Felgi 17” pod federale rs-r
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Zacząłem się rozglądać nad opcja drugiej pary kół z przeznaczeniem pod użytek torowy. Będę na nie chciał naciągnąć federale 595 rs-r 215/45 r17 i chciałem poeksperymentować z odrobinę szerszą niż stockowa felgą. Jedna kwestia jest znalezienie czegoś co pasuje pod względem offsetu (bbk z przodu), ale z tego co widzę praktycznie nie występują felgi r17 4x100 o szerokości większej niż 7 cali. Czy pomijam coś bardzo oczywistego czy wybór jest mocno ograniczony?
- Leeo
- Donator
- Posty: 1195
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 20:04
- Model: ND RF
- Wersja: ND2 SkyF Recaro
- Lokalizacja: Białystok/Augustów
I chyba nawet @bjorm ma takie na sell 

Burgundowa NCFL 21-22: viewtopic.php?f=22&t=32724
Mixed NB 18-21: viewtopic.php?f=22&t=27874
10th Anni 16-18: viewtopic.php?f=22&t=21404
Mixed NB 18-21: viewtopic.php?f=22&t=27874
10th Anni 16-18: viewtopic.php?f=22&t=21404
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1. 215/45 przy niedużym dystansie najprawdopodobniej wejdzie w kolizję z lewym przednim nadkolem (by po kilkuset kilometrach je wytrzeć albo wyrwać, cokolwiek przyjdzie pierwsze), szczególnie przy pełnym skręcie w lewo. Na torze to nie problem, na parkingu owszem.
2. 215/40 tego problemu nie generuje i RSR występuje w tym rozmiarze
3. Jeździłem cały obecny sezon na RSR 215/40 na oem feldze 7" i jeździło to dobrze. Z pewnością na szerszej feldze byłoby lepiej, ale nie jest to konieczność.
2. 215/40 tego problemu nie generuje i RSR występuje w tym rozmiarze
3. Jeździłem cały obecny sezon na RSR 215/40 na oem feldze 7" i jeździło to dobrze. Z pewnością na szerszej feldze byłoby lepiej, ale nie jest to konieczność.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Barchuckie
- Posty: 43
- Rejestracja: 27 gru 2017, 21:47
- Model: ND
- Lokalizacja: Leszno
@Kim Son San RSR w tym rozmiarze ma 222mm szerokości wg katalogów. Masz może zdjęcie jak to siedziało na 7” feldze?
Ogólnie też szukam dokładnie takich felg. Poza wspomnianymi Autecami (nowe ok. 3,5k) i wariacjami Konigów (nowe ok. 5,5k), to kiepsko to wygląda. Zaczynam brać pod uwagę znalezienia najlżejszych JRów, bo tam łatwo o taki rozmiar i do tego dobre ET.
Ogólnie też szukam dokładnie takich felg. Poza wspomnianymi Autecami (nowe ok. 3,5k) i wariacjami Konigów (nowe ok. 5,5k), to kiepsko to wygląda. Zaczynam brać pod uwagę znalezienia najlżejszych JRów, bo tam łatwo o taki rozmiar i do tego dobre ET.
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
@Barchuckie lepszych chyba pod ręką nie mam. Statyczne i pod obciążeniem w zakręcie:
- Załączniki
-
- hhc-3-poznan-320.jpg (527.57 KiB) Przejrzano 1000 razy
-
- PXL_20220901_065427336.jpg (2.39 MiB) Przejrzano 1000 razy
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Barchuckie
- Posty: 43
- Rejestracja: 27 gru 2017, 21:47
- Model: ND
- Lokalizacja: Leszno
Dzięki, nie jest tak źle. Podają, że FZ w 215/45 jest centymetr węższy, to może pogodzenie się z 7” nie będzie złe
A możecie mi coś podpowiedzieć ale do NCFL? Zakładając -30mm na Eibachu, OEM Bilstein, bez rolki, co tam się zmieści żeby zrobić mix daily/MC driver? Dodam tylko, że ostatnio powiesiłem auto na seryjnym zawiasie na podjeździe pod posesję w górach (podjazd w kształcie odwróconej litery V), no bo to daily 

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Ja mam -30 mm Eibach, Bilsteiny,monkahead pisze: ↑28 wrz 2022, 18:07A możecie mi coś podpowiedzieć ale do NCFL? Zakładając -30mm na Eibachu, OEM Bilstein, bez rolki, co tam się zmieści żeby zrobić mix daily/MC driver? Dodam tylko, że ostatnio powiesiłem auto na seryjnym zawiasie na podjeździe pod posesję w górach (podjazd w kształcie odwróconej litery V), no bo to daily
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Felgi 8 cali ET48
Opony 215/45R17 Falkeny.
Nic nie obciera, bez rolki.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
U mnie podobnie, tylko federal rsr 215/45R17 i gwint, cywilna wysokość. Nic nie obciera.Tomai pisze: ↑28 wrz 2022, 18:17Ja mam -30 mm Eibach, Bilsteiny,monkahead pisze: ↑28 wrz 2022, 18:07A możecie mi coś podpowiedzieć ale do NCFL? Zakładając -30mm na Eibachu, OEM Bilstein, bez rolki, co tam się zmieści żeby zrobić mix daily/MC driver? Dodam tylko, że ostatnio powiesiłem auto na seryjnym zawiasie na podjeździe pod posesję w górach (podjazd w kształcie odwróconej litery V), no bo to daily
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Felgi 8 cali ET48
Opony 215/45R17 Falkeny.
Nic nie obciera, bez rolki.
Seryjna felga na zimówce 225/45R17 też ok.
Była Zielona NB, obecnie ncfl.
Szymon, możesz zmierzyć prześwit od dołu listwy bocznej do ziemi, bo zastanawiam się ile wynosi cywilny wymiar?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Kiedyś mierzyłem od osi koła do nadkola 32,5 cm, zerknę jutro na prześwit.
- Załączniki
-
- Akolo.jpg (562.66 KiB) Przejrzano 912 razy
Była Zielona NB, obecnie ncfl.