Najpierw krótko o samochodzie: MX 5 2000r 1.6 170k na zegarze.
Kupiłem baaardzo tanio z zamiarem kupić-zrobić-pojeździć-sprzedać.
Nie wyszło, sentyment do samochodu i zapał domorosłego mechanika wzięły górę

Wymieniłem dyfer na model z 1.8, łożyska kół z tylu, łączniki i większość wnętrza na NBFL.
Czas na turbo, w pierwszej paczce jedzie już do mnie DET 3, Innovate z zegarem, BOV i Boost Guage.
W drugiej wtryski z RX8 i cewki zapłonowe z Toyoty

Reszta pozniej, najpierw chcę podłączyć komputer, sondę i wtryski, wysterowac i dopiero działać dalej.
Natomiast pierwsze i najważniejsze pytanie do was to Jakie turbo wybrać?
Popularnym rozwiązaniem są s13 z nissana 180sx, cześć osób zakłada tez dmuchawy z Imprezy/Forestera,
Zastanawiają mnie inne alternatywy - jakieś typy od was?
Interesuje mnie T25-28, zdecydowanie szybki spool
Cel to Ok 200-220 koni, podparte wzmocnionym sprzeglem, niższymi sprężynami i zestawem (raczej) federali na kołach.
Wszystkie modyfikacje, łącznie z elektroniką, spawaniem czy programowaniem DET3, wykonuję sam, projekt jest czysto hobbistyczny, może potrwać nawet rok

Czekam na opinię o wybranych komponentach i dajcie znać co myślicie o turbo
