![Puszcza oko :ryjezesmiechu:](./images/smilies/a_bowrofl.gif)
![Puszcza oko :poklony:](./images/smilies/a_bowdown.gif)
w 1 wersji miał być silnik LFX ( 3.5V6 GM ) ale z racji dostepnosci silnikow / wiedzy w PL / elektroniki / wagi silników + skrzyń - wybór padł na znany silnik Hondy K20
![Puszcza oko :kciuk:](./images/smilies/a_biggthumpup.gif)
Technicznie z grubsza : motor K20a2 + flansza do skrzyni BMW + customowe koło zamachowe + skrzynia BMW ZF-5 pd manual + dyfer 4.44
Drobiazgów jest dużo dookoła i jak się to pozbiera do kupy to .....
![Puszcza oko :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Puszcza oko :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Puszcza oko :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Puszcza oko :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
no nic.. pierwsze przymiarki . wygląda wszystko dobrze. dużo miejsca w komorze. silnik został w miejscu oryginalnego. miski nie trzeba było przerabiać jak w przypadku NA/NB
Pod autem nic nie wystaje / maska się bez problemu zamknie
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
kolektory się mieszczą bez problemu ( wydechowy i ssący )
tak to się prezentuje
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_003.jpg)
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_002.jpg)
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_001.jpg)
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_005.jpg)
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_006.jpg)
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_007.jpg)
![Obrazek](https://www.trackdays.pl/wp-content/mx5k20/k20_008.jpg)
niebawem update.