Pilna pomoc w sprawie ręcznego.

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Michalk
Posty: 19
Rejestracja: 17 paź 2010, 8:33
Lokalizacja: Gliwice

23 maja 2011, 11:07

Problem odnosi się do naciągu linki ręcznego. Po wymianie klocków ręczny postanowił wykonywać swoją pracę na 50%. Teraz mi już ręce opadły jadę w piątek na Węgry a ręczny nie współpracuję. Już podkręciłem linkę ręcznego w samochodzie na max (czytaj ta nakrętka na max wkręcona. A przy zaciskach według mnie zacisk max zaciągnięty. Może trzeba jakoś linkę skrócić jest jeszcze jakoś możliwość skorygowania tego ? jakaś nakrętka śruba ? Klocki kupione w interacs za 120 zł komplet (ponoć firma dobra)
Kręćmy śmiało... bez obaw jest odcinka :)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

23 maja 2011, 11:18

było setki razy.....poszukaj :wink:
ps. podpowiem że są regulatory w zaciskach :wink:
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

23 maja 2011, 11:20

Michalk pisze:Po wymianie klocków ręczny postanowił wykonywać swoją pracę na 50%.

Bezpośrednio po wymianie, czy dałeś im paręset km na ułożenie się do tarcz?

Michalk pisze:Już podkręciłem linkę ręcznego w samochodzie na max (czytaj ta nakrętka na max wkręcona.

Jeśli czujesz hamowanie obracając koło w powietrzu, coś wkrótce pójdzie z dymem. :cool:
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May
ODPOWIEDZ