
Naprawdę warto, mimo, że nie kosztuje mało.
Moderator: Moderatorzy
Karolina pisze:Mamy dodatkowe miejsce na czerwcowego Wróbla. Smaczny kąsek.
Zapraszam do wyścigowej wpłaty osoby z listy rezerwowej - decyduje kolejność wpłat. Nagrodą za czujność forumową będzie udział w imprezie.
Dżunior pisze:połowa startujących zabije hamulce
mszczyrek pisze:Zabije hamulce w czasie 5 min przejazdu ze średnią prędkością <100kmh? Chyba nie bardzo skoro na tych samych hamulcach sciga sie SpecMiata i Ma5da na prawdziwych, szybkich torach...
Moim zdaniem możemy wnioskować o biało-czerwoną taśmę do oznaczenia mniej czytelnych miejsc, by ograniczyć pomyłki
Dżunior pisze:Na Ułężu nie ma możliwości schłodzenia samochodu po próbie (silnika, hamulców) więc IMHO wydłużanie trasy to bezsensowne obciążenie aut i narażanie ich na uszkodzenia. Tyle z mojej strony
Dżunior pisze:Nie będę odpowiadał na głupie zaczepki
Karolina pisze:
Meta i start są od siebie zawsze dość mocno oddalone i jest miejsce żeby się spokojnie potoczyć do alejki serwisowej. Chcecie więcej? Bywalców stałych przede wszystkim pytam bo oni wiedzą jak Wróbel to ustawia z autopsji
Zazwyczaj część pasa startowego (górna różowa kreska) jest zostawiona wolno na chłodzenie samochodu po przejeździe. Wtedy meta jest pod koniec pasa pomocniczego (dolna różowa kreska).
Qbatron pisze:mysle ze dalo by sie zagadac z wroblem zeby zrobil start/mete w takim miejscu zeby dalo sie "odbic" w nieuzywana uliczke na wychlodzenie auta..
Jest jeden szkppuł, tak czy inaczej musisz dotrzeć w okolice startu aby wysadzić instruktora. Tam już za bardzo nie ma warunków aby gdzieś manewrować i zjeżdżać bo jest gęsto. A jeżdżenie gdzieś i chłodzenie się z instruktorem na pokładzie niepotrzebnie opóźniłoby kolejny przejazd.