Czy zegary z NC czy NCFL mają swój własny licznik i pamięć km czy one to pobierają z ECU czy innych czujników?
Pytam bo przy zabawach z revlimiterem nie chciałbym uszkodzić swoich zegarów i zastanawiam się czy można później dokupić jakies tanie z allegro.
Już ćwiczyłem sciąganie wskaźników na UK zegarach i poszło to ładnie ale lepiej być przygotowanym.
NC Zegary
Pamięć licznika km
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Odswieżam pytanie. Czy zegary z NC 2010 z silnikiem 1.8 bedą pasowały do 2014 2.0? Jest jakaś różnica / coś może nie działać przy takiej podmiance? Oczywiście poza tarczami, które będą podmienione, więc wizualny zakres obrotów będzie ok.
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Skoro zegary z przedlifta z 2008 z silnikiem 1.8 działają z kompem z 2.0 na mapie z 2.0 bez problemu i do tego po swapie na 2.5 nadal działają bez problemu, to i w polifcie jestem pewien, że będzie wszystko działało jak należy
Powiem więcej - widziałem na miata.net, że były nawet próby swapa zegarów na te z RX8 i nawet prawie się udały - był problem ze wskaźnikami temperatury i chyba ciśnienia oleju.
Ale! jeśli chcesz przerzucić zegary z auta do auta, to bez przeprogramowania/wyłączenia modułu immo z licznika nie odpalisz po podmiance - warto mieć to na uwadze.

Ale! jeśli chcesz przerzucić zegary z auta do auta, to bez przeprogramowania/wyłączenia modułu immo z licznika nie odpalisz po podmiance - warto mieć to na uwadze.
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
przeprogramowanie immo w NC to zaden problem, Forscan ogarnia. Troche gorzej ze stanem drogomierza
pytanie czy zegary maja taki sam zestaw kontrolek. Zeby sie nie okazalo ze czegos nie sygnalizuje. W przedliftach czesto brak kontrolki tempomatu, w poliftach moze juz nie bylo takich pułapek ale nie mam danych
pytanie czy zegary maja taki sam zestaw kontrolek. Zeby sie nie okazalo ze czegos nie sygnalizuje. W przedliftach czesto brak kontrolki tempomatu, w poliftach moze juz nie bylo takich pułapek ale nie mam danych
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Trochę po temacie, ale brakuje pełno różnych ikonek, oraz wyskalowanie zegarów jest inne + odcinka w złym miejscu.
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
kwestia co dla kogo jest ryzykiem


o ile popsucie ECU nie jest dla mnie problemem to zegarow - jak na razie?

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Alex od kilku tygodni używam tempomatu. Używam codziennie bo taka mam drogę do pracy. Kontrolki oczywiście nie mam . Ale tempomatu poprostu nie wyłączam bo zapominam.
Nic się nie dzieje, kontrolka nie potrzebna wg mnie. Da się żyć bez
Nic się nie dzieje, kontrolka nie potrzebna wg mnie. Da się żyć bez

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ależ oczywiście, też tak mam. Przycisk on/off wystarczy wcisnąć raz
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl