0
przyznam ze mam rozebrany sterownik z jakiejś 323 1,6 i tam jest Eprom no ale to o niczym jeszcze nie świadczy

Mazda mx5 NB 1,8 00r
snafu pisze:w sterownikach po 99r. na bank nie da się przeprogramować pamięci (jakiś rodzaj kodowanej pamięci Flash na 42 nóżkach ) możliwe że w starszych sterownikach MX-5 jest ten sam problem :/
Bywa nawet nawet jeszcze gorzej, w niektórych wersjach nie ma w ogóle jakiejkolwiek zewnętrznej pamięci, wszystko wsadzili do wewnętrznej pamięci procesora. A tego to się już kompletnie nie da odczytać...
Do niektórych (późnych) modeli ECU z NA były robione takie mykowe przejściówki, coś na kształt świnki modyfikującej dane pomiędzy procesorem a pamięcią. Tą metodą można było zmodyfikować niektóre parametry, nie mając pełnej wiedzy o zawartości pamięci lub nie mogąc jej zmodyfikować. Natomiast przy takim rozwiązaniu jak snafu opisuje to już nie ma szans zadziałać.
hella_flush pisze:Na miata.net niektórzy twierdzą, że można i 8000... Ale wiadomo, że w Ameryce mają inne konie, inne obroty i ich pisanina nie zawsze ma odbicie w rzeczywistości, dlatego pytam, może ktoś eksperymentował. Najwyżej zostanę pionierem w PL
Na miata.net różne rzeczy piszą... Sluba miał przed przeróbką głowicy (na seryjnych wnętrznościach) ustawione o ile pamiętam prawie 8000 (7800 ? jakoś tak). Przejeździł tak ponad rok i nic się nie urwało.
Po
eM
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 0:06 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
piwo, dzięki za info, zgłoszę się do tego forumowicza na MS, wiem, że samo przesunięcie odcinki jest bez sensu większego, ale mam też inne koncepcje
. A co do map to PW napiszę do Ciebie w najbliższym czasie.
majkel_c, a ile planowanie zmienia w tej kwestii? Dużo niżej można zakręcić jak zjadę milimetr z haczykiem z głowicy? O ile pamiętam Śluba ma silnik z NB a tam jest mechanika, u mnie HLA.

majkel_c, a ile planowanie zmienia w tej kwestii? Dużo niżej można zakręcić jak zjadę milimetr z haczykiem z głowicy? O ile pamiętam Śluba ma silnik z NB a tam jest mechanika, u mnie HLA.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
hella_flush pisze:majkel_c, a ile planowanie zmienia w tej kwestii? Dużo niżej można zakręcić jak zjadę milimetr z haczykiem z głowicy?
Hmm, wydaje mi się że trzeba to traktować jako 2 nieco niezależne od siebie rzeczy. Podniesienie punktu odcięcia ma zwykle służyć wykorzystaniu modyfikacji typu zmodyfikowane wałki (albo inne) w obszarze niewykorzystywanym przez seryjne sterowanie. Planowanie to podniesienie ciśnienia sprężania które daje zysk również w seryjnym zakresie obrotów. Można wykorzystywać obie metody niezależnie od siebie. Granicę podnoszenia determinuje jedynie wytrzymałość elementów. Chyba że jest już zbyt późno i coś mi umkło

hella_flush pisze:O ile pamiętam Śluba ma silnik z NB a tam jest mechanika, u mnie HLA
Kiedyś spotkałem się z projektem retrofita regulatorów z NB do NA. Info nie jest do końca potwierdzone, bo nie drążyłem głęboko tematu. To samo źródło twierdziło że możliwa jest instalacja HLA z NA w głowicy NB. Kanały olejowe podobno jeszcze są

piwo pisze:paliwa.wpisuje sie wartosc tylko przy ilu ma odciac paliwko koniec
Koniec pod warunkiem że nie jest jednocześnie cofany zapłon. Chociaż nigdy nie badałem zachowania się seryjnego ECU pod tym kątem. Ale to często stosowane rozwiązanie.
Sprawdziłem dane projektu Sluby, soft na 7600, hard na 7800.. Ale jak to fruwało to on się już musi wypowiedzieć.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
żeby było weselej:
chip tjuning
http://cgi.ebay.de/MAZDA-MX5-1-6-STAGE-1-ECU-CHIP-MIATA-EUNOS-ROADSTER-/230525485476?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35ac63c1a4#ht_938wt_905
chip tjuning
http://cgi.ebay.de/MAZDA-MX5-1-6-STAGE-1-ECU-CHIP-MIATA-EUNOS-ROADSTER-/230525485476?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35ac63c1a4#ht_938wt_905
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
tu jest caly tenmat jak wymienic kwarc i jak i gdzie to jest:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=91763
jak widac na zdjeciu epromu brak
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=91763
jak widac na zdjeciu epromu brak

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
piwo, a czy przy ustawieniu odcinki na DETIII wymiana kwarcu tez jest konieczna?
majkel_c, dzięki za info, spróbuję pokręcić na HLA, do ilu to się okaże jak będę wiedział ile się da zeszlifować z seryjnych wałków.
grzes, jakbyśmy się cofnęli 10 lat to pewnie by się ludzie zabijali o takie fruty, ale dzisiaj niemieckiego graty i gotowe chipy, na szczęście, odeszły w niebyt.
majkel_c, dzięki za info, spróbuję pokręcić na HLA, do ilu to się okaże jak będę wiedział ile się da zeszlifować z seryjnych wałków.
grzes, jakbyśmy się cofnęli 10 lat to pewnie by się ludzie zabijali o takie fruty, ale dzisiaj niemieckiego graty i gotowe chipy, na szczęście, odeszły w niebyt.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
nie.przy det3 tylko wpisujesz przy ilu chcesz odcinke i koniec.mpay paliwa sie ustawia tylko powiedzmy do 8 tys a nie do 7500 i ewentualnie korekte zaplonu.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
to ja powiem swoje:
przesuwanie odcinki na seryjnym silniku/kompie - bezsensu , fabrycznie najwyższa moc generowana jest chyba kolo 6400rpm? tak wiec kręcenia powyżej 7000 nie ma sensu chyba ze dociągamy bieg miedzy zakrętami żeby nie wbijać potem redukować itd na czym byśmy trochę czasu stracili
przesuwanie odcinki uwarunkował bym wcześniejszym wykresem z hamowni, tak zamierzam zrobić. Jeśli moc będzie rosła i będzie prawdopodobieństwo ze jest jej więcej na wyższych obrotach to do 8000rpm nie bal bym się zakręcić
ale jeśli po modach krzywki lecą w dol już przed fabryczna odcinak to na co katować niepotrzebnie silnik?
hella_flush, co do twojego zbierania z głowicy 1mm ... daj to komuś rozważnemu a nie napalę zebrać 1mm bo zrobisz krzywdę silnikowi , nie będzie bezkolizyjny a warto to zachować:) ja mimo planowania na 1,1mm zachowałem bezkolizyjność silnika bo był możliwy tak duży poring zaworów (głowica z NB) nie wiem jak maksymalnie będziesz mógł cofnąć zawory na HLA ale najbezpieczniejsza opcja to maksymalny porting zaworów plus 0,3mm to masz bezpieczny szlif głowicy, tak ze nie bedzie to kolizyjne, jeśli głowice tylko planujesz a zaworów nie ruszasz to na więcej niż 0,3-0,35mm bym nie robił bo jak polecą tłoki po zaworach właśnie przy przesuniętej odcince bo np sprężynka nie zdąży cofnąć zaworu przy tych 8000rpm i tłoki wlana to pozamiatane
miłego dłubania
przesuwanie odcinki na seryjnym silniku/kompie - bezsensu , fabrycznie najwyższa moc generowana jest chyba kolo 6400rpm? tak wiec kręcenia powyżej 7000 nie ma sensu chyba ze dociągamy bieg miedzy zakrętami żeby nie wbijać potem redukować itd na czym byśmy trochę czasu stracili

przesuwanie odcinki uwarunkował bym wcześniejszym wykresem z hamowni, tak zamierzam zrobić. Jeśli moc będzie rosła i będzie prawdopodobieństwo ze jest jej więcej na wyższych obrotach to do 8000rpm nie bal bym się zakręcić

hella_flush, co do twojego zbierania z głowicy 1mm ... daj to komuś rozważnemu a nie napalę zebrać 1mm bo zrobisz krzywdę silnikowi , nie będzie bezkolizyjny a warto to zachować:) ja mimo planowania na 1,1mm zachowałem bezkolizyjność silnika bo był możliwy tak duży poring zaworów (głowica z NB) nie wiem jak maksymalnie będziesz mógł cofnąć zawory na HLA ale najbezpieczniejsza opcja to maksymalny porting zaworów plus 0,3mm to masz bezpieczny szlif głowicy, tak ze nie bedzie to kolizyjne, jeśli głowice tylko planujesz a zaworów nie ruszasz to na więcej niż 0,3-0,35mm bym nie robił bo jak polecą tłoki po zaworach właśnie przy przesuniętej odcince bo np sprężynka nie zdąży cofnąć zaworu przy tych 8000rpm i tłoki wlana to pozamiatane

miłego dłubania

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Dzięki Śluba
W skrócie - nie mam zamiaru kręcić dla kręcenia, nie napalam się na 8000, będę kręcił do momentu kiedy moc zacznie spadać + jakieś 100 RPM zapasu. Jak to będzie 7500 to ok, nie ma parcia. Niemniej przywołany wyżej projekt z mazdaspeed był kręcony do 8100 na HLA, więc chyba się da
Co do głowicy - jasnym jest, że przydałoby się zrobić twardsze sprężynki z talerzykami ale tutaj nie będzie to miało miejsca, projekt jest taki lekko ekspetymentalny i robiony na jakiś, oby jak najkrótszy, czas. Ile splanuję to się pomyśli jak będę wiedział na ile da się obrobić wałki i jaki można ugrać overlap, niemniej ostre wałki wymagają doprężenia silnika, chociażby poprzez planowanie więc chociaż trochę ruszyć ją trzeba. Zawory zostaną seryjne, ale kanały powiększone+porting, chyba w ten weekend się za to zabiorę.
Pozdrawiam
W skrócie - nie mam zamiaru kręcić dla kręcenia, nie napalam się na 8000, będę kręcił do momentu kiedy moc zacznie spadać + jakieś 100 RPM zapasu. Jak to będzie 7500 to ok, nie ma parcia. Niemniej przywołany wyżej projekt z mazdaspeed był kręcony do 8100 na HLA, więc chyba się da

Co do głowicy - jasnym jest, że przydałoby się zrobić twardsze sprężynki z talerzykami ale tutaj nie będzie to miało miejsca, projekt jest taki lekko ekspetymentalny i robiony na jakiś, oby jak najkrótszy, czas. Ile splanuję to się pomyśli jak będę wiedział na ile da się obrobić wałki i jaki można ugrać overlap, niemniej ostre wałki wymagają doprężenia silnika, chociażby poprzez planowanie więc chociaż trochę ruszyć ją trzeba. Zawory zostaną seryjne, ale kanały powiększone+porting, chyba w ten weekend się za to zabiorę.
Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Przepraszam że odgrzebuje temat ale też się natknąłem na tzw Crystal mod. Tylko teraz pytanie jedni piszę że trzeba wlutować quartz 8.47 mhz inni mówią o 4.4 mhz. Być może jest to uzależnione od kompa. Ja mam NA 90r 1.6
Dodaję do obserwowanych. 

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
otworz kompa i zobacz jaki kwarc masz wlutowany. Nastepnie wymien na odpowiednio wiekszy, odcinka jest dokladnie proporcjonalna do czest. kwarcu. Czyli jesli dla 4MHz bylo 7200 to dla 4.4MHz bedzie 7900.
uwaga, razem ze wzrostem odcinki zubaza sie mieszanka a to nie jest pozadane
Kurak: w przypadku naszego ECU mieszanie z kwarcem, podczas gdy mozna sobie wpisac odcinke do BINa taka jak sie podoba, jest powiedzmy dosc malo sensowne.
uwaga, razem ze wzrostem odcinki zubaza sie mieszanka a to nie jest pozadane
Kurak: w przypadku naszego ECU mieszanie z kwarcem, podczas gdy mozna sobie wpisac odcinke do BINa taka jak sie podoba, jest powiedzmy dosc malo sensowne.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex pisze:Kurak: w przypadku naszego ECU mieszanie z kwarcem, podczas gdy mozna sobie wpisac odcinke do BINa taka jak sie podoba, jest powiedzmy dosc malo sensowne.
Da, da, ale pojawia się tu też inna wiedza.
BTW, odpaliłbyś mi jednego eproma z wgranym oryginalnym binem, jakbym gdzieś taką kość dorwał?
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Kurak pisze:Da, da, ale pojawia się tu też inna wiedza.
BTW, odpaliłbyś mi jednego eproma z wgranym oryginalnym binem, jakbym gdzieś taką kość dorwał?
co ty znowu knujesz?
kosci i binow ci u mnie dostatek, nie widze przeciwwskazan.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex pisze:co ty znowu knujesz?
kosci i binow ci u mnie dostatek, nie widze przeciwwskazan.
To samo co pół roku temu, ale nie uwierzysz... (ja sam nie wierzę)... w końcu mam czas!
- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
Jaki mega temat! tego potrzebowałem.
Powiem wam na czym ja stoje.
Mam już głowicę z NB więc bez HLA będę ją w wakacje przygotowywał. zanotowałem już to co Śruba pisał o planowaniu na 1,1
Ja chce przesunięcie odcinki połączyć z ITB na bazie GSXR600 którą tez już mam, oraz ostrymi wałkami ale nie nowymi tylko przerabianymi tymi które mam z NB. Lekki zamach, oraz wysterowanie na DET3 albo wynalazku Kuraka. Do tego większy wydech na końcowym np HKS SuperDrag czy jak on tam się nazywał.
Wszystko będzie działo się w zimę gdy już kupie Seja LPG
Zatrzymałem się na 2 rzeczach.
a) wtryski nie wiem jaki mają zapas te z NA 115km lub jaką moc mają wtryski z GSXR600 bo on tez miał coś koło 100km, jak coś kupię te czerwone Denso.
b) Sprężynki tytanowe i nie pamiętam czy coś tam jeszcze nie jest potrzebne. Tutaj gruby problem z uwagi na cene sprężynek.
Najgorsza jest niewiedza czy i jaki da to efekt.
Mój wykres kilka miechów temu wyglądał tak:

Powiem wam na czym ja stoje.
Mam już głowicę z NB więc bez HLA będę ją w wakacje przygotowywał. zanotowałem już to co Śruba pisał o planowaniu na 1,1

Ja chce przesunięcie odcinki połączyć z ITB na bazie GSXR600 którą tez już mam, oraz ostrymi wałkami ale nie nowymi tylko przerabianymi tymi które mam z NB. Lekki zamach, oraz wysterowanie na DET3 albo wynalazku Kuraka. Do tego większy wydech na końcowym np HKS SuperDrag czy jak on tam się nazywał.
Wszystko będzie działo się w zimę gdy już kupie Seja LPG
Zatrzymałem się na 2 rzeczach.
a) wtryski nie wiem jaki mają zapas te z NA 115km lub jaką moc mają wtryski z GSXR600 bo on tez miał coś koło 100km, jak coś kupię te czerwone Denso.
b) Sprężynki tytanowe i nie pamiętam czy coś tam jeszcze nie jest potrzebne. Tutaj gruby problem z uwagi na cene sprężynek.
Najgorsza jest niewiedza czy i jaki da to efekt.
Mój wykres kilka miechów temu wyglądał tak:
