Cześć,
Kto robi ?
Kto ma ?
Ile to teraz kosztuje ?
[NCFL] Aktywny wydech
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Ktoś tu chyba nie wie gdzie mieszkam - tu nie ma niczego, a już na pewno specjalistów
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Ale ja pisze o kazdym warsztacie, tam masz tylko gumówke i spawarke do uzycia, kazdy adept u mechanika to ogarnie. To tylko wspawanie bypassa.
Chyba ze chcesz caly wydech zrobiony od podstaw, to ponizej 2500zl raczej nikt tego nie wykona.
Chyba ze chcesz caly wydech zrobiony od podstaw, to ponizej 2500zl raczej nikt tego nie wykona.
Ja robiłem rok temu u Dr X Haust w Olsztynie. Chyba za 1100zl (Podejrzewam ze teraz moze byc lekko wiecej). Zrobione od A do Z w 3-4 godziny. Polecam bo w tej cenie nie ma lepszego modu dla tego auta Totalnie zmienia sie charakter brzmienia a jednocześnie np wyjeżdzając w trase zamykasz w sekunde klapke i masz stan fabryczny.
Spójrz w wątek @Malcolm_x
Tam chyba jest coś. No ale jak na brzmieć?
Pełna morda na otwartym i OEM na zamkniętym, z lekkim basem z powodu kolektora.
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 524
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Hej
Brzmi to tak:
https://www.youtube.com/embed/hWBPcJrwsEs
Czyli kolektor + sportowy car awg i przepustnica.
Całkiem spoko, jezeli komus zalezy na przedewszystkim oryginalnym wydechu plus głośniej na zadanie. Nie odwrotnie. Za bardzo nie mozna porównywać tego rozwiązania do customowych wydechów. Niestety brakuje basu. Brak masażu jąder dla niektórych moze byc przeszkoda.
Ja po jakimś czasie włożyłem małego silencera. Niestety nie dalo sie za bardzo jezdzic z pełna japa po otwarciu, ale juz z silencerem jest ilosc dB idealna. Głośno, ale tak ze spokojnie 70% czasu po miescie śmigam z przespustnica otwarta.
Do tego polecam pneumatyczna z centralką, ponad dwa lata, w tym rok w zimie, o nic, smiga, elektryczne podobno nie tak trwałe.
Polecam zrobienie pilota na przełączniku tak jak u mnie:
Ogolnie zastanawiam sie jednak nad czyms customowym, bardziej basowym. Moze ten moj zestaw pójdzie niedługo na giełdę
Brzmi to tak:
https://www.youtube.com/embed/hWBPcJrwsEs
Czyli kolektor + sportowy car awg i przepustnica.
Całkiem spoko, jezeli komus zalezy na przedewszystkim oryginalnym wydechu plus głośniej na zadanie. Nie odwrotnie. Za bardzo nie mozna porównywać tego rozwiązania do customowych wydechów. Niestety brakuje basu. Brak masażu jąder dla niektórych moze byc przeszkoda.
Ja po jakimś czasie włożyłem małego silencera. Niestety nie dalo sie za bardzo jezdzic z pełna japa po otwarciu, ale juz z silencerem jest ilosc dB idealna. Głośno, ale tak ze spokojnie 70% czasu po miescie śmigam z przespustnica otwarta.
Do tego polecam pneumatyczna z centralką, ponad dwa lata, w tym rok w zimie, o nic, smiga, elektryczne podobno nie tak trwałe.
Polecam zrobienie pilota na przełączniku tak jak u mnie:
Ogolnie zastanawiam sie jednak nad czyms customowym, bardziej basowym. Moze ten moj zestaw pójdzie niedługo na giełdę
- Załączniki
-
- E1784F54-9967-4D19-95A5-78E6BAEB065E.jpeg (304.56 KiB) Przejrzano 718 razy
-
- 1BBFA388-CE8F-4A55-B855-5E9B356AF095.jpeg (300.97 KiB) Przejrzano 718 razy
Dzięki za obszerne info, widać profesjonalne podejście do tematu! I sam patent z aktywnym wydechem też jest bardzo ciekawy, ale faktycznie brakuje mu trochę basu. Myślałeś może o wymianie końcówek na seryjnym tłumiku?
Może się wydawać, że to błahostka, ale u mnie po wspawaniu innych, większych końcówek tłumika dźwięk zmienił się znacznie i jest zdecydowanie mniej grzeczny niż oem i bardziej basowy. A wygląda to tak (przymiarki przed wspawaniem):
Co prawda w jednym czasie dołożyłem te końcówki i kolektor 4-1, więc ciężko jest mi wyizolować wpływ pojedynczych zmian, ale brzmi to inaczej, postaram się nagrać w wolnej chwili.
Może się wydawać, że to błahostka, ale u mnie po wspawaniu innych, większych końcówek tłumika dźwięk zmienił się znacznie i jest zdecydowanie mniej grzeczny niż oem i bardziej basowy. A wygląda to tak (przymiarki przed wspawaniem):
Co prawda w jednym czasie dołożyłem te końcówki i kolektor 4-1, więc ciężko jest mi wyizolować wpływ pojedynczych zmian, ale brzmi to inaczej, postaram się nagrać w wolnej chwili.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Dźwięk jest inny ale od kolektora bardziej .
Ja mam serie wydech a dźwięk zmienił się znacząco po kolektorze i braku pierwszego kata
Ja mam serie wydech a dźwięk zmienił się znacząco po kolektorze i braku pierwszego kata
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm