Temat rzeka na co zwracac uwage przy zakupie. Ogolnie rzecz biorac, na pewno trzeba sie dobrze przyjrzec:
1. Dach (i wszystko co jest z nim zwiazane) - czy jest orginalny, czy dorabiany, czy cieknie (jak akurat nie pada desz - wiaderko, woda i chlup), stan uszczelek, to jak sie skalada i czy sklada sie rowno w okolicach przedniej szyby
2. czy wszystkie szyby sa orginalne - to podstawa - odpowiedz na to pytanie generuje dalsze poszukiwania i ogledziny
3. Pasy bezpieczenstwa - mozna z nich wiele wyczytac
4. Poduszki powietrzne - mozna sprawdzic, czy sa, czy ich nie ma - komputerek i juz + diody, a dla bogatych - mocno uderzyc piescia w kierownice
5. Bagaznik - co tam pod mataki slychac - warto sprawdzic
6. Silnik - czy jest - to podstawa

Potem to najlepiej miec jakiegos mechanika ze soba - do sporo daje
7. Lakier - mozna kupic czujniki lakieru - czytnik prawde Ci powie. Maska w MX-5 jest aluminiowa wiec czujnik powinien miec opcje czytania lakieru na aluminium.
8. Tradycyjne - kierownica, fotele, galka zmiany biegow - na oko - czy zuzycie jest mozliwe do licznika i zrobionych kilometrow
9. Badanko silnika - spaliny + zbieznosc i geometria - wiele wyjasnia
10. MX-5 pokryte jest od spodu mata bitumiczna - na oko widac, czy cos zlego sie dzialo pod spodem, czy nie. Np. u Pawla widac widecel od wozka widlowego
11. Plus: wszystkie skrzypy, stukania, pukania, walenia - trzeba sprawdzic.
Na pewno o czyms zapomnialem, ale wierze, ze reszta pomoze Kolezance
Pozdro,
LK